Zoooo, ben zo blij, ben zo blij De punctie gaat volgende week onder een roesje gebeuren!!! Was vanmorgen bij de FA in het UMCU voor de echo en er groeit wel wat maar ze moeten aan de pokon....nee hoor, gaat bij mij altijd zo. Maandag terugkomen en dan zeer wrs woensdag de punctie. Ik uitte mijn angst voor weer die verschrikkelijke pijn van de vorige punctie en toen kwam ze zelf met het voorstel om onder een roesje de punctie te doen. Ik heb het aanbod meteen aangenomen natuurlijk Ze doen het maar 3 x in de week en dan max. 2 op een dag, dus ze heeft even nagevraagd, maar ik kon ingepland worden. Mocht het maandag nog niet zover zijn met de follikels dan schuiven ze het wrs door naar vrijdag.... Wat een opluchting zeg! Heb nu al 20 x minder stress hahaha. Verder voel ik me prima, ben lekker lang vrij deze week. Valt me op dat ik eigenlijk best vrolijk ben en de tijd voorbij vliegt...hopelijk gaat dat straks in de ww ook zo Jootje; ik ben zeeeeer benieuwd naar je echo.....het zullen er weer 2 zijn zeg....dan heb je een heel bijzonder gezin (met één trouwens ook hoor)
Dafiie: Wat een fijn nieuws zeg!!!!! Een roesje!!! Wat super dat zij dat doen. Dat scheelt idd een hoop stress (en dat kunnen wij nou net niet gebruiken).
Hai, Zit op mijn werk dus even snel een reactie. Ik ben mijn IVF schema gekregen: 9 nov prikles 15 nov beginnen met decapeptyl 25 nov uitgangsecho 29 nov beginnen met 225 eenheden Gonal F 8 dec eerste FM...............................en dan afwachten of het aanslaat enz. Ik ga bij de punctie onder volledige narcose, is in Dusseldorf standaard. Veel liefs Nataly
Nathaly, Wat fijn dat je nu wat data weet. Kan je lekker naar gaan toe leven! Ja, die narcose in DD lijkt mij ook erg fijn. Even slapen en daarna alles al gebeurd! Hoe is het met de andere meiden?
Daffie: Wat een fijn nieuws!!!! Nog even doorkweken en lekker rustig aan doen en dan dus heerlijk relaxed (voor zover dat dan gaat he?) de punctie in!!! Ik duim voor een mooie oogst!! Nataly: Mooi schemaatje heb je!! Het gaat beginnen!!! Ik duim volop hoor!! gisteren weer voor het eerst wezen zumba-en.. Was 3 weken niet geweest ivm punctie/terugplaatsing en ziekte. Dat was wel even zwaar hoor.. Conditie ver te zoeken nu..hihi.. en ik voelde tegen het einde mijn banden een beetje... volgende keer maar iets minder enthousiast doen xxxx
Hahaha Jootje, zie je al naar adem happen Ik heb gisteren ook weer getraind met de handbal...heerlijk was 't. Zit er aan te denken om toch maar eens een wii aan te schaffen met dat fittplus programma...kent iemand van jullie dit? Zit nu hele avonden alleen thuis achter de tv of laptop en misschien dat ik dan wat actiever wordt Myrthe slaapt en mannetje is gaan werken, dus heb lekker de tijd voor mezelf nu. Gisteren sliep ze 3 uur, dus dat was heerlijk. Heb zelf ook nog een uurtje liggen pitten op de bank toen, want was natuurlijk erg vroeg op voor de FM gisteren. Nu lekker een bakkie thee erbij. Voel me echt goed en vrolijk....heb ik anders nooit tijdens het spuiten hahaha. Trouwens nog iets vreemds. Ik spuit 225 eh puregon en kan dus 4 x doen met een ampul van 900 eh. Heb nu 8 dagen gespoten en in de ampul die erin zit zit nog echt heel veel, makkelijk voor een keer spuiten nog. Ik nadenken gisteren of ik een dag vergeten was, maar dat ben ik echt niet...weet het heel zeker...Vindt het zo vreemd! Nou ja, hou ik weer wat over voor een evt volgende poging (die er natuurlijk niet hoeft te komen omdat deze gaat lukken)
Daffie, goed om te lezen dat je je zo prima voelt tijdens het spuiten! Is allemaal mooi meegnomen! Toch? Jootje, hoor zoveel leuke berichten over zumba. Zelf nog nooit gedaan of meegemaakt. Jij dus iets te fanatiek, hahaha! Ach, nu kan het nog. Over enkele weken zal het zeker al wat zwaarder worden hoor! Nataly, bijna beginnen......maandag is het al weer 1 november spannend! Rubiootje, hoe is t? Hier gistermiddag geshopt voor een jurkje maar niet geslaagd :x Deze ochtend nog eens geshopt, en jaaa; geslaagd! Morgen gaan manlief en ik nl een verrassings-weekend weg, geheel georganiseerd vanuit zijn werk! Bedoeld voor alle managers en directors, incl aanhang. We moeten ons 's middags melden en inchecken bij het Krasnapolsky Hotel in Amsterdam, (met dresscode; kostuum en chic) en vervolgens..........weten we helemaal niets! We hebben de overnachting erbij maar verder is alles nog een surprise, dus we zijn erg benieuwd. Joep gaat bij mijn zus logeren, zuslief is helemaal enthousiast en heeft er al zin in! Dit weekend dus heerlijk buiten de deur. liefs!
Meiden, ben vanmorgen weer naar het UMCU geweest voor de FM en de eitjes zijn groot genoeg om woensdag gepuncteerd te worden Dus vanavond heb ik de laatste spuit gezet en woensdag om 7:45 mag ik in het UMC zijn op de dagbehandeling. Om 8:15 is dan de punctie, vindt het wel errug vroeg hahaha. Dan horen we denk ik zaterdag of er bevruchtingen en emmy's zijn ontstaan en zo ja hebben we dan ook de terugplaatsing.
Jasper en Sander zijn beide in utrecht "gemaakt". Ik hoop dat het jullie ook veel geluk mag brengen! groeten, Brenda
Daffie: MOOI!!! Dan is het toch nog snel gegaan met het groeien van de eitjes. Hoeveel zaten er ongeveer? En je moet wel vroeg je nest uit zeg woensdag... moet je ook nog eerst Myrthe wegbrengen? Alvast heel veel succes en ik duim me suf voor je!!!! Esser: Hoe was je weekend geweest? Onze zondag was zeer geslaagd (AHUM...).. De jongens werden al om half 6 wintertijd (!!!!) wakker. Nou gebeurt het wel eens vaker dat ze vroeg wakker worden maar dan slapen ze ook weer in. Nu dus niet!!! Weer rond 11 uur in bedje gelegd, weer niet slapen. Alleen wat tussendoor slaapjes in de auto gedaan en verder niet geslapen. Ondertussen naar mijn ouders geweest en daarna nog eten bij vrienden. Rond 20 uur waren we thuis en toen gingen ze eindelijk slapen. Ze lagen dan ook meteen in coma... Vermoeiend dagje...hihi.. Verder kan ik niet wachten tot de 8e, ik ben zo onzeker als wat. Heb in mijn omgeving aantal miskramen meegemaakt en nu sta ik daar ineens enorm bij stil... Had ik maar alvast wat zekerheid... xxxx
Hallo, Ik ben al een tijdje mee aan het lezen, in 2008 zijn wij met een tweeling gezegend na ICSI, nu gaan starten we opnieuw in de hoop op nog een broertje of zusje..... Ik ga (als het goed is) over een dag of 10 mijn menstruatie krijgen en dan kan ik beginnen met de femodeen. Nataly; ik lees op de vorige pagina dat jij ook begint en 225 eenheden Gonal F gaat spuiten. Ik heb gisteren mijn recept ingeleverd bij de apotheek en ik zag dat ik nu Gonal F 900 krijg. Ik dacht dat dit dan aan mijn leeftijd ligt (dat het nu meer is) maar als ik het goed begrijp ben jij ook om of nabij 38? Weet iemand aan de hand waarvan de hoogte van Gonal F eenheden wordt bepaald? groetjes, Nic
Nic, die Gonal 900 is de grootte van 1 ampul. Hoeveel jij moet spuiten, zal je dan nog wel horen denk ik, maar zal zeker geen 900 zijn hoor! Denk dat je dan richting overdosis gaat Jootje, snap dat je toch wel wat zenuwachtig bent! As maandag de 1e echo toch? Nog 6 daagjes en hoop dat je dan positieve nieuws krijgt. Daffie, lekker tijdstip zo, je punctie! Gelukkig wel onder een roesje... Ben ook wel benieuwd hoeveel er klaar liggen! Ik wens je alvast heel veel sterkte. @hier: weinig nieuws eigenlijk. Zit nog te wachten op mn polsoperatie op 24 december en daarna mn ongi zodat ik direct kan starten met onze enige cryo uit Sophie's poging. Sophie wordt trouwens zaterdag alweer 1 jaar oud! Tjonge, wat gaat de tijd toch snel..............
Jootje; nee, hoef Myrthe niet weg te brengen gelukkig. Mijn moeder komt naar ons toe (is toch altijd vroeg wakker) en gaat als Myrthe wakker is naar hun huis toe. Daar blijft Myrthe dan lekker de hele dag, zodat ik kan bijkomen. Stephan heeft morgen en donderdag vrij genomen en gaat vrijdag pas de nachtdienst in, dus heb nog lekker even rust. Krijg nu toch wel weer een klein beetje de zenuwen hoor
Dafiie: Heel veel succes met de punctie. Dat er maar een hoop mooie eitjes geprikt gaan worden! Fijn, dat je man / vriend even thuis blijft van de nachtdienst. Is wel zo lekker na een punctie. Mijn man draait ook nachtdiensten en is idd ook een keer thuis gebleven. Is wel zo fijn met zo'n kleintje om je heen. Susan: Wow, wat gaat zo'n jaartje toch snel! Voor je het weet.......zucht Gaan jullie het nog groot vieren? Wat gaan jullie haar geven? Vond het zelf heel speciaal die eerste verjaardag. Heb die dag best wat traantjes weggeveegd. Ben toen ook heel bewust even stil blijven staan bij het tijdstip waarop ik het jaar daarvoor bevallen was. Was even een emo momentje. Jootje: Nog heel effies geduld. Dan gaan jullie gewoon jullie wonder (s) zien knipperen tijdens de echo. Nic: Welkom hier. Zo te zien komen wij uit hetzelfde goede bouwjaar, haha. Spannend, weer zo;n eerste behandeling. Alvast heel veel succes!! Esser: Hoe was je weekend? Brendda: Hoe is het met jou en jouw mooie wonders? Ego: Gisteren een gesprek gehad in Voorburg. Ik heb er een heel goed gevoel aan over gehouden! Met sommige dingen echt een verademing tov ons oude ziekenhuis. Zij gaan nu voor de zekerheid een stollingsonderzoek doen. Als de uitslag hiervan goed is, zou ik eventueel daar al in januari kunnen beginnen. (heb ik tenminste nog even de tijd om mijn groentelade gevuld te krijgen) Nu dus in afwachting op Dusseldorf. Daar gaan wij de 18e heen. Ben benieuwd. Ben in ieder geval weer helemaal vol vertrouwen! Liefs
mijn mij en mijn boefjes gaat het prima! het gaat best heel goed, alleen het uur verzetten is bij ons slecht gevallen, Sander is nu erg wakker rond half 5 a 5 uur. pfff met wakker worden voor de beeb valt het soms wel zwaar. Gelukkig mag sander af en toe bij mijn ouders logeren. Wat ze beide geweldig vinden
Zo, ben weer terug uit het ziekenhuis. Wat een zaligheid om onder een roesje de punctie te kunnen ondergaan. Ik kan het iedereen aanraden. Ik heb er echt totaal niets van meegekregen tot ik op de recovery weer bijkwam. Toen had ik best veel buikpijn en kreeg ik nog wat extra pijnstilling via het infuus. IVF-arts vertelde dat de eierstok wederom erg verstopt lag, dus ben echt blij dat ik het niet op de normale manier heb hoeven doormaken. Ze hebben een stuk of 9 follikels aangeprikt en er zijn 5 eicellen gevonden. Niet erg veel, maar we moeten positief blijven en we hebben er uiteindelijk maar één goede nodig Nu lekker op de bank met een pot thee erbij. Zaterdag worden we tussen 10-11 gebeld en als er emmy's zijn is 's middags de TP. Spannende dagen dus weer...
Lieve daffie; wat fijn dat het nu zo goed is gegaan!!!! Dat is al een heel gestress minder!!! En ach, als het goede eicellen zijn dan kan het echt niet mis gaan!! Bij mij waren er veel eicellen gevonden, maar 3 bruikbaar dus dan heb je ook niets aan veel eicellen Ik duim voor je dat er zaterdag een mooie emmy's zijn ontstaan!!!! Nic: ik had ook een pen van 900, dat is inderdaad hoeveel er in 1 spuit zit, die spuit gebruik je meerdere keren, maar dat krijg je in zkh wel uitgelegd. Ik heb alle keren 150 eenheden moeten spuiten. ego: Ik ben zo ontzettend onzeker over de frummel(s) in mijn buikje.. heb vandaag de ivf-afd gebeld en nu hebben ze me toch nog ertussen kunnen zetten op vrijdag, hoef ik niet te wachten tot 8 nov... pfui!!!! Ben ik echt blij mee, dus nu weet ik vrijdag gelukkig meer!!! xxx
Jootje, wat fijn!! dan weet je over 2 dagen dus hoeveel bedjes in de nieuwe babykamer moeten. Ik moet de 12e voor de prikinstructies terug, ik ga proberen of het me lukt om mezelf te spuiten, ik moet er echt niet aan denken - maar ik wil het wel proberen. Mijn man heeft de vorige keer de spuiten gezet, maar die komt een paar dagen per week pas om 0:00 uur terug uit de avonddienst, meestal lig ik dan allang in bed. Prikken jullie jezelf? ik denk dat het alleen de schrik is bij mij, dat als ik daadwerkelijk een paar keer zelf geprikt heb het dan wel meevalt. Rubiootje, van 72 ja. dan zijn wij wel de oudsten van dit stel?!