2e kindje sneller een buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joosje, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saro81

saro81 Actief lid

12 aug 2014
    222
    32
    28
    Oh dit had ik ook! Ik had bijv. zo'n mooie positie sportbroek gekocht maar die kon ik op het eind niet meer aan. Ik hoefde ook niet meer naar de zwangerfit te komen, want ik kon niet veel anders meer dan op een bal zitten.
    Nu had ik ook een enorm groot kind, en ze verwachten nu bij de 2e weer een grote...

2. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hee mede mama's,

Nou we zijn dinsdag naar de vk geweest en de weegschaal daar was erg vriendelijk voor me hahaha. Die wil ik thuis ook!! En natuurlijk het aller belangrijkste.... Het hartje klopte hartstikke mooi! En onze eigen dochter vond het allemaal heel bijzonder. 6 april mogen we voor nog een echo, kan niet wachten!!!

3. Foefoes

Foefoes Lid

19 feb 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merk t vooral aan mijn borsten ben 2 cups verder en nu 11 weken zwanger. Buik merk ik niet veel van mijn broeken passrn nog goed. Bij mijn zoontje was t pas bij 20 weken zichtbaar ben benieuwd of t nu eerder zichtbaar zal zijn

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Bij mijn 2e kreeg ik idd ook veel sneller een buik en was mijn buik ook een stuk groter op het laatst... terwijl ik bij allebei met hetzelfde gewicht begon.

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hier ook snel al een zichtbare buik maar hoe snel het in het begin ging vindt ik het nu wel meevallen zoveel groter is ie nu niet meer als bij de eerste

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Bij mijn tweede zwangerschap had ik al vanaf week 8 een positiebroek aangedaan, omdat mijn eigen broeken niet meer lekker zaten. Bij de eerste zwangerschap heb ik pas rond 20 wkn mijn eerste positiebroek gekocht. De verdere zwangerschap is mijn buik vergelijkbaar met mijn eerste zwangerschap geweest, met zelfs aan het eind nog vaak opmerkingen dat ik juist niet zo'n grote buik had.

7. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het stelt me toch wel gerust dat ik niet de enige ben waarbij de buik al zo snel begint. Het is voor mij ook erg wennen omdat bij onze eerste mijn buik pas rond 18 weken begon. Nu ben ik pas 8 wk 4d. Ik heb ook veel meer last van kwaaltjes. Veel moe, veel misselijk, opvliegerig en aanhankelijk.

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Nee hoor hier zwanger van de 3de en ook pas bij 20 weken een buikje. Inmiddels bijna 32 weken en 12 kg aangekomen maar dat is niet te zien. Mensen staan verteld van hoe beschaafd mijn buikje is met de 3de :)
    Ik ben bij de eerste namelijk 18 kg aangekomen en binnen 2 maanden weer op oude gewicht. Ben benieuwd hoe snel het er straks weer af gaat :)

Deel Deze Pagina