hoi allemaal, Ik zoek witte wand kubussen voor de baby kamer (eventueel anders kleur overschilderbaar.) weten jullie misschien een adres waar ze te koop zijn... heb internet en hier de winkels al afgelopen
Je kan ze bijvoorbeeld hier kopen: - Living Lounge - Wandkubus - set van 3 Deze zijn wel mooi, bekleed binnenin: - Wandkubus (Lovely branches wit) | Wandkubus Pip | decoforkids Succes!
Ik zag ook wandbakjes van Bopita, maar die zijn redelijk prijzig. Volgens mij hebben ze ook wat bij Ikea? Alleen staat dat dan onder keukenonderdelen..
Hoi dames, Nou ik heb er gister nog een set kunnen vinden bij de praxis was de laatste dus had ik geluk mee. Bedankt voor jullie hulp.
Wij hebben er 2 bij de ikea gekocht. En ookal ben ik niet weg van het ikea spul deze waren toch best stevig!
Bij praxis zijn ze 30 euro...bij xenos 3 voor 8. Heb ze vorige week zelf oranje gekwast....ben dr blij mee, zeker gezien de prijs.
Nee. of misschien wel, ik had die dag de laatste in t schap, de week ernaa zouden er nieuwe komen, maar ik wilde ze hoe dan ook oranje maken, dus voor mij maakte de kleur niet zo uit. Succes !
Iemand ook enig idee waar ik wat kleinere, onbehandelde kubussen kan kopen? Die van de xenos zijn erg groot...