Vietje, ja moet idd eerst naar de poli weer, voor zo'n zelfde gesprek. Die vrouw aan de tel zei dat ze die 'intakes' niet meer doen op t ivf-centrum dus vandaar. Ze gaan ook even na of alle uitslagen niet verlopen zijn anders moeten er nog wat onderzoekjes gedaan worden. Ik ga 22 sept al! Weet niet of t eerder had gekund hoor want wij gaven gewoon aan eind sept te willen... Ga je morgen bellen?? Liefs Suus
Hey Suus, ja ga morgen meteen bellen. Om 13.00 uur hang ik aan de telefoon, haha. Bedankt voor je uitleg! fijn om te horen dat ze die intakes allemaal daar doen. Wij zullen dan waarschijnlijk alleen bloedtesten krijgen, gok ik. Wel spannend weer! m'n Vriend vertelde t gisteravond, dat hij voor een 2de wilt gaan. Ik was nl erg verdrietig aangezien 2 bevriende stellen van ons zwanger zijn, alle 2 na 2 maanden stoppen met de pil. Dan ben ik gewoon ff zo verdrietig, gun t ze zeker. maar ben gewoon jaloers. Zou graag willen dat t bij ons zo makkelijk gaat. Zo dat was weer ff ego... Liefs, Vietje ps. mijn verdrietig zijn was overigens niet de reden voor hem. Was meer toeval.
Nou Vietje, daar hoef je toch helemaal niet ego voor te zijn! Snap echt wel wat je schrijft hoor.......... Wel super dat jullie ook voor een 2e gaan! Ben ook benieuwd wanneer jullie terecht kunnen! Suus, de maand september breekt ook al snel aan....... Nataly, hoe ging de pregnyl? Zal morgenochtend super duimen voor je! Laat je weten hoe het is gegaan? Heb trouwens hier zelf in de koelkast nog 5000 EH pregnyl liggen. Hopelijk heb ik die niet nodig........... Joep ligt nu nog te pitten, gaan dadelijk nog ff fietsen met 'm. Nu is het hier nl nog droog.
Hallo, Zit op mijn werk dus even snel een reactie. Ik spuit de pregnyl niet zelf, ik woon maar 5 minuten rijden van het ziekenhuis dus laat ik het daar doen, sta altijd binnen 10 minuten weer buiten. De 5e IUI is goed verlopen, 37 miljoen zaadjes waarvan 82% goed beweeglijk. Is voor ons een topscore omdat we meestal rond de 8 miljoen zitten. Wel een beetje jammer dat mijn eitjes dan eigenlijk aan de verkeerde kant zitten, maar goed.................duim, duim, duim, duim. NOD is 7 september, op dezelfde dag dus dat wij ons IVF gesprek hebben. Ik weet alleen dan nog niet of ik zwanger ben of niet want dan is mijn laatste dag dat ik utrogestan gebruik en pas als ik daarmee stop wordt ik ongi of niet. Veel liefs Nataly
Hey meiden, Nataly, een goede 'score' zeg! Ik ga gewoon giga duimen voor jullie! Heeft het ZH uitgesproken dat zij een 'lagere slagingskans' verwachten vanwege datje eitjes nu aan de verkeerde kant zitten? Hier hadden we vandaag om 14.45u. de afspraak in het ZH. Direct gesprek met 't hoofd van de fertiliteit-afdeling. Vonden wij wel erg prettig. Eerst nog gesproken over Joep etc, hij wilde wel graag weten hoe het met 'm ging. Daarna zijn we overgegaan naar ons cryootje. Daar gaan we natuurlijk eerst mee aan de 'slag'. Arts was al erg tevreden over mijn 1e, snelle menstruatie na het stoppen met de BV. Vanwege het geven van 7 maanden BV aan Joep, moet ik eerst nog 2 cyclussen afwachten. Dit is omdat de arts graag wil over gaan tot een cryo TP in mijn eigen cyclus. Ik enorm blij, want dat betekent geen progynova slikken! Bij de vorige cryo TP reageerde ik namelijk zo heftig op de progynova. Naar verwachting kunnen we zo rond 7 oktober gaan starten met de cyclus waarin alles middels echo's gevolgd zal gaan worden en dan de TP van ons cryootje natuurlijk. Joehoe! Dat is over een goede 1,5 maand! Manlief en ik zijn erg tevreden. Kunnen we nu eerst vanaf 2 september gaan genieten van onze vakantie. En op maandag 27 september beginnen we weer met werken. Niet lang daarna is het al weer oktober, dus gaat de tijd zo wel lekker snel. Mocht het ontdooien of de TP niet lukken, dan gaan we daarna over tot ICSI poging 1. Geen wachtlijst dus! Al met al een goed gesprek en alles is weer in gang gezet. Het voelde voor ons goed om zo het gesprek te hebben, maar ook wel zoooooo anders nu we onze grootste schat Joep hebben. Nou, een heel verhaal en nu op naar medio 7 oktober! liefs
Ha meiden, Eindelijk weer eens online.........mijn laptop had het begeven nadat er een glas wijn over heen was gevallen. Kon dus helaas ff niet op het forum komen. Nu dus een nieuw laptoppie (zonder glas wijn ernaast!) en ga maar eerst eens ff bijlezen. Hopelijk gaat alles goed met iedereen! tot laterrrr en liefs
Afgelopen vrijdag prikinstructie opnieuw gehad ivm cetrotide spuiten. Ik zou nu meteen mogen beginnen, alleen mijn menstruatie komt maar niet . Dus vanochtend (tegen beter weten in) toch ZW test gedaan....uiteraard negatief. Maar ik wil nu ook beginnen en dus moet de menstruatie doorzetten. Stom he, normaal haat je de menstruatie, nu wil je dat hij begint, zodat je kunt starten met poging twee . Groeten Jille
Hallo dames, Jille, vervelend dat de rode duivels juist nu nog niet doorgebroken zijn. Rubiootje, ook zonde van je glas wijn, hihi. Hoest verder met iedereen? Wij hebben 28 sept intake VU. Maar hoop dat t toch nog eerder kan. Bel eind volgende week gewoon nog een x. Liefs, Vietje ps. heb zo sterk t gevoel dat ik zwanger ben... Laten nou nog niet alle wonderen de wereld uit zijn...
Vietje, huppakee, als de donder testen jij!! Hoe lang tot je NOD?? Nataly, mooie zaadopbrengst zeg! (daar ben ik wel jaloers op hoor) Jille, hopelijk komt je ongi zeeeeeeeeeeeeeer snel! Kunnen jullie weer beginnen tenminste.
Nog steeds niet ongesteld :x. Ben nu al 4 dagen overtijd. Zou je onbewust de menstruatie tegenhouden of zo ! Dat is niet de bedoeling, ik wil beginnen met spuiten. Had al gedacht dat ik nu op cyclusdag 4 zou zitten, maar niet dus. We wachten af Vietje: al getest Nataly: mooi opbrengst....miljoenen. Wij gebruiken hier duizendtallen Groeten Jille
Nog steeds niet ongesteld :x! Heb soms beetje kramperig gevoel, maar verder helemaal niets. Ik snap er niets van . Normaal heb ik een keurige cyclus van 32 dagen. Ik zit nu al op dag 37 en nog niets te bespeuren. Van de ene kant heb ik in mijn achterhoofd een klein stemmetje dat stiekem hoopt dat het gelukt is zonder MMM, maar dat kan natuurlijk helemaal niet, want vorige week kregen we de uitslag van het nieuwe zaadonderzoek er daar waren ongeveer 50000 zaadjes die iets deden....das natuurlijk helemaal niets. Dus volgens mij houdt mijn lichaam me voor de gek op een moment dat ik daar dus niet op zit te wachten, maar morgen doe ik stiekem toch nog een test.....pffff dubbel hoor. Jille
Hai, Bij ons was eigenlijk vanaf het begin al duidelijk dat het niet aan de zwemmers van mijn vriend ligt. Maar 37 miljoen is voor ons ook uitzonderlijk hoog, meestal zit het tussen de 4 en 8 miljoen dus die 37 is echt een uitschieter naar boven. Vandaag zijn we bezig mijn schoonouders te verhuizen naar het verzorgingstehuis. Ik ben vandaag de hele dag bij ze geweest en heb de spullen uit de keuken en badkamer ingepakt en verhuist. Nu zijn mijn vriend en zwager bezig met de zware spullen zoals het bed, stoelen, tafel en tv. Ik ben nu thuis omdat Luca natuurlijk naar bed moet en er dan iemand thuis moet zijn. Hopelijk lukt het om alles vandaag te verhuizen. Het weer zit helaas niet mee, ik heb de hele dag met een regenjas aangelopen en moest elke keer met de verhuisdozen in de regen lopen :x:x, en dat in die hoosbuien. Ik woon in Hengelo en moest mijn zoontje bij mijn ouders ophalen die 15 km verderop wonen en daar hebben 1,5 uur over gedaan omdat allerlei tunnels en laag gelegen wegen onder water stonden. Dit is vlakbij mijn huis (ik denk zo'n 4 straten verderop).Gelukkig hebben wij geen schade, wel wat bloempotten die omgewaaid zijn maar verder niet.
Jee, Nataly wat een weer bij jullie zeg! Hier heeft het wel geregend en hard ook, maar geen echte wateroverlast. Vanochtend EINDELIJK ongesteld geworden en dus morgen beginnen met spuiten en 6 september de eerste FM! Op voor ronde twee! Groeten Jille
Ikzelf heb bij mijn eerste zwangerschap niks van problemen gehad. in 4 maand was ik zwanger ondanks mijn verschrikkelijke cyclus. In september 08 ben ik bevallen en in december 08 gingen we voor een tweede kindje. Helaas heb ik nu wel problemen. heb mijn maandstonden misschien 2x per jaar, heb luie eierstokken, geen eisprongen, heb al 4x clomid genomen, nu moet ik terug herbeginnen . Hopelijk lukt het deze keer
Wat een opluchting Jille?! Succes de komende ronde, zal voor je duimen! Hier helaas geen wonder gebeurt... De rode duivels zijn pijnlijk doorgekomen... Is t raar als ik deze week nogmaals de VU bel of er toevallig iemand uitgevallen is? Liefs, Vietje
Hoi Vietje, Ik zou morgen gewoon even bellen. Eind september staat de afspraak toch al, maar mocht er nou nog een gaatje zijn, is dat toch mooi meegenomen. Kan de assistente niets schelen hoor, als je nog een keer belt. Dat snappen ze echt wel! Ik heb twee spuiten er nu in zitten. Woensdag gaat de cetrotide erbij. Deze moet zelf gezet worden, de gonal gaat nu nog in de prikpen. Heb nog nergens last van, alleen wat lichte steekjes in mijn hoofd nek, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik komende week weer moet gaan werken. Groeten Jille
Vietje; gewoon bellen meid, je weet maar nooit en een brutaal mens heeft de halve wereld hoor! Jille; fijn dat het spuiten goed gaat...succes komende dagen! Hier weinig nieuws.....nog 3 dagen werken (vandaag, woensdag en donderdag) en dan heb ik VAKANTIE en de 15e vertrekken we dan richting Menorca. Heb er onwijs zin in en daarna kunnen we er weer fris tegenaan. Ga binnenkort maar eens een lijst maken van wat er allemaal mee moet voor zo'n 1,5 jarig smurfje....iemand nog tips??
Hey Meiden, Ik ben weer terug hoor... lekker 10 dagen op de Veluwe gezeten. Eerste dagen heerlijk weer, helaas de laatste dagen alleen maar regen, maar goed we hebben ons toch wel vermaakt. Lekker met mijn mannen en de hond bezig geweest!!! Heerlijk. Inmiddels ook alweer een week aan de pil, volgende week weer decapeptyl... dus we zijn weer begonnen!!! Ik heb even de rest bijgelezen, even geen tijd op iedereen int e gaan maar ik zie dat Jille alweer lekker bezig is met de spuiten!! Succes en op naar een fantastisch resultaat. En tips voor Daffie..hmmm.. wij zijn in juni Naar Portugal geweest, voor in het vliegtuig hadden we een dvdspelertje met favoriete dvd's.. en voor de rest niks bijzonders eigenlijk, kleertjes en niet teveel luiers ed. want de grootste tip is misschien wel: Ze verkopen daar ook van alles voor kindjes!!!! De rest die ik vergeet...ik kom nog op jullie terug hoor..hihi.. xxxx
hey allemaal, Hier dan ook eindelijk weer eens bijgelezen. sommige van jullie alweer druk bezig met een behandeling. Spannend! En alvast heel veel succes toegewenst!!! Daffie: Sluit mij bij jootje aan: Draagbare dvd speler in het vliegtuig doet wonderen. Een echte aanrader. Net zoals een klein cadeautje voor in het vliegtuig, welke dan uitgepakt kan worden. Ook namen wij iedere keer een potje eten, kinderkoejes etc mee in het vliegtuig. Wij zijn inmiddels in Griekenland, Indonesie, Curacao en Bonaire geweest onze kleine man. En elke keer waren wij weer blij met de dvd speler. Tijdens de lange vliegreizen (indonesie = 16 uur), een hele tas meegenomen als handbagage vol met speelgoed, schone kleding (extra setje, voor het geval van een enorme poepluier of spugen oid). Ook tijdens de vakantie, was de dvd soms een uitkomst. Sávonds rustig eten in een restaurantje, terwijl onze normaal zo drukke en beweeglijk mannetje, ineens wist hoe hij rustig kon blijven zitten. (achter de dvd speler, weliswaar). Verder wat eigen en vertrouwde spulletjes meenemen. (slaapknuffel etc). Ook vond ik een opblaabaar verschoningskussen oid vond ik erg handig. Net zoals een muskietennetje voor om het ledikantje. Rest kan je idd altijd wel op het vakantieadres kopen. Wat een lekker vooruitzicht! Heerlijk van genieten en vol met nieuwe energie starten voor een brusje. Liefs
Bedankt voor de tips, ik schrijf ze op hahaha. Dus zo'n draagbare DVD speler is een uitkomst. Myrthe kijkt nooit naar dvd's eigenlijk...wel televisie hoor..., maar ze heeft dus echt geen favo dvd's...