2e kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bab, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bab

Bab Lid

15 mrt 2007
    15
    0
    0
    Hendrik Ido Ambacht
    hallo allemaal,

vinden jullie het ook allemaal zo spannend. Bij onze eerste zwangerschap was het gewoon zo van. We willen graag een gezinnetje en gaan ervoor. Nu natuurlijk ook, maar toch vind ik de beslissing nu moeilijker. Alles gaat nu zo lekker het is helemaal op de rit en dan nog een broertje of zusje voor onze kleine meid. Niets liever zou ik willen, direct na haar geboorte had ik zo iets van dit moeten we echt nog eens meemaken, wat bijzonder.

Begin van het jaar ben ik al gestopt met de pil om alles weer lekker op gang te laten komen en vanaf afgelopen maand gaan we voor het eggie... :D

We zijn lekker op vakantie geweest en moet nu eind deze week ongesteld worden of niet...

Met vaderdag kan ik de test uitvoeren, dat is wel heel spannend en leuk.

Nou meiden allemaal succes en misschien tot ....

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Wat spannend! Wij zijn ook bezig met een tweede, heb een dochtertje van 1,5. Helaas vorige maand (ronde 1) een miskraam gehad. Ik kan over een dag of 10 weer testen, spannend hoor!
    Ik herken jouw verhaal wel hoor, alles loopt zo lekker nu met 1 meisje en hoe zal het met een tweede erbij gaan? Plus natuurlijk de zwangerschap met een dreumes erbij, misschien ook wel pittig. Maar goed, dit weegt natuurlijk niet op tegen het krijgen van een 2e wondertje!

3. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik heb het ook heel erg. De eerste keer had ik meer zoiets van we zien het wel, maar nu wil ik eigenlijk het liefst niet dat er zoveel verschil meer tussen komt, dus dat het snel raak is ;) (al hoewel we dat de 1e keer natuurlijk ook wilde). Ik heb een vreselijke zwangerschap gehad de 1e keer en maak me ook wel een beetje zorgen dat dat nu weer zo is en ik mn dochter te weinig aandacht kan geven. Maar goed, we worden er ook niet jonger op dus gaan zijn nu druk aan t klussen. En dan is het maar weer afwachten.......

Deel Deze Pagina