Ik ben een beetje aan het rondkijken naar de nieuwe collectie en hier en daar al aan het bestellen maar ik vroeg me af of jullie nog leuke links hebben! Ik zoek sites met kleding in het hogere segment... Denk aan Coccinelle.nl | Exclusieve merken babykleding, kinderkleding, kinderschoenen en merkschoenen voor Volwassenen.
DIVALI Fashion - Dameskleding, herenkleding, kinderkleding, communiekleding | ruim assortiment topmerken
Hier hebben ze wel leuke dingen!! Ik ga even snuffelen Nog meer leuke sites? Of nieuwe merken die de moeite zijn?
ik bestel veel bij: www.ot-en-sien.nl heb nog nooit bij meisjes gekeken, maar vriendin van me bestelt er ook veel voor d'r dochter.
Ik ben zelf erg verliefd op de nieuwe lijn van s&d le chic. heb bijna de hele lijn voor mijn dochter gekocht, staat zo enorm mooi! verder hier heel veel van tommy, blijf ik geweldig vinden. En bengh vind ik ook leuk. O ja en sommige dingen van rebelQ, zolang ze niet te "ordi" zijn. En soms Jottum, zolang het niet te tuttig is
Ik vind de nieuwe collectie van Jottum ook erg mooi. Alleen de dingen met leer vind ik echt niet mooi voor een kleintje maar voor de rest wil ik het allemaal wel hebben! S&D is inderdaad ook leuk deze winter. Lijkt een beetje op Jottum vind ik