Hey meiden; hier is het helaas over en uit. Dacht ik gisteren nog dat het de goede kant opging. Vannacht om 4 uur werd ik wakker van de buikpijn en wist ik het eigenlijk al. Vanmorgen zag ik inderdaad dat ik ongi was geworden Dat waren dus de pogingen voor een brusje. Ben ontzettend teleurgesteld, maar heb alleen vamorgen even gehuild. Ik kan er niets aan veranderen en wil niet in de teleurstelling blijven hangen..... Nu gaan we komende tijd eens even rustig nadenken of we zelf nog een poging gaan bekostigen of dat we het erbij laten...zal een moeilijke keus worden denk ik (is toch veel geld voor iets waarvan je niet eens weet of het gaat lukken). In mijn hart wil ik door, maar ik wil ook niet continu in de hormonen zitten en misschien de ontwikkeling van ons meisje missen...ach ik weet het even niet en ga er goed over nadenken
Oh Daffie, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik snap jullie dilemma en neem idd alle tijd die jullie nodig hebben om dit te verwerken en om een keuze te maken. Heel veel sterkte.
Oh nee, Daffie! Wat erg, weet even niet goed wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte en neem de tijd want zo'n beslissing is moelijk. Dikke knuffel! Vanmorgen dus wakker geworden met knallende koppijn:x:x:x. Heb al 4 paracetamol op. Ik hoop niet dat dit nog 12 dagen door zal gaan (dan mag ik beginnen met Gonal-F en ik hoor veel dat dan de hoofdpijn als sneeuw voor de zon verdwijnt) maar ik vrees het ergste. Ik heb wel goed geslapen van 22.15 t/m 07.50. Veel liefs Nataly
Lieve lieve Daffie, Ik vind het zo verschrikkelijk voor je!!!! Had het zo gehoopt en zo hard voor je geduimd wat is het leven toch oneerlijk. Neem heel goed de tijd om na te denken wat je wilt. Ik hoop zo erg dat je wens toch nog in vervulling gaat!!! Een hele dikke virtuele knuffel (voel me nu een beetje schuldig...) xxx
Lieve Daffie: Jeetje...weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet schrijven. Het was je zooo gegund!!!! Het is soms zo oneerlijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen!! Neem gewoon de tijd om na te denken wat jullie verder willen voor de toekomst. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je enerzijds het nog niet wil opgeven omdat je weet dat het kan. Anderszijds wil je je meisje ook niets tekort doen. Het is zo verwarrend. Neem eerst maar even lekker de rust. heel veel liefs en vanaf hier een hele dikke sterkte knuffel!
Daffie, neeeee.............. :x wat een kl*te nieuws..... Ook ik weet verder niet goed wat ik je nog meer zeggen/schrijven..... Want het is en blijft kl*te!! Neem voor jezelf en met elkaar de rust de komende tijd......
Wil dit nog wel aan je kwijt Daffie; liefde en knuffels zijn er wel altijd!! Daarom o zo dit berichtje nog voor je! Knuffel voor jou......
Dank jullie wel meiden....jullie zijn echt lief Gisteren eigenlijk weinig kunnen treuren, want Myrthe heeft 6 x alles onder gespuugd. Ze hield niets binnen, zelfs geen water. Gaanderweg de dag ook wat hogere temp, dus 's avonds vroeg naar bed met een paracetamolletje. Ze heeft redelijk geslapen, maar vanmorgen had ze idd koorts 38,9. Weer een zetpilletje gegeven en toen heeft ze nog een uurtje bij ons in bed geslapen. Nu ligt ze als een dood vogeltje op de bank. Gelukkig heeft ze al wel 3 bekertjes drinken, waarvan 1 met zo'n zakje ORS op en dat blijft er tot nog toe in.... Heb dus genoeg afleiding Vandaag maar eens het ZH bellen voor een evaluatie-afsrpaak.
Staan nu op het punt om naar DD te gaan, maar wilde dafiie toch nogmaals heel veel sterkte wensen en veel beterschap voor Myrthe!!! Dikke knuf
oh Daffie, wat is dat k*t, zeg....wat ellendig. Ik wil je geen hoop geven die er niet is, maar als ik me niet vergis heb je 2 emmy's teruggeplaatst gekregen, toch? Heb je al gebeld naar t ziekenhuis? Ik las laatst ergens in dit forum dat iemand idd ook ongi geworden was, maar 1 emmy was blijven zitten.... De kans zal natuurlijk wel ultiem klein zijn, maar ik zit ook al zolang in de mmm dat ik elke strohalm aanklamp..... Rubiootje, hoezo DD, Dusseldorf????????????? ben je weer bezig dan? Nataly, de hoofdpijn gaat idd weg zodra je met de Gonal-F begint, die heft de bijwerkingen van de decapeptyl op. groetjes
He lieve Daffie, Ik kwam even kijken hoe het gaat met de projecten brusje maar zie dat jullie net een flinke teleurstelling te verwerken hebben gekregen. Sterkte meid, ook voor de anderen natuurlijk, waar nog geen brusje onderweg is. Elmo
Daffie: Hoe is het met jou en ook met Myrthe? Nathaly: Hoe is het met jou? Jootje: Nog een paar dagen en je hebt weer een echo! Heerlijk!!! Sorry als ik de andere meiden nu vergeten ben. Ego: Inmiddels gesprek gehad in DD. De uitslag van de SCSA test is bepalend of een verdere icsi behandeling al dan niet zin heeft. Is de uitslag van de SCSA test redelijk te noemen dan achten zij een icsi behandeling in combinatie met IMSI zeker zinvol. Zij zagen dan best een reeele kans op een zwangerschap. Het feit dat wij iedere keer dus wel goede emmy's teruggeplaatst hadden gekregen maar geen zwangerschap heeft waarschijnlijk dus te maken met de DNA fragmentatie van het sperma.Zij hebben uitgelegd dat het sperma pas na de vierde dag een rol gaat spelen in het doordelen van een emmy. De eerste vier dagen zorgt de kwaliteit van de eicel voornamelijk voor het doordelen. Daarna neemt het sperma dat dus over. Vandaar dus nu wachten op de uitslag van de test. Deze komt over 2 a 3 weken. Daarna zien wij dus weer verder. (waar en wanneer wij de behandeling gaan starten)
Kben er ook nog wel hoor. Heb alleen de laatste tijd geen puf en zin om veel te reageren. Ben volop aan het spuiten (decapeptyl) voor de IVF poging en ik ben echt NIET te genieten. Voel me zwaarmoedig en heb veel hoofdpijn dus daarom niet veel reacties van mij. Nog tot 29 november en dan mag de Gonal-F erbij. Ik lees wel mee hoor! Veel liefs Nataly
Rubiootje: Fijn dat het gesprek goed is verlopen en wie weet komt er nog wel wat uit dat onderzoek zodat je de volgende keer meer kans maakt!! Nataly: Fijn he die decapeptyl, grrrrrrr... Nog even volhouden, ik had dat deze poging ook heel erg, zag alles donker en had continu hoofdpijn, maar dat gaat echt weer over... nog eventjes.. Daffie: Hoe gaat het nu met Myrthe? en natuurlijk met jou? Wanneer had je ook alweer je evaluatiegesprek? ego: bijna donderdag.. dan zien we frummeltje weer en hopelijk is alles goed ermee!!! Vandaag een keer minder moe, want ik ben gisteren al om 9 uur naar bed gegaan. xxx
Sorry voor de ego..., maar wat een Kl$%$%week hier zeg. Eerst poging mislukt, meteen die dag Myrthe ziek waarmee we in het weekend nog naar de HAp zijn geweest omdat ze niets binnen kon houden. Alles was goed, behalve dat ze dus een darmvirus bij zich heeft. Tot en met gisteren alleen maar diarree gehad en gespuugd en vanmorgen voor het eerst weer een vrolijker wakkerder meisje.... Vannacht is mijn man ook nog ziek geworden. Had al niet geslapen en zich om 4:45 ziek gemeld op zijn werk. Hoor ik om 6:30 ineens een grote klap. Ik mijn bed uitgesprint naar de badkamer waar hij dus buiten westen op de grond lag. Ik wilde hem op zijn zij draaien, maar het is een kerel van 2 meter en dat ging niet zo makkelijk. Ik zijn naam roepen en na een minuutje ofzo kwam hij godzijdank weer bij. Hij heeft nog een poosje gelegen en daarna zijn gehele maag nog even geleegd. Hij dacht dat hij op het toilet was gaan zitten en hoorde mij heel in de verte roepen, maar hij snapt niet hoe hij op de grond terecht is gekomen. Nu ligt ie dus met verhoging op bed... De tranen zitten heel hoog bij mij, had ze gisterenavond al flink laten vloeien en denk dus dat het nu allemaal loskomt. Oftewel, zit even niet zo lekker in mijn vel. Hoop dat Myrthe ook vanmiddag vrolijk en alert is en dat er een beetje eten en drinken inblijft.
Jeetje Daffie wat heftig allemaal, ik hoop dat het heel snel toch allemaal goed met jullie gaat! Dikke knuffel. Veel liefs Nataly
oh nee Daffie, wat een pech deze week voor jou. Misschien kun je Myrthe even een dagje wegbrengen en even een baaldagje inlassen? Gewoon lekker naast je mannetje in bed kruipen en laat de tranen maar komen... Je hebt het in ieder geval wel onderhand verdiend even wat rust te hebben!!! Heel veel beterschap nog voor je mannetje en hopelijk krijg je het zelf niet. xxxx
Daffie, jeetje wat zal je geschrokken zijn! Net nu in zo'n week. Wat een nare timing. Ik steun het idee van jootje om myrthe even een dagje weg te brengen zodat jullie even de tijd voor elkaar en jezelf heb. Is in deze situatie zoooo belangrijk! Laat die tranen ff de vrije loop en gooi het eruit. Heel veel sterkte toegewenst en een hele dikke digiknuffel!!!!
Hai, Ik ben net in het ziekenhuis geweest en daar hadden ze niet zo heel goed nieuws. Ik heb een lage eicelreserve, dus beter gezegd ik heb niet zo heel veel eitjes meer over. De vraag is dus ook hoeveel eitjes er zullen gaan groeien als ik met Gonal-F ga beginnen. Het zullen er in ieder geval niet zoveel zijn als bij andere vrouwen. Ik heb dus nu ook extra hormonen gekregen want ik moet vanaf maandag 300 Gonal-F gaan gebruiken ipv 225 om toch nog een aantal mooie eitjes te krijgen. Wat nu als die eitjes van slechte kwaliteit zijn!!!!!!!!! Hou ik er dan wel wat over, ben hier wel van geschrokken omdat ik met Clomid wel altijd 1 eitje heb gehad. Verder zag alles er wel goed uit, alles was rustig heb dus geen cystes of andere dingen. Veel liefs Nataly