Ben zwanger! had 3 maart ongesteld moeten worden en deze bleef uit.. (In november was dit ook het geval maar toen na een week na en een paar positieve testen toch ongesteld geworden) Heb daarom ook pas de donderdag getest, en deze was positief.. Ik geloofde het eigenlijk nog steeds niet. Ben afgelopen vrijdag naar de dokter geweest en de dokter zei een positieve test is een positieve test dan hoef ik geen andere meer te doen Beetje vreemd vond ik dit, heb wel een doorverwijskaart meegekregen voor de verloskundige... Thuis heb ik nog maar 2 nieuwe testen opgehaald (clear bleu en predictor) en deze waren ook beide positief! Nou geloof ik het dus echt en 16 april mag ik voor het eerst een echo maken, ben dan 10 weken zwanger. Vind dat alleen nu nog zolang duren, wil het graag zien he Groetjes
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn dokter zei precies hetzelfde, de testen die tegenwoordig gebruikt worden, liegen niet. Ook ik mag op 16 april naar de verloskundige, laat je weten hoe het is geweest? Groeten!