Over tijd of nog niet ongesteld?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door ch28, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Zo'n 7 weken na de bevalling ben ik ongesteld geweest, dat wil zeggen dat ik een dag of 4 gevloeid heb (geen buikpijn ofzo). Een week of wat eerder was het vloeien van de bevalling gestopt dus ik ging ervan uit dat ik ongesteld geworden was. Dat zou betekenen dat ik afgelopen dinsdag weer ongesteld had moeten worden (heb altijd een erg regelmatig cyclus gehad van 28 dagen). Nu heb ik echter 4 dagen eerder een dag gevloeid en verder niets. Nu vraag ik me dus af of ik inderdaad ongesteld ben geweest en of ik misschien overtijd zou kunnen zijn. Ik weet dat na een bevalling je cyclus nog niet meteen op gang hoeft te komen, maar ben nu wel echt de weg kwijt;).

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je kan even niet uitgaan van je normale cyclus daarom heb ik getempt dan wist ik precies wanneer ik het moest worden zeg maar.. maar zat meteen weer op klokwerk maar dat kan soms maanden duren...

Heb je onveilig gevreeen dan zou ik vragen das zoiezo niet zo handig als je net bevallen bent (en lees; mega vruchtbaar!)

Haal anders voor je gemoedsrust een testje..

3. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Heb geen onveilige sex gehad (condooms) en ga voor de zekerheid toch maar een testje halen, maar het zal idd wel de cyclus zijn (hoop ik!). Maar dan weet ik het ook zeker.
    Zit er trouwens nu geen hcg van de zwnagerschap meer in mijn urine? Ben 11 weken geleden bevallen.

Deel Deze Pagina