Daffie. Ja misschien is het niet ontzwangert. Ik heb geen idee. Maar van de arts mocht het dus ik ga er van uit dat het goed is. Ik zit ook al op me oude gewicht ben normaal ongesteld. Bah en ja we wouden niet te lang wachten. Ach ja ik denk maar zo me buikje is nu toch al uitgerekt
Misschien moet ik me hier ook maar melden dan . De meesten kennen mij denk ik wel van het verlengde wachtbankje. Ben in maart 2010 bevallen van een zoon. Was meteen de eerste verse poging raak! En ook nog 4 cryo's. We hebben alle onderzoeken er al weer op zitten. Mijn lichaam is er weer helemaal klaar voor volgens de fertiliteitsarts. Ik verwacht morgen mijn ongi en dan gaat het hele circus weer beginnen. Daffie, Jeetje wat een teleurstellingen voor jullie, 3 mislukte ICSI's. Was je bij Myrte snel zwanger? Of hebben jullie toen ook een aantal pogingen nodig gehad? Jessy, Jullie ook al bijna van start! En wel lekker snel! (moet je je niks van aantrekken ). Suus, Esser, HAAI!!!
Ook kleintje wat spannend weer!! Je bent bijna aan de beurt! Heeft de arts tegen jou ook gezegd dat de tweede ook niet zo snel hoeft te gaan. Wij waren ook bij de eerste met de tweede tp zwanger. Dus dat was erg snel.
2e hoeft idd niet zo snel te gaan, zie maar aan mij! Het blijft gewoon altijd een combinatie van factoren die allemaal op hetzelfde moment goed moeten zijn, met daarbij een hele hoop geluk!
Nou maar vooral blijven duimen dan en hopen dat iedereen gauw zwanger raakt. Is het lijstje bij de vw weer wat langer
Ik heb persoonlijk weinig vertrouwen meer in cryo's, ook al weet ik dat er echt cryo kindjes bestaan! Ben daar eigenlijk wel blij dat we nu een verse poging ingaan... Alleen gaan wij niet helemaal tor het uiterste voor een 2e. 3 pogingen zullen het iig niet worden. Hoe denken jullie daarover?
Ik dacht ook dat wij na 3 pogingen zouden stoppen, maar de wens blijkt toch groter dan ik me had ingedacht Bij Myrthe haden we 2 IUI's en 1 IVF zonder bevruchting achter de rug. De eerste ICSI-poging was meteen raak. Helaas nu al 3 ICSI's zonder resultaat Maar ach, de hoop blijft.....en wij hebben tot nog toe nooit cryo's gehad en dus steeds maar 1 poging per x gehad...
Sluit mij aan bij Daffie. Hier ook nooit verwacht om voor een vierde poging te gaan. Sterker nog, ik had een aantal jaren geleden nooit gedacht om uberhaupt toch de medische molen in te gaan. Na een aantal jaren "oefenen" bleef een zwangerschap uit. Toen riep ik nog heel hard dat ik er geen behoefte aan had om hiervoor een medische weg te gaan bewandelen. Uiteindelijk werd de wens toch zo sterk....... Eind 2007 raakte ik na de allereerste icsi behandeling zwanger van ons zoontje. In 2009 begonnen voor een broertje of zusje. Wilde toen ook niet tot het uiterste gaan. Helaas nu na drie mislukte icsi behandelingen toch besloten om door te gaan. Ik heb voor mijzelf gemerkt, dat ik mijn grens hierin steeds verder leg. Ik zeg nu ook niet per defintie dat de vierde behandeling de laatste gaat worden. Ik weet het gewoon nu nog niet. Ik denk dat het voor iedereen heel persoonlijk is. Voor de een voelt het goed om te stoppen na 1 behandeling en de ander gaat mischien wel voor 10 behandelingen. Het blijft gewoon heel moeilijk: een onvervuld intens verlangen, ookal besef je dat er al een prachtmensje mag rondlopen. En defintief stoppen vergt ook veel moed. Bah. laten wij er gewoon van uit gaan dat 2011 ons jaar gaat worden. Iedereen hier zwanger! Lekker kletsen over kwaaltjes etc ipv behandelingen. Ik ga er gewoon voor!
Ik ben ook van mening dat we niet verder gaan als 3 pogingen. Maar ik denk ook dat misschien de wens dan nog erg groot is. Je stelt je mening al gauw bij. Suus Siem is ook en cryo kindje hoor!! En ik had niet blijer ermee kunnen zijn. Dus cryo's kunnn zo mooi worden!
Net gebeld door de arts en ik mag onder voorbehoud starten, als er weinig aanmeldingen zijn op mijn 1e cyclusdag. Tot nu toe nog niet eerder meegemaakt dus wie weet! Manlief moet, naast zaad, ook nog een bloedonderzoek en dat gebeurt ook meteen vandaag. Afh van die uitslagen mogen we dan door met de deca op cyclusdag 17. Nou dat is dus best spannend allemaal! Nu mn ongi afwachten dus en dan heel hard hopen en duimen dat er voldoende plek is als ik me aanmeld.
Nou suus ben ontzettend benieuwd hoe je poging gaat verlopen! Ik heb vandaag me medicatie en spuiten gehaald. Jeetje wat een stapel krijg je mee naar huis zeg. Ik was het weer even vergeten hoeveel het was Maar nog steeds erg spannend. Ik word er een beetje nerveus van. En me man chaggie. Hij word weer herinderd waarom we op deze weg moeten.
Jessy, spannend hoor! Hier nog steeds aan het wachten op mijn ongi. Had het toch wel vandaag verwacht. Baal een beetje want ben bang dat straks juist alle echo's op mijn werkdagen vallen. En ik heb nog steeds geen goede smoezen kunnen bedenken.....Wil namelijk nog niks aan mijn werkgever vertellen.
Haha kleintje ik ken het. Ik heb waarschijnlijk me punctie op een van me eerste werkdagen en ik wil ook niet dat ze het weten want me baas zal het niet waarderen als ik weer zwanger ben. Als je niet de mmm in had gegaan hadden ze het ook niet geweten. Je kan in ieder geval een keer tandarts een keer huisarts. Een keer iemand wegbrengen. Je auto ophalen. Meer weet ik niet haha
Ja dat soort dingen had ik ook al bedacht...... Maar als je om de dag iets moet valt wel op..... Maar afgelopen maandag moest ik ook ff naar het KDV voor een gesprekje en was ook niemand die er naar vroeg waar ik was.... Naja eerst maar eens ongi worden. Had het eigenlijk gisteren al verwacht......
Jammer dan weet ik het ook niet jammer genoeg. Maar moet je zo vaak dan want ik heb vaak maar 1 of 2 echo's
Jessy, ow dat is niet zo veel..... Maar mijn eerste echo zal op dag 10 zijn. En mijn ei komt vaak pas op dag 17. Dus ik had zo gerekend als je dan om de dag een echo moet dan ben je dus al 3 a 4 verder. En dan nog de TP... Dus dat vond ik best veel.
Ja dat is wel veel ja. Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt dan. maar alles is in ieder geval voor een prachtig brusje. Dus wel voor het goede doel. En hoop dat je dan zoveel mogelijk buiten werktijd zit.
Kleintje, al ongi inmiddels? Denk dat ie hier nu doorbreekt. Net een pilletje moeten innemen tegen de ongikrampjes. Tijd terug dat ik DAT nodig had!
hey meiden, lang geleden weer, sorry... ik kwam even kijken hoe het met susan was, maar zie dat het helaas niet raak was, zeer spijtig meid. fijn dat je wel gelijk weer kunt beginnen. ik heb dat idd ook, ik wil eigenlijk na onze cryo terugplaatsing geen nieuwe ivf poging doen. (zeg ik nu) maar ik kan me voorstellen dat als je er eenmaal weer voor gaat je het er weer voor over hebt. maar zoiezo eerst even zelf proberen dan, een paar maandjes, en dan zien we wel denk. timonneke, hey, jij ook hier? gezellie! kleintje, ik zit daar idd ook over na te denken, wil het ook nog niet tegen mijn baas vertellen. tegen niemand eigenlijk. vorige keer waren we daar heel open in, iedereen om ons heen wist het eigenlijk. maar nu hoeft dat niet voormij. mijn beste vriendin weet het, maar verder niemand. hopelijk kan dat zo blijven. misschien kun je een klein beetje schuiven met de echo's? ipv dag 8, dag 7 komen ofzo, weet niet of ze flexibel daarin zijn bij jullie? of anders zelf een dagje schuiven met je ongie...dan kom je vroeger dan nodig is, maar dan weten zij dat niet. esser, wat spannend zeg dat jullie daaraan deel mogen nemen, klinkt idd wel erg goed. veel relaxter voor de vrouw denk ik, plus het gaat wat sneller allemaal. succes hoor! nog 21/2 week dan hebben wij de afspraak staan met de gyn en zal besloten worden wanneer de terugplaatsing is. ik heb alleen een hele lange cyclus deze keer, erg vreemd. mijn eerste na de pilstop was 35, daarna 28,29,29, dus weer goed eigenlijk, en nu zit ik vandaag al op dag 32. hopelijk is dat alleen deze ronde, want wil eigenlijk wel graag dat de cyclus weer regelmatig is voor de terugplaatsing. maar goed, je hebt er niets over te zeggen...
Wies, welkom hier! (her)Ken je nog wel van eerdere topics toen jullie zwanger probeerde te raken van jullie 1e kindje! Nog even wachten en dan de afspraak met de gyn. Toch wel weer spannend? Hebben jullie nog meerdere cryo's? Suus, ook hier blijf ik duimen! Hier vanochtend ergggggggggggggg lang in het ZH geweest. Bloed laten prikken, mannetje gaat vanmiddag nog laten prikken. En vervolgens met de VPK alle stappen nog eens doorlopen, spuitschema mee en de meds. Nou ja, een deel ervan. Moest de rest op recept ophalen bij de apotheek in het ZH. Werd me daar medegedeeld dat deze meds gewoon bij een volledige IVF poging horen en zo ook doorgegeven zal worden aan de verzekering. Ik in dikke stress.............grrrrr............:x Meds daar gelaten en na een hoop heen en weer gebel, bleek dat de apotheek een fout had gemaakt. Wordt een bepaalde code aan die meds gehangen en zo doorgegeven aan de verzekering. Verzekering ziet dat alleen als losstaande meds en niet als een IVF/ICSI poging. Zucht.........wat een heisa.......... Mannetje neemt na het bloedprikken dus alle meds mee. Nou ja, is niet zo heel erg veel voor 3 dagen spuiten, hahahaha. Verder weet ik het eigenlijk niet meer zo...... Solly! Heb zelf nog een beetje een overvol hoofd van 't ziekenhuis bezoekje van morgen. Maar goed, alles is geregeld nu dus op naar de laatste pil a.s zondag.