Dag dames. Sinds gisteren ben ik begonnen met Progynova, 1x per dag 3 pilletjes voor onze eerste cryo terugplaatsing. De eerste dag had ik nergens last van. Maar vandaag voelde ik me zo vreselijk ziek. Hoofdpijn, extreem misselijk en overgeven. Ik twijfel dus of dit echt door de Progynova komt, of door een eventuele combi met de warmte en hevige menstruatie (endometriose). Heb ook wat uitslag op mijn armen dat misschien ook door de warmte kan komen? Op dit moment gaat het wat beter qua misselijkheid. Herkent iemand dit die ook progynova heeft geslikt? Zo ja, gaat het na een paar dagen over? Ik zie gewoon op tegen morgen omdat ik bang ben weer zo hondsberoerd te worden. Hoop echt dat het een andere oorzaak heeft en het niet door de pilletjes komt. Dit ga ik anders niet volhouden ben ik bang. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Ik heb veel ervaring met progynova, moest veel meer omdat t bij mij niet genoeg werkte. Het enige wat iker van kreeg was af en toe hoofdpijn. Maar t zou wel kunnen natuurlijk, anders even na vragen bij fertiliteit, veel succes met de cryo tp alvast, hopenlijk groeit Hij uit tot een mooie baby.
Ik werd ook ontzettend misselijk bij het slikken van de pilletjes Progynova en heb vervolgens pleisters voorgeschreven gekregen. De misselijkheid was snel over toen ik stopte met de pilletjes. Van de pleisters geen last gehad, en mooi ontwikkeld baarmoederslijmvlies, dus dezelfde werking. Anders even contact opnemen met het ziekenhuis...
Bedankt dames! De afgelopen dagen heb ik soms nog een rommelende maag maar voor de rest gaat het al een stuk beter. Zolang ik niet meer hoef te spugen vind ik het wel oké. Maar ik zal het zeker aankaarten a.s. woensdag bij de echo!
Hoi, ik werd zo ziek van de progynova dat ik er na 1.5 dag mee gestopt ben. Extreme migraine, misselijk en ik zwol op (dikke hand, dikke rechterkant van mijn gezicht). Voor mij nooit meer een tp in de kunstmatige cyclus (we dachten laten we het dan zo een keer proberen maar nee). Het duurde een dag of drie voor ik weer 'normaal' was. Nb. Ik kan ook slecht tegen de pil.
Ik werd ook misselijk van progynova, zelfs al bij 2 pilletjes per dag.. het heeft wel goed effect op mij dus ik blijf het gebruiken. Ik moet er gelukkig niet van spugen dus dat scheelt wel wat..
Welke dosering gebruik je? De 2 Mg tabletjes? Ik heb gedurende mijn ivf trajecten ook het regelmatig moeten slikken. Ik werd er een hoofdpijnerig monster van. Inmiddels slik ik het tegen overgangsklachten in een lichtere dosering en voel mij er juist top bij..