2e kindje twijfels wie heeft er ervaring mee!!

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Liaannee, 14 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liaannee

    Liaannee Lid

    17 jul 2014
    35
    0
    6

    mijn dochter had ook reflux dus ken de klappen van de zweep, ook heel veel huilen niet willen slapen ect tot dat ze medicatie kreeg toen was in een keer over gelukkig.
    nu heeft ze nergens meer last van gelukkig.
    maar ze zeggen dat als de 1e het heeft dat de 2e het ook sneller krijgt en daar moet je ook weer klaar voor zijn.
    ik heb mijn dochter ook even gedragen in de doek.
    en vind zoiezo fijner als me dochterje zich even zelf kan redden en ook de kleinste straks genoeg aandacht kan geven:)
     
  2. xjeannii

    xjeannii Actief lid

    15 apr 2016
    403
    2
    18
    mijn zoontje krijgt ook (nog steeds) medicatie.
    o, dat wist ik niet dat de kans groter is dat de 2e het dan ook heeft.
    voordeel is dan wel dat je weet hoe je er mee om moet gaan.

    Wij wachten voorlopig ook nog even..!
     
  3. Liaannee

    Liaannee Lid

    17 jul 2014
    35
    0
    6

    Ik weet het niet zeker hoor hahah:)
    Ik hoop van niet bij de volgende, hoor.
    Oké hopen dat ie er snel vanaf komt wij zijn rond de 9 a 10 maanden toen gaan afbouwen ermee en toen was het ook weg.
    Haha wij ook nog!
     
  4. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik zou er 4 jaar tussen hebben gehad, als ik had mogen kiezen
     
  5. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Hier zit er steeds 3 jaar tussen mijn 3 kids. Zelf werkte ik 20 uur maar mijn ex was veel net met of flink na het avondeten thuis. De opvoeding en zorg kwam hierdoor voornamelijk op mij neer. Soms was het zwaar in het begin maar op deze leeftijd zijn ze toch redelijk zelfstandig. Zelf moest ik niet denken aan de vrijheid van een kind op school en dan opnieuw te moeten beginnen.
     
  6. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hier valt t ook erg zwaar.. Op 3 dagen na scheelt het hier ook precies 1.5 jaar. Ook kindjes die snel en vaak ziek en verkouden zijn. Oudste slaapt nog niet door, echt een drama. Als jullie twijfelen zou ik wachten totdat jullie het zeker weten.
     
  7. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben ook 24 jaar en heb een zoon van bijna 4 en mijn dochter gaat richting de anderhalf, zij schelen 2 en halfjaar.
    Mijn man werkt 40 uur, ik werk 32 uur, heb een puppy en destijds reed(en verzorgde) ik ook nog 2 keer per week 2 paarden, dit heb ik helaas na de bevalling moeten opgeven omdat het even te veel werd.
    Maar ik moet zeggen dat nu ik in het ritme zit het allemaal prima lukt en ik 2 kinderen niet veel zwaarder vind dan 1.
     

Deel Deze Pagina