Nou hier nog steeds geen ongi. Al 2dagen overtijd. Maar had het idee dat mijn ei ook later was deze maand. Wies, we zullen wel zien hoe het loopt eerst maar wachten op de ongi.
Wies, vreemd van je cyclus nu! Kleintje heeft daar ook al last van...! Wat is dat toch hè! Esser, heb al n andere topic gereageerd op je Hier dus vandaag aangemeld voor een nieuwe poging en a.s. maandag de 1e echo. Ben benieuwd! Als alles goed is verwacht ik maandag mn recept mee te krijgen en dan echt starten dus! Eerst ff lekker relaxed weekend vieren
Hoi meiden al ongesteld. Hier al sinds vorige week vrijdag zo ontzettend ongesteld. Dus al ruim een week. Hoop dat het gauw ophoud en dan weer gauw komt. Kunnen we beginnen. Ik ben zo nerveus. Hier alles goed met iedereen?
Hier vandaag ongesteld geworden. Had het even zwaar vandaag. Kwam een hoop frustratie uit. Hoop herrineringen van de Icsi van Maurits. Maar we gaan er voor en positief er tegen aan!
Kleintje nu maar hopen dat de tijd vliegt en dat je gauw zwanger word Ik kan me voorstellen dat die herinderingen terug komen. Ook een beetje verwerking denk ik.
Jessy, Ik had ook met de echo in januari een dikke flash back op de ICSI. Werd er helemaal naar van. Al die rottigheid van de behandeling kwam toen ook naar boven. Wel vind ik het nu een stuk minder zwaar en op de voorgrond liggen dan met de ICSI van Maurits. Wanneer kunnen jullie eigenlijk starten? Ow we hebben trouwens volgende week dinsdag om 8:30 de eerste echo en een gesprek met de arts. Dan mag ik hem er ook aan herrinnerne dat ik een korte LF heb, en dus waarschijnlijk pregnyl ondersteuning krijg (3 keer een pregnyl injectie na de TP) Zit alleen nog met een ding...... Ik ben dinsdags vrij en vriendlief gaat wat later naar zijn werk. En we zitten dus een beetje met Maurits. Kan ik het maken hem mee te nemen? Ik vind het zo erg voor meiden die daar zitten en nog geen kindje hebben. En behalve jullie weet niemand van onze cryo plannen. Dus kan ook opa of oma niet vragen om op te passen............ wat denken jullie?
Kleintje wij beginnen ook zodra ik ongesteld word. Ik ben nog steeds ongesteld al ruim een week. Ach ja waarschijnlijk is dat rond begin maart of iets later. Starten met de pil en dan spuiten Ik neem Siem ook gewoon mee. Het is wel lastig voor evt andere meiden. Maar anders moet ik elke keer oppas zoeken. Ik zit alleen te twijfelen wat we doen met de punctie. Ik hoop dat dat op een dag is dat we oppas hebben. Nou ik ga voor je duimen hoor kleintje
Hoi meiden! Sta lekker te wachten in de apotheek tot ik aan de beurt ben... Uitgangsecho was goed, bms mooi dun en er liggen ca 12 follies klaar om gestimuleerd te worden. Eerst vanavond aan de pil en dan over 2 wkn de eerste deca erin. Na de onttrekkingsbloeding volgt dan de Puregon. Heb er echt wel zin in eigenlijk!! Eerst maar m'n vuilniszak vol med's ophalen en dan fijn zelf voorschieten. Verzekeren; onprettiger kunnen we t niet maken voor u Oh ben bijna aan de beurt!
Oh Suus wat spannend. Wat raar dat j alles Moet voorschieten. Ik had trouwens dit keer een andere pil. Vond dat zo raar. Welke pol hebben jullie gehad?
Ik heb microgynon 30 gekregen, alleen zie ik t zo niet op t doosje staan... Rest vd med's worden besteld en kan ik deze week nog ophalen. Ja dat voorschieten is stom maar hoeft nu niet meer zei apothekersvrouw! Eigen bijdrage is euro 27,- en rest dienen zij in bij m'n verzekering. Die rekent dan met mij af. Nu maar hopen dat ze zo slim zijn om eerst die machtiging te regelen en daarna med's gaan verrekenen. Maar ze zijn best traag, kreeg laatst m'n afrekening van 2008!!!!
Ik dacht ook dag ik microginon zou krijgen maat op het doosje staat ethinylestradiol/levonorgestrel. Suus nu hopen dat het goed komt met de verzekering. Ik moest ook zoiets afrekenen.
suus, ja, dat klinkt logischer als alles voorschieten. maar wel laat idd, nu nog een afrekening van 2008. kleintje, kan me voorstellen dat alle frustraties eruit komen. je vergeet het wel als je eenmaal de kleine hebt, maar als je er weer mee bezig bent komt alles weer terug lijkt me. gooi het er maar lekker uit! esser, ja, ken jou ook nog idd van "vroeger", haha. lijkt alweer een eeuwigheid geleden. maar goed, zit hier onderhand alweer een jaar of 5 denk. Wij hebben trouwens nog 1 cryo over van de ivf, dus maar 1 terugplaatsing voorlopig. Ik ben alleen erg bang dat ie dan niet goed ontdooid ofzo, het is er nog maar 1, dus dat mag niet misgaan met het ontdooien, dan is de kans gelijk vergooid. ik ben nog steeds niet ongesteld, al op dag 37 ofzo, zucht. ik heb gisteren voorr de zekerheid maar een test gedaan, want ging hem toch even knijpen. Die was negatief, dus niks aan de hand. Wij zitten al midden in het carnavalsgebeuren, dus lijkt me niet echt goed getimed nu. Klinkt wel erg, zou natuurlijk geweldig zijn als we spontaan zwanger raken, maar goed, nog even een maandje wachten. Hopelijk komt mijn ongi snel, dan kunnen we weer een cyclus in voordat we naar de gyn moeten. Nog 2 weekjes, dan zullen we het horen.
Wies spannend. Ik kan me het voorstellen hoor dat het schrikken zou zijn. Ik hoef nog maar een paar weken voor ik aan de pil kan beginnen dus ik vind het ook wel lekker dat ik gewoon lekker kan gaan carnevallen. Haha. Als het zo is. Is het natuurlijk ook super
Kleintje, positief denken! Natuuuuuuuuuuurlijk heb jij een mooie emmy in je buik met carnaval dus rustig aan doen dan he!
Sorry meiden, even copy/paste uit m'n andere topic. Ego; gister ongi geworden. (ja ja ja, bij de HH beurs) Meteen dus gebeld met de poli en moest vanochtend al weer in het ZH zijn voor de uitgangsecho. Rechterkant: 13 follikels en links: 10 follikels. Arts was erg tevreden. Morgen dus de 1e prik er in = 150 puregon. Heb ik nog nooit eerder gehad dus ben benieuwd. Morgen, zondag en maandag dus spuiten en dan dinsdagochtend weer een (FM) echo. Dan op cd 8 of cd 10 nog een echo en dan krijg ik te horen wanneer de punctie is. Ben zoooo benieuwd! Gaat best rap zo maar das niet erg. Nog ander leuk nieuwtje; gister op de weg naar huis vanuit de HH beurs (wat overigens heeeel erg druk maar ook weer gezellig was ) hadden we q music op staan in de auto. Kon je 2 tickets winnen voor het concert van Usher in dublin. Vliegtickets, hotelovernachting en zakgeld a 250 euro inbegrepen. Ik grap naar mijn zus; ik ga 'ns sms'en. Wordt ik een klein half uurtje later gebeld; zit ik live op de radio! Moest meedoen aan een quiz. Had ik de vraag goed, dan zou ik in de finale zitten. En dat zit ik nu dus. Vanavond worden de 5 finalisten in een 'hoge hoed' gestopt en wordt er 1 winnaar uitgetrokken. Hoop zooooo dat ik win, lijkt me erg gaaf! Zo, wilde ik ff delen. liefsssss
@esser, wat een follikels zeg, ik wou dat ik dat had. Ik had er de vorige keer bij de uitgangsecho 0. Maandag 21-2 weer beginnen met deca en dan 3-3 de uitgangsecho met hopelijk een aantal follies en dan beginnen met 300 menopur. Veel liefs Nataly
Nataly, spanned weer. ik ga megahard voor je duimen! Esser, ben je nog uit de hoge hoed getrokken voor het condert? Voor alle andere meiden: sorry, ik moet nog even bijlezen, maar volgens mij zijn jullie allemaal weer begonnen met de behandelingen. Alvast onztettend veel succes! Hier vanwege omstandigheden nog even in de wachtstand / pauze, maar lees wel regelmatig mee, hoor.