Ja is de 11e dag na tp en 14e dag na punctie... volgens mij had hij op zich al positief kunnen zijn (was bij jou ook zo toch?)... Als ik niet ongesteld wordt testen we over paar dagen natuurlijk gewoon weer.. xxx
Ja ik had op dag 11 na tp een positieve test... Weet dus ook eigenlijk niet echt iets opbeurends te zeggen. Ik blijf hopen voor je maar vrees toch eigenlijk dat t niet gelukt is deze poging...
Hallo, @Jootje, ik hoop dat het toch nog allemaal goed komt. Ik hoop dat ik niet in de IVF terrecht kom en genoeg heb aan de 2 IUI's die ik nog mag doen. Als ik jullie verhalen (en dan nu vooral die van daffie) lees dan is het spuiten en de punctie echt niet fijn!!!!!!! Ik gebruik nu clomid 150, pregnyl (die spuit wordt in het ziekenhuis gezet, ik woon nl 5 minuten rijden van het ziekenhuis) en utrogestan bolletjes, dit vanwege een korte LF Een korte LF kun je bij mij wel zeggen, mijn cyclus was de laatste 2 maanden maar 20 dagen. In juni ben ik helemaal niet in het ziekenhuis geweest omdat we op vakantie waren en ik mijn eisprong dus niet in de gaten heb gehouden. Ik voel mijn eisprong niet maar ik werd 20 dagen na de laatste keer ongesteld. Toen dacht ik nog mmmmmm wel snel maar goed. Maandag 28 juni een FM gehad en toen zater er 2 follikels van 13mm links (dan heb ik geen IUI omdat mijn eileider links verkleeft is). Dan zou je verwachten dat je rond donderdag of vrijdag (uitgaande van een groei van 2mm per dag )je eisprong hebt en afgelopen zondag 4 juli had ik al een beetje bloedverlies. Gisteren zette het toch echt door. Ik heb dus een LF van 5 dagen deze maand Heb mijn gyn gebeld en ik moet gewoon met de clomid beginnen en dan op dag 8 komen, ze gaan me deze maand heel goed in de gaten wat kan betekenen dat ik elke dag moet komen. Het kan ook nooit normaal gaan!!!! Ik baal er best van. Veel liefs Nataly
Nou Nataly dat is inderdaad allemaal wel balen zeg! Zo vervelend als het allemaal weer net wat anders gaat... En even wat de punctie en het spuiten aangaat... daar zijn allemaal verschillende verhalen over..ik zelf voel van het spuiten helemaal niets en van de punctie bijna niets... ik zou bijna zeggen dat het een "eitje" is! Maar ja dat geldt dus niet voor iedereen. Ik vind de spanning eromheen zwaar en ook de teleurstellingen (maar die heb je met iui ook!). Zo heb ik vanochtend al de nodige tranen laten gaan en mijn jongens extra geknuffeld. Ik trof zojuist weer wat meer bloed aan op mijn wc-papiertje.. ik ga vandaag even geen bolletjes zetten.. (andere ziekenhuizen mag je ook al eerder ermee stoppen) dan hoop ik in ieder geval dat het snel doorzet, want na 2 dagen beetje bloed en een negatieve test ga ik er echt niet meer vanuit dat het goed komt... xxxx
Hoi Jootje, Wilde dat ik je een beetje kon opbeuren met iets positiefs, maar de bolletjes kunnen idd je ongi uitstellen....sorry. Daarnasst had ik mij bij mijn vorige poging had ik mij een beetje verdiept in vroegtesten (vanaf circa dag 10 a 11) en via internet las ik toen veelal dat dan vaak wel al dat de test enigzins wel het juiste zou kunnen aangeven. Geldt echter niet in alle gevallen. Ligt er ook een beetje aan welke test je gebruikt, want de ene is gevoeliger voor HCG als de andere. Bij vroegtesten wordt altijd de goedkope van het kruidvat aangeraden (2 voor 5 euro). Deze schijnen erg gevoelig te zijn. Aan de andere kant heb ik toen ook ervaringsverhalen gelezen van meiden die in eerste instantie negatief teste en uiteindelijk toch zwanger bleken te zijn. Uiteraard hoop ik voor je dat het gewoon innestelingsbloed is en je een test hebt gebruikt die minder gevoelig is, waardoor je gewoon zondag een positieve test gaat krijgen!. In ieder geval heel veel sterkte!!!!! (blijf gewoon voor je duimen op een positieve uitslag). Liefs,
Daffie: Lees nu net pas je verhaal over de punctie. (was gisteren niet in de gelegenheid om op het forum te komen, dus zit nu alles even bij te lezen). Wat een verhaal zeg! Wel een superscore! 10 eitjes! Goed, meid! De kans dat er een paar mooie embryos'uit gaan komen is groot aanwezig! Sterkte met de komende 2 dagen! Rust lekker veel uit alhoewel zo'n kleine dreumes natuurlijk ook de aandacht van mama wil. Laat je gewoon wat extra verwennen en voor je het weet is het zaterdag! Ga ook voor jou duimen voor een terugplaatsing en een paar topembryo's. Liefs
Jootje; nee toch he.... maar toch kan het nog heel anders lopen hoor, zolang je geen ongi bespeurt kan het nog!! Ik duim heel hard door en er brandt een kaarsje hier in huis. Ik werd de vorige poging in april een week na de TP ongi en dat was door de utrogestan heen. Wij hoeven idd maar 12 dagen utrogestan te gebruiken. @all; hier gaat het wel redelijk, doe het erg rustig aan, want heb toch nog wel wat buikpijn, zeker bij bukken en voorover zitten. Manlief zou gisteren Myrthe bij mijn ouders ophalen, maar uiteindelijk hebben we haar daar nog een nachtje laten slapen en zijn we haar eind van de ochtend op gaan halen. Mijn man voelt zich ook weer beter en doet nu van alles voor me.... Punctie; de 1ste punctie vond ik toendertijd erg meevallen en de 2e ws te doen. Maar blijkbaar heb ik een mobiel eierstokgestel, waardoor het moeilijk aanprikken is en ook de follikels zijn taai in hun vel...dit maakt het zo pijnlijk en da is bij anderen dus weer heel anders.... Spuiten; heb ik totaal geen moeite mee gehad al die keren. Je krijgt er handigheid in, alhoewel ik natuurlijk wel bij ben dat het nu even niet meer hoeft. Nog 45 uur en dan weten we of er emmy's zijn ontstaan
Ha Meiden, Nu dan officieel het slechte nieuws: Ik ben ongesteld geworden.. Tsja ik sta er niet eens van te kijken want ik wist dat eigenlijk al 2 dagen he? Ik heb de afgelopen 2 dagen wel een aantal huilbuien erom gehad maar vandaag vind ik het alleen maar fijn dat het doorgebroken is en ik verder kan!! Dan ook meteen maar nog wat leuker nieuws: ik heb het ziekenhuis gebeld en ik kan 18 juli terecht voor een 1e echo voor de cryo's!! We hebben namelijk besloten ook maar meteen die in deze cyclus te laten uitvriezen. Nu kaarsjes opsteken dat ze dadelijk goed uitvriezen en teruggeplaatst kunnen worden!! Gaat ineens weer heel snel en zo kom ik ook het snelst over de mislukte poging heen!! HOe gaat het verder hier? Daffie, mijn duimpjes draaien volop voor je, hopenlijk morgen mooi nieuws!! xxxx
Jootje, was idd geen 'verrassing' meer helaas. Idd, meteen door voor een nieuwe (cryo)poging geeft direct afleiding en sta je minder stil bij deze mislukte poging. Hoeveel cryo's hebben jullie eigenlijk? Daffie, spannend, nog 1 dag en dan weet je hoe het is gegaan met de bevruchting! Mijn duimen draaien! Nataly, wat een schatje zeg!! Was lekker aan t kliederen zo te zien!
Wij hebben 2 cryo's... Hebben we nog nooit gehad dus ik ben benieuwd. GElukkig hoef ik nu niets te spuiten ofzo... ze volgen nu mijn eigen cyclus. xxx
Jootje; toch balen meis.... Maar inderdaad weet je nu wel waar je aan toe bent. Dat had ik tijdens de 1ste poging in april ook weer. Was blij dat ik het wist. En wel super dat je meteen door mag met de cryoTP. Ga ik weer keihard duimen!!! Dikke knuffel Hier gaat het redelijk, als ik teveel doe voel ik toch mijn eierstokken wel flink. Rustig aan dus nog steeds. Morgen heb ik hopelijk om deze tijd weer een emmy bij me...vindt het wel reuzespannend hoor!
Jootje: Jeetje....Lees net pas je berichtje. Ondanks dat je het toch wel verwacht had, is het toch even heel kl@... als het mislukt. Wat ontzettend fijn dat jullie direct door kunnen!!!! Kan mij goed voorstellen dat dit een een goede troost is. Wel fijn dat jullie nog cryo's hebben. Ff lekker geen hormonen, maar toch nog een extra kans op een brusje! Ga idd een paar goede kaarsjes voor jullie opsteken! En dat geldt uiteraard ook voor daffie! Op naar een mooie embryo en een succesvolle terugplaatsing! Liefs
Nog 1,5 uur meiden, dan weten we het weer... Er zal er toch wel tenminste ééntje bij zitten die goed is he?? Ga even verder stressen....gelukkig heeft Myrthe ons uit laten slapen tot 8:30, dus dat scheelde weer een uur wachten hahaha.