Onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Onzeker1982, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker1982

11 mrt 2008
    44
    0
    0
    Ik weet het ff niet meer.
    Sinds eind februari slik ik de pil niet meer. Daarna gewoon ongi geworden. Maar de 2de keer wil ik het maar niet worden. Cyclus is niet 100% stabiel ivm het ontpillen.Toch maar even testen.... test negatief... maar nu merk ik dat mijn borsten voller aanvoelen en gevoelig zijn. Ook is de rand donker geworden. Darmen rommelen de hele tijd.... Verder eigenlijk geen kwaaltjes.

Heb ik misschien te vroeg getest?

Zou graag jullie mening willen horen :)

Groetjes!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

als ik het goed begrijp eind feb ong eind maart ongi dus dat zou het eind april zo moeten zijn?

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Het kan ook van het ontpillen zijn.. het ontpillen doet ook rare dingen met je lichaam.

dus ik zou er maar niet teveel hopen om een grote teleurstelling te voorkomen, het kan natuurlijk wel, het is meerdere vrouwen gelukt!

succes iig ;)

4. Onzeker1982

11 mrt 2008
    44
    0
    0
    Eind april ben ik gestopt met de pil. Daarna een cyclus gehad van 30 dagen (zo uit mijn hoofd) Idd het ontpillen wel goed gevoeld... Maar nu moet ik wel erg lang om mijn ongi wachten. zit nu op een cyclus van 41 en sinds enkele dagen doen mijn borsten raar en rommelt mijn buik zo.

Maar denk ook wel dat jullie gelijk hebben dat het te vroeg is..Ondanks je het heel graag wilt :) Ben ook niet misselijk ofzo...

je word er zo heerlijk onzeker van ! ;)

5. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    @onzeker.

Als de test echt negatief was hoop ik voor je dat snel ongesteld wordt. Dan ben je in ieder geval van die onzekerheid af en kan je daarna aan de volgende ronde beginnen!

Succes!

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Sorry, ik begrijp er even helemaal niks van.
    Ben je eind februari of eind april gestopt met de pil?
    Ik denk ook dat je lichaam nog even in de war is door het stoppen met de pil. Hopelijk heb je snel weer een normale cyclus.

Succes, grt Vanilia

Deel Deze Pagina