hallo dames ik was vanmorgen op controle in het ziekenhuis en hebben ze inwendig onderzoek gedaan.. het bleek dat mijn baarmoeder mond al week was en heeft ze geprobeerd 1 cm te maken maar het is een halve geworden, nu sprak ze over strippen.. nou okej ik kon wat harde buiken krijgen en morgen vroeg wordt ik dus ingeleid met gel.. een uur later verloor ik een slijmpropje... nu heb ik sinds 2 uur geleden harde buiken met flinke pijn in de rug en liezen/bovenbenen.. maar ook als ik een harde buik krijg is dedruk op mijn blaas nog erger.. zou het kunnen zijn dat het doorzet? wie heeft dit nog meer gehad? onderzoek en toen ging alles van start.. ik hoop dat het doorzet das tog wel mooi maja anders afwachten tot morgen.... xxx MiRowsu
Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb na toucheren (ook voorafgaand aan een inleiding een paar dagen later) twee nachten met voorweeën doorgebracht. Uiteindelijk ben ik gewoon ingeleid, maar was ons kind wel lekker vlot geboren.
ik ben vorige week gestript met 2 cm. voelde me die dag niet zo lekker. De volgende dag zou ik worden ingeleid, toen bleek ik al 4cm te hebben. Ze konden meteen mijn vliezen breken en de boel ging van start. Uurtje later al 7cm. Helaas lag ze in een sterrekijker en lukte het persen niet net als mijn 1e en heb ik een KS gehad. Hier dus wel een goede ervaring met strippen.