2e kindje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door majelke, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Rubiootje; het voelt eigenlijk niet anders nog als de andere pogingen, misschien dat dat later nog komt.
    In mijn achterhoofd weet ik wel dat het de laatste (verzekerde) poging is, maar daar wil ik eigenlijk zo min mogelijk aan denken. Heb gelukkig genoeg afleiding en genoeg rust gehad om er nu weer tegenaan te kunnen;)

2. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Daffie: Ik vroeg het even omdat wij toen ook de derde poging zijn ingegaan en ik mij herinner dat jij toen al eens aangaf na te denken over eventuele vierde poging of niet.
    Herken ook helemaal jouw reactie. Het is eigenlijk hetzelfde als de andere pogingen terwijl je ergens in je achterhoofd die ellendige verzekering heb. Laat je er niet van door de war brengen!!!!. Is niet nodig!! Dit wordt gewoon jullie poging!!!!! Fijn om te lezen dat je de rust heb. Dat is heel belangrijk. (die miste ik namelijk)
    Wens je heel veel succes met de behandeling en blijf ook voor jullie extra hard duimen!!!

3. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Daffie: Schiet alweer op dan he? jullie poging. Ik duim me helemaal suf dat dit DE poging voor jullie wordt!! Gelukkig heb je voldoende rust. Je staat er geweldig in en dat zou toch beloond moeten worden :D

Rubiootje: Gelukkig kun je het "wachten" omzetten in even heerlijk tot rust komen.. Soms wel moeilijk hoor.. zo frustrerend dat je het gewoon niet zelf in de hand hebt...:x
    Leuk dat je kleine mannetje nu zo lekker aan het babbelen is. Die van ons kunnen er ook wat van maar spreken nog niet echt alles goed uit, ik snap wat ze bedoelen, maar een buitenstaander niet denk ik;).

ego: wij hebben gisteren een brief van het ziekenhuis/lab gehad dat onze 3e embryo ook nog ingevroren is!! Dus dat is ook wel weer positief... we hadden maar 3 goede eicellen, maar dat zijn dus wel 3 heel goede embryo's geworden. Ik hoop natuurlijk dat ik hem niet nodig ga hebben.
    Het stomme is dat we toch al nadenken over, wat daarmee te doen als we nu zwanger blijken te zijn? Dat weten we dus ook al.... (ik weet het... vooruit denken is een sterk punt van mij...;))
    Ik wordt met de dag gefrustreerder van het wachten... ik heb wel genoeg afleiding hoor.. ik ben de hele dag met de kleine mannen bezig.. maar toch blijft er altijd tijd genoeg over om even te frustreren...
    We hebben in ieder geval gisteren besloten toch maar niet eerder te testen, leek ons toch beter. En bij de mislukte pogingen was ik toen ook al ongesteld dus dan hoef ik niet eens te testen. Maar vind het toch de goden verzoeken als ik eerder test.

Meiden we gaan er allemaal voor en hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn van een brusje!!

xxx

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    dag 10 na tp.. het gaat op zich nog wel goed alleen ben ik mijn positieve gevoel kwijt...
    Mijn borsten lijken minder gevoelig geworden, mijn temp is 0,1 gedaald en ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik hoop natuurlijk heel erg dat dat allemaal niets wil zeggen maar ik ben ook alweer voorbereid op het feit dat het weer niets is geworden...
    dit moest ik even kwijt..

xxx

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    @jootje 78,
    He bah, dat je gevoel zegt dat je ongesteld gaat worden. Ik kijk elke dag bij dit topic om te zien hoe het met je gaat. Hopelijk heeft je gevoel ongelijk dus ik blijf nog duimen hoor!

Veel liefs
    Nataly

6. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Blijf ook voor je duimen!!! Ga heel hard hopen dat je gevoel het mis heeft! Sterkte deze laatste dagen!!!

Liefs

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Daffie, middenin de poging nu dus? Hoe voel je je?
    Gaat het spuiten goed?

Rubiootje, fijn dat je wel rust ervaart tijdens 't 'wachten' nu.

Jootje, ik blijf stug doorduimen hoor! *duim, duim, duim, duim*
    Goed van jullie samen dat je besloten hebt om niet eerder te testen. Manlief en ik konden soms ook de verleiding niet weerstaan, maar heb ons 'toch' iedere keer aan de opgegeven testdag gehouden!
    Ik blijf posi-denken voor jullie! (oh, en op welke dag gaan jullie nu wel testen?) ;)

@Hier; nog ff wachten. Heb nu al weekend (werk van ma. t/m woe.) en hebben allerlei leuke dingen op de planning staan dus ga d'r heerlijk van genieten. Dan komende maandag de eerste echo. Ben erg benieuwd naar m'n BM slijmvlies en evt groei van eigen eitje(s).
    Verwacht toch wel een beetje dat rond volgend weekend evt de tp kan zijn....? We'll see..............

liefs

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jootje; meid....wat is dat wachten toch kl&*^%, de ene dag denk je dat het lukt en de andere dat het niet zo mag gaan zijn.....ik ken het gevoel. Mijn duimen en die van Myrthe draaien overuren. Hoop dat je gevoel niet goed is en dat je volgende week die positieve test in handen mag hebben!
    Dikke knuf van mij!!

Esser; spuiten gaat prima, weinig klachten. Heb alleen wat nachtelijke zweetbuien hahaha, maar slaap verder prima, ben niet overdreven moe en heb (nog) geen hoofdpijn. Ben eigenlijk best vrolijk en dat is wel eens anders geweest tijdens het spuiten:D
    Maandag dus weer een spannende dag voor jou...hoop dat je al eigen eitjes hebt!

Vandaag hoef ik lekker geen pil meer te slikken, hoop dat de puistjes dan ook wer verdwijnen;)
    Morgen nog een dagje vrij en het weekend moet ik werken.
    Waren vandaag lekker in de dierentuin (hebben een abonnement) en dat is ook heerlijke afleiding. Myrthe geniet altijd optimaal ervan...

9. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Esser.. spannend zeg!!! Ik duim voor je dat je eskimootje het straks lekker warm zal gaan krijgen!!!!

Ik ben dag 10 weer goed doorgekomen. Ben nog wel depri en denk nog steeds dat het mislukt is maar ik ben nog niet ongesteld.
    Vorige poging werd ik dag 11 ongesteld dus dat wordt spannend morgen. Alhoewel ik de allereerste poging na 15 dagen pas ongesteld werd. dus duidelijkheid krijg je helaas nooit vantevoren.

We mogen woensdag de 20e testen, 16 dagen na tp. Wel laat vind ik...

Daffie: Hoe is het nu? nog geen hoofdpijntjes?

xxxx

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Jootje78, hoe is het nu?????? Vind het erg spannend!!!!!!!!

Ik krijg ook puistjes van de pil en zo'n zeurderige hoofdpijn. Maar goed, is maar voor een paar weken en voor een goed doel ;).

Hier verder geen nieuws, heb pas op 9 nov prikles en dan hoor ik hoe en wat (mijn prikschema dus). Mannetje moet vandaag bloed laten prikken op enge ziektes en dan hebben we alle voorbereidingen gehad. Ik ben maandag wezen bloedprikken, zat toen op dag 2 en dan gaan ze op FSH testen en kijken of ik enge ziektes heb.

Veel liefs
    Nataly

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jootje; hoe is het nu meid?? Ben heeeeelllll nieuwsgierig en duim me rot voor jullie.....;)

Hier gaat het nog steeds goed zonder hoofdpijn....en zit al op de 10e dag spuiten.....gaat goed dus:D

12. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Het gaat weer wat beter hier. Ik ben weer wat naar de positieve kant toegeschoten. Vandaag dag 12 en geen gevoel van ongesteldheid, borsten weer beetje gevoeliger geworden, temp niet verder gedaald en wat pijntjes/krampjes onderinbuik die niet op ongesteldheid duiden (althans dat heb ik nooit..) dus ik heb weer beetje hoop gekregen... zolang ongesteldheid maar weg blijft...hihi..

Daffie: Mooi dat je nog geen hoofdpijn hebt!! houden zo, want ik weet hoe vervelend het kan zijn!!! Wanneer begin je ook alweer met stimuleren?

xxx

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oh klinkt goed Jootje!!!! ik duim duim duim duim.....

Donderdag begin ik met stimuleren en het gaat nog steeds goed zonder hoofdpijn vandaag....ben alleen wat sneller geirriteerd hahaha.

14. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Jootje, klinkt goed! Kom elke dag ff kijken hoe het met je gaat. Blijf heel hard duimen op een positieve uitslag!!!

15. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    ***inbraak***
    hey jootje
    ik wou je al een mailtje sturen via hyves maar dacht ff dit topic bekijken. klinkt goed meissie!! op naar woensdag naar een positieve test. mijn duimojes blijven draaien voor je.!
    ***uitbraak***
    voor alle andere meiden(heb niet het hele topic gevolgd sorry) maar allemaal heel veel succes!

16. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meiden...
    Dag 13 bijna voorbij en nog niet ongesteld en ook niet het gevoel ervan... ik begin er weer vertrouwen in te krijgen!! DUIM DUIM DUIM....

Daffie: Donderdag begint het weer? En nog geen hoofdpijn? Mooi zo! Als het al nu nog komt dan houdt het na donderdag waarschijnlijk weer op... (even positieve benadering ;))
    Ik duim voor je dat je mooie eicelletjes kweekt!!!!

Mommy to be: Hey gezellig dat je hier even langskomt... wordt nu inderdaad wel heel spannend.. nog steeds niet ongi en ik voel weer hetzelfde als bij onze jongens...oehhhhh... zou t?????? ik hoop het zo...Ik stuur je zo even een mailtje via hyves.

Esser: Morgen eerste echo voor je eigen folli... spannend... succes! Ben benieuwd.

Fijn dat jullie allemaal meeleven en meeduimen, dan moet het toch goedkomen?

xxx

17. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Jootje, ff stiekum vanaf mijn werk kijken hoe het met je is. Duimen draaien overuren.
    Sterkte die laatste 3 dagen!!

18. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Goeiemorgen meiden!!
    We konden vanochtend de verleiding toch niet weerstaan en hebben er een testje tegenaan gegooid.. en.... hartstikke ZWANGER!!! WWWWAAAAHHHHHHH... Het kan toch niet zo zijn dat het dan woensdag negatief is??
    Hij was zo vet positief... de teststreep was eerder zichtbaar dan de controlestreep...
    Dat was bij de jongens ook zo... we zeiden al meteen tegen elkaar (nadat ik gehuild heb) oh oh hij was wel heel snel positief he?.....
    Woensdag nog maar een keer testen en dan ziekenhuis bellen...
    Ik moest echt heel erg huilen...hihi...
    Nu gaan we ons vandaag concentreren op oververhuizing van bungalow naar bungalow op het wolfsven...

wilde dit even met iemand delen en dat kon nog even alleen met jullie...

xxxxx

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jootje, dat is echt geweldig nieuws zeg!! Je bent echt wel zwanger hoor en woensdag ook nog steeds! Je zit nu 14 dgn na tp dus de Pregnyl is ALLANG je lijf uit. Oh meid, lekker genieten van dit heerlijke gevoel enne wie weet krijg je wel weer 2 kindjes...?? :D

20. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Jootje78, gefeliciteerd!

Ik mocht altijd testen met de IUI 14 dagen na de IUI dus 16 dagen na de pregnyl. Dat is bij jou nu toch ook zo, je hebt 14 dagen geleden toch je TP gehad?

Hiep hoi, hiep hoi, hiep hoi, ik ben zo blij voor jullie!!!!!!

Hopelijk mogen we allemaal snel volgen.

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina