Ik weet het, er staan meerdere berichten hier op de site met mama's die zo trots zijn, maar ik ben er ook zeker weten 1 van! Ties kon al teigerend de kamer rond, en best hard, en optrekken deed hij alleen wanneer hij zin had en in de buurt was van zijn speelgoed. Nu word ik vanmorgen wakker omdat meneer weer liedjes aan het zingen was, kom ik zijn kamer in en staat hij rechtop in bed met een big smile terwijl hij zijn slaapzak aanhad. Die smurf is er dus WEL handig in, en wij maar denken dat hij het nog niet zo goed kon. Toen een uurtje later waren we boven, op de vloerbedekking, en hij was aan het spelen op mijn andere zoon zijn kamer, en ja hoor, ik kijk om de hoek, zit hij lekker op zijn knietjes, kruiphouding, en hij kwam vooruit! Weliswaar heel langzaam, je zag dat hij erover moest denken maar meneer kruipt! Ben zeer trots, hij word nu echt al zo'n mannetje..... zie er weinig baby nog in, leuk he!
haha geweldig he, ik moet altijd zo lachen als lars de kamer door speert, wacht maar een weekje, dan is ties sneller van a naar b als jij.. vind t ook zo mooi dat draaikontje, net zo n duracell konijn. lars gaat nu ook op handen en voeten staan en probeert zo weg te komen (lukt nog niet zo haha), echt lachwekkend gezicht.
ik ben ook trots Julian kan zelf rollen! zo leuk als je kleintje wat nieuws kan.en dan dat snoetje, hij is zelf ook helemaal trots dat hij het kan
Wat ontzettend leuk! Kan me voorstellen dat je erg trots bent. Grappig trouwens, wij noemen Louise ook vaak smurf En onze kleine meid zegt sinds woensdagavond papa nou ja, het is meer papapapaaa maar toch hahaha.
lekkere vlotte tante, leuk hoor, lars heeft toch echt nog wat nodig, maar meiden zijn meestal wat bijdehanter hihi.
Echt goed! ik zou ook heel trots zijn! Danisha doet het echt op haar manier.. ze kan al heel wat losse stukjes lopen maar je moet haar wel neer zetten want kruipen doet ze niet..
goed zo ties, grote knul! mag je best trost op zij en je eigen topic over openen hoor! ayman trekt zich al een paar weekjes omhoog en zet sinds een paar daagjes echt stapjes rond de tafel, ik ben ook zo trots op mijn kleine man.... hij heeft wel zijn eigen manier van vooruit komen maar ik kan het niet echt kruipen noemen...ik denk dat hij het totaal gaat overslaan dat kruipen
Wat goed van Ties! Daar mag je zeker heel trots op zijn! (Ik ben al een kleine maand trots en het trotse gaat er maar niet af Vooral toen we vorige week naar de diertjes waren gaan kijken en we hem daar zelf konden laten lopen...)
en durft ayman wel de bocht om ? lars in het begin niet, dan liep ie langs de lange kan, stak over naar de bank, liep via de bank terug, maar de bocht om van de tafel.... nee, dat was eng haha. enne dat kruipen komt nog wel hoor, dacht ook dat lars dat niet zou gaan doen, maar die had vrij snel in de gaten dat het toch wel verdomd snel gaat en dat je kruipend wel de hele kamer door kan haha.