2e kindje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door majelke, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meiden, Dankjewel!!! Lijkt nog wel beetje onwerkelijk..hihi.. maar als ik de test weer zie dan zie ik dat het echt zo is!!

Ik heb alleen pregnyl gehad 48 uur voor de punctie, verder de utrogestan bolletjes en geen pregnyl. Ik weet nog dat ik 2,5 jaar geleden de eerste mislukte icsi na 15 dagen beetje ongesteld werd en toen negatief testte. Toen zeiden ze in eht ziekenhuis dat het dan al positief had moeten zijn als het wel een zwangerschap was.. dus lijkt mij niet dat het nog verandert. Het is toch al 14 dagen na tp!! Ik ga gewoon er lekker van genieten!!!!

xxxx

ps. esser, hoe was de folli-meting?

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve Jootje; van harte gefeliciteerd meid (alhoewel ik best een beetje jaloers ben;)). Wat ongelooflijk fijn voor jullie....en zo'n dikke streep kan natuurlijk niet meer missen he!! Zal toch niet weer een 2-ling zijn he!!!:D:D (dan wil ik er wel ééntje whahahaha.

Hier komt de hoofdpijn langzamerhand een beetje bovendrijven helaas. Ga zo maar eens aan de pijnstillers. Gelukkig nog maar 3 dagen en dan mag ik gaan stimuleren en dan verdwijnt de hoofdpijn altijd als sneeuw voor de zon...
    Heb ongelooflijk drukke weken en heb een uitje van aankomende zaterdag maar afgezegd....moet nu even aan mezelf denken he!
    Ben anders bijna niet samen met mijn man en meisje.....en daar geniet ik juist altijd zo van....

3. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lieve Daffie, ik hoop zo ontzettend erg voor jullie dat deze poging hem gaat worden!!! Denk aan jezelf, slim om wat af te zeggen.. momenten met man en kleine zijn zo fijn!!!! Zeker rondom deze tijden!!

xxxx

4. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Jootje!!!!

Yeeeeeeh!!!!.........Je bent gewoon harstikke zwanger!!!! Supergefeliciteerd!!!!! (net als daffie een tikje gezonde jaloezie, maar gun het je helemaal van harte!!!!). Jij gaat ons gewoon het goede voorbeeld geven en over een paar maanden zijn wij gewoon allemaal zwanger!!!
    Pregnyl is allang je lichaam uit, hoor. In ons ziekenhuis mogen wij altijd 14 dagen na terugplaatsing testen. Dus je kan uitgaan van een betrouwbare test. Ben nu wel heel benieuwd of er 1 of 2 brusjes aankomen...........
    Jootje, lekker van genieten!!! Hopelijk blijf je nog wel gezellig actief op dit topic om ons op de hoogte te houden van je zwangerschap!

5. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik blijf zeker nog wel actief hier hoor!! Ik wil jullie wel blijven volgen en jullie allemaal nog kunnen feliciteren!!
    En logisch dat jullie jaloers zijn, dat zou ik ook hebben, je wil het zelf uiteraard ook heel graag.

Het is nog een beetje onwerkelijk ... maar wat voelt het fantastisch!! Gisteren met manlief en jongens naar de mac geweest.. (hihi.. lekker gezond) en vanaf vandaag maar beetje gezonder leven, dus zit nu met een bruin broodje kaas en een mok melk op de bank!
    Nog even duimen dat natuurlijk alles goed mag blijven gaan.. maar wil daar ook weer niet teveel bij stil staan.

xxx

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Het moet goed gaan Jootje;) Ben heel blij voor jullie hoor!

Nou, gisteren is de hoofdijn dus flink doorgebroken helaas. Met pijnstillers is het wel redelijk te houden, maar vrolijk wordt ik er niet van. Vanmorgen mijn mams maar even gebeld, moest nog grote boodschappen doen en had geen zin om Myrthe mee te nemen (heb een beetje weinig geduld op het moment haha). Dus mams is gekomen en heeft die meid even 2 uurtjes bezig gehouden....nu ligt ze lekker op bed en heeft deze mama even rust. Ga zo ook maar even liggen op de bank. Heb een cd-tje opgezet van lucie silvas....lekker ontspannend:)

7. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Klinkt heel bekend daffie. Ik had dat ook bij deze poging. Zo'n mega last van hoofdpijn, alleen maar pijnstillers geslikt de hele tijd.. en lekker kort lontje..
    Zo vervelend. Dat het maar snel donderdag wordt!!!

xxx

8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Joepie, Jootje 78 is nog steeds zwanger en dat gaat helemaal goed komen!!!!

Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!!!!!!!!!!!!

Ga 6 november naar de jonge gezinnen beurs en daar zullen ook wel veel zwangeren lopen :(. Dat vind ik wel iets minder maar verder heb ik er erg veel zin in, ga met een vriendin die 2 kindjes heeft en we maken er een gezellige dag van zonder kinderen en man. Daarna gaan we lekker uit eten en als het mag een paar wijntjes drinken.

Veel liefs
    Nataly

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jootje, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een nieuws meid!! Een hele dikke, dikke proficiat!!
    En dat zou wat zijn: nu wellicht weer 2 beebs in je buik. ;)
    Geniet!!

@hier; minder nieuws. :( Voelde me vlak voor het weekend al niet helemaal lekker en dat is in het weekend echt doorgezet.
    Met als gevolg; maandagochtend even telefonisch overleg gehad met de ferti.poli en besloten om deze maand i.i.g. de cryo poging over te slaan. Wat voelt dat als een domper zeg.............
    Nu dus maar even afwachten en bekijken hoe mijn lijf het de komende weken gaat houden. Bleh.......... Hopelijk kunnen we dus de volgende maand verder, en anders evt. nog wat verder doorschuiven. Wel balen en dus echt een verstandskeuze en niet een emo-keuze! Lijf moet wel goed in balans zijn natuurlijk.

liefs aan jullie!

10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Esser wat ontzettend balen dat je net nu ziek moet worden zeg!!!! AARRRGGGHHH.. (althans zo zou ik me voelen....).
    Is inderdaad wel een verstandskeuze, alleen zou ik dan denken dat je dat beter kunt beslissen zodra er ontdooit zou gaan worden. Misschien ben je dan wel helemaal weer beter en voel je je kiplekker.. toch?
    Maar zoals je zegt.. dat zou dan een gevoels-emo-keuze zijn en misschien kun je beter "verstandig" zijn.

Hopenlijk voel je je snel beter!!!

xxx

11. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Esser, wat balen! Ben je je helemaal aan het verheugen op de cryo en dan wordt je ziek...........AAAAAAGHHH. Kan mij wle heel goed voorstellen dat je dan toch maar een verstandskeuze maakt. Is niet leuk, maar een ziek lichaam is ook niet echt uitnodigend voor een emmy. Sterkte en Beterschap!!!

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Esser; aaaaarrrggggghhhhhhh, maar denk wel dat het een verstandige keuze is. Je wilt je eskimo toch een optimaal lichaam geven om in te nestelen;)

Ik heb me voor vandaag en morgen ziek gemeld ivm de hoofdpijn, wordt er echt gek van. Met pijnstillers is het even een uurtje weg, maar dan komt het weer en het is echt van die schele hoofdpijn:( Gelukkig morgenavond beginnen met stimuleren, dus dan ben ik er als het goed is vrijdag vanaf;)

13. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Daffie: Verschrikkelijk die hoofdpijn he? Ik had soms dagen erbij dat ik gewoon aan de 8 pijnstillers zat (terwijl je maximum 6 mag hebben...) en dan nog kwam ie erdoorheen... Ik hoop dat je er heel snel weer vanaf bent!!!

Ik mocht vandaag officieel testen en die was ook weer mega-vet-positief!!! Heb het ziekenhuis gebeld en nu heb ik 8 november de eerste echo. Eigenlijk na 16 dagen, dat zou de 5 november zijn, maar dan kon het niet in het zkh, dus is het de 8e geworden! Ik vind het zo spannend. En ook al heb je de eerste echo al snel... wat duurt dat nog lang ;)
    Nu nog 7 dagen de "heerlijke" bolletjes. (die ik uiteraard nu met alle liefde erin stop!!)

Esser hoe voel je je? Ben je al iets beter?

xxxxxx

14. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Jootje, wat een supergoed nieuws!! Nu helemaal officieel zwanger!!!!! Jippie!!!
    Dat wachten op die echo........zucht.....duurt dan zolang. Zullen het er 1 of 2 zijn?. Spannend!!!!
    Hoe voel je je?. Al last van de eerste kwaaltjes?

Daffie: Sterkte met je hoofdpijn. Collegaatje van mij is nu zwanger (van een 2ling) via ivf en had ook zo enorm veel last van de hormonen die keer. Gezien de ervaring van Jootje, die nu ook zwanger is, kan het mischien wel een heel goed voorteken zijn.

Esser: Al een beetje opgeknapt?

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Rubiootje; ik heb elke keer deze klachten gehad, dus beschouw het maar niet als voorteken hahaha.
    Vanavond de eerste spuit puregon erin en dan is het morgen weer een stuk beter:D Mijn man is nu de kleine meid naar mijn ouders aan het brengen zodat ik een dagje rust heb. Hij moet zelf weer werken vanmiddag/vanavond, dus vindt het wel lekker dat die kleine handenbindster even foetsie is;) Ze is trouwens wel heel lief en voelt volgens mij aan dat ik niet geheel lekker in mijn vel zit. KOmt me vaak kusjes en knuffels brengen....

16. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hallo Dames,

Even weggeweest, maar weer terug op het forum!

Heb niet alles teruggelezen, maar zie dat Jootje ZWANGER is! Super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij vorige week evaluatiegesprek gehad op het ziekenhuis. Er was niets geks...gewoon domme pech. Helaas konden de 5 overgebleven emmy's niet de vriezer in omdat de kwaliteit niet super was. Dus wij mogen voor ronde 2 direct starten. Maar we wachten nog even, want na 8,5 maand en 54 kijkers is ons huis dan eindelijk verkocht en dus gaan we per 1 december verhuizen. We willen starten met poging twee ergens januari/februari.

Nieuw jaar, nieuw huis, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Groeten
    Jille

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jille; wat fijn dat het huis verkocht is meid! Dat moet een heerlijk gevoel zijn in deze tijd. Groot gelijk dat je even wacht in die hectiek.

18. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Dafiie: Jammer dat je klachten niet gelden als positief voorteken. Nog effies en de hoofdpijnklachten zijn over. Heel veel sterkte. Weet je al wanneer je een echo hebt.

Jille: gezellig dat je weer komt meekletsen. Gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Groot gelijk, hoor. Dat is eerst even afhandelen en dan vol goede moed met een nieuwe poging starten.

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Rubiootje; ach, dacht bij de vorige poging dat alle sseintjes ide mijn lichaam gaf positief waren en bleek dus helemaal niet zo te zijn....Probeer dus maar gewoon positief te zijn:D

Ik heb donderdag 28 okt. de 1ste FM en meestal heb ik dan zo'n 5/6 dagen later de punctie....daar zie ik wel mega tegenop trouwens. Vorige keer dus heel erg veel pijn en manlief die collabeerde. Hij gaat nu niet mee naar binnen tijdens de punctie en zit nog in twijfel of ik iemand anders meeneem....de einge die ik kan bedenken is mijn moeder waar ik heel close mee ben. Maar misschien moet ik het maar gewoon alleen doen, kan ik me helemaal concentreren op mezelf en de verpleegkundigen zijn altijd zo lief, die kunnen me er ook wel doorheen helpen. En als het dan klaar is kan mijn man er weer bij...

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    #280 Jootje78, 22 okt 2010
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
    Hey meiden,

Kon even niet reageren, die stomme netwerkverbinding op het bungalowpark valt steeds weg... grrrr.. als het goed is doet hij het nu wel!!

Jille: GEzellig dat je er weer bent en wat top dat je huis lekker verkocht is en jullie nu aan jullie verhuizing kunnen denken en wat een goed besluit om dan daarna je volledig op de 2e poging kunt storten. Idd Nieuw jaar, nieuw huis nieuwe kansen!!!

Esser: ben je alweer wat beter?

Daffie: Ben je inmiddels van je hoofdpijn verlost? Ik hoop het zo voor je. En dat is nog wel even een dingetje he? Die punctie... Zeker na jouw ervaring vorige keer.. Ik hoop voor je dat je deze keer niet zoveel pijn lijdt!!! Knijp de verpleegkundigen maar lekker fijn!!
    Ben benieuwd wat je eerste fm oplevert!! DUIM DUIM DUIM

Ego: Ik had gisteren een off-day, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en koorts.. FIJN als je net zwanger bent. Heb wat advies gevraagd en er werd gezegd dat je de koorts het beste kon onderdrukken met paracetamol. Dat kan geen kwaad voor de zwangerschap en koorts blijkbaar wel. Dus ik ben heel vroeg naar bed gegaan met paracetamol en ... vanochtend nog wel verkouden en keelpijn, maar geen koorts meer!!! pfui... ook weer overleefd. Voor zekerheid vandaag nog maar een testje ertegenaan gegooid (kan dat niet loslaten op een of andere manier) maar nog steeds vet positief..
    Was het maar alvast 8 november...

xxx

Deel Deze Pagina