Nooit last van mijn cyclus gehad, maar sinds icsi wel. Moet ik me zorgen maken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miepi, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepi

Miepi Niet meer actief

Ik ben direct begonnen met icsi en voordat ik de mmm in ging had ik nooit last van mijn cyclus. Het enige wat ik voelde was mijn eisprong, wat ik niet als vervelend ervaarde. Maar sinds dat ik de eerste pu heb gehad, 4 maanden geleden, heb ik er de hele tijd last van. Moet ik me zorgen maken? Gaat dat weer over? Ik heb namelijk nog nergens gelezen dat je er blijvend last van kan houden?!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hormonen die je voor IVF/ICSI gebruikt, kunnen langere tijd effect op je cyclus hebben. Bij veel vrouwen is de cyclus na een IVF/ICSI-behandeling een poosje van slag. Op zich is dat niks om je zorgen over te maken. Maar over het algemeen is zoiets niet blijvend. Dus als het zo blijft, dan zou ik het een keertje na laten kijken.

3. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken het zeker! Had altijd een behoorlijke regelmatige cyclus 31/33 dagen en nu sinds de icsi is het een ramp! Vooral me eisprong is steeds later. Erg vervelend maar volgensmij helaas weinig aan te doen! Succes er mee!

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    mijn cyclus was door het ivf traject helemaal van slag! zo had ik laatst in mn rustmaand ineens een cyclus van 52dagen!!!! en soms is ie weer korter dan normaal :S het is dus idd zo dat je erg van slag kan raken maar das niets om je zorgen over te maken! na een tijdje zal je weer op schema lopen ;)
    succes iig!!!

5. Newa

Newa Actief lid

11 okt 2010
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    *inbraak*
    Wel interessant om alle reacties te lezen omdat wij over een tijdje ook beginnen met ICSI. Ik wist niet dat je daarna last hebt van onregelmatige cycli.
    Ik hoop dat je cyclus snel weer regelmatig wordt Miepi, dat welles nietes is ook niet leuk natuurlijk.
    *einde inbraak*

Deel Deze Pagina