Wie ook in de wachtweken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Chantal2605, 20 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    Hi iedereen,
    Ik ben nieuw hier, zit nu in de wachtweken. Heb op 13 juni een terugplaatsing gehad van een cryo. Nu mag ik officieel pas testen na 14 dagen maar kan echt niet wachten word echt gek ervan!
    Ik heb voorafgaande aan de terugplaatsing pregnyl gespoten. Wanneer kan dit de test niet meer beïnvloeden?
    Wie zit er nog meer in de wachtweken??

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ligt eraan hoeveel Pregnyl je gespoten hebt, 5000 of 10.000?
    Hier ook in de wachtweken. Ik heb 12 juni de 6e en laatste IUI gehad. Vind dit keer de wachtweken echt super langzaam gaan... Ik mag pas 18 dagen na de IUI testen. Ik heb 10.000 ie Pregnyl gespoten t.b.v eisprong en spuit nog 3 keer 1500 ie ter ondersteuning van de LF... (op dag 3, 6 en 9 na IUI).

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ohh die ellendige wachtweken! Wij zitten er ook middenin. We hebben 16 juni een cryo teruggeplaatst gekregen, officieel mag ik 29 juni testen. Pregnyl 5000EH is vaak na een dag of 10 uit je lijf. Sterkte met wachten!

4. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hier ook aan t wachten. Gek word ik ervan. Heb eigenlijk geen idee of ik 5000 of 10.000 pregyl heb gespoten. Vanwege eerste keer verwacht ik 5.000. Ik heb do 11 juni s ochtend gespoten maar weet niet precies wanneer ik eisprong heb gehad. Volgens mij vorige week vrijdagavond of zaterdag. Wanneer zouden jullie dan testen? Ik dacht zelf aankomende vrijdag

5. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    De pregnyl is nu wel uit je lichaam denk ik. Wat testen betreft zou ik wachten tot en met komend weekend, twee weken na de eisprong. Spannend!!! Zelf test ik 1 dag voor mijn officiele testdag, omdat mijn man moet werken op de testdag. Vind het fijner om samen in alle rust te testen.

6. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    Ja zo Ik lees zou de pregnyl wel uit me lichaam moeten zijn.
    De vorige keer met eerste cryo poging heb ik na 10 dagen positief getest en daar is onze zoon uit gekomen.
    Ik zou gewoon willen weten wat er in me lichaam gebeurd zodat ik verder kan als het niet zo is en niet elke dag meer hoop hebben.

7. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Hey, ik praat graag mee. Ik heb afgelopen woensdag de 33 IUI gehad en mag op 1 juli testen, maar de voorgaande keren werd ik vrij vroeg ongesteld.

@Jolanda, ik zie dat jij ook pregnyl gebruikt ter ondersteuning van de luteale fase... mag ik vragen wat voor soort ondersteuning dit dan bied? Is het om dan de fase te verlengen?
    Ik werd beide keren vroeg ongesteld:
    IUI 2- IUI op CD 12 en ongesteld op CD 24.
    IUI 1 - IUI op CD 14 en ongesteld op CD 25.
    De arts geeft aan dat het keurig binnen de marges ligt.

Vorige keren had ik beide keren maar 1 follikel, nu had ik 2 goede op dinsdag en IUI op woendag omdat de arts vermoedde dat ik snel de eisprong zou hebben maar toch dinsdag pregnyl gespoten.

Succes met wachten!

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik spuit de 3x 1500 ie Pregnyl extra om de LF te verlengen. Ik werd de eerste 3 IUI's al op dag 9 of dag 10 na de IUI ongesteld, terwijl ik bij mijn eigen cyclus vrijwel altijd een LF had van 14 dagen. Vandaar dat er gekozen is voor extra Pregnyl om de LF te verlengen.
    Bij IUI 4 en 5 werd ik exact 14 dagen na de inseminatie ongesteld. Nu bij IUI 6 ben ik vandaag precies 14 dagen na de inseminatie en nog niet ongesteld (heb wel al menstruatie-achtige krampen gehad de afgelopen 4 dagen). Dus bij mij doet de extra Pregnyl wel z'n werk.

Deel Deze Pagina