2e kindje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door majelke, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh.....wat begint het hier ook weer spannend te worden met jullie meiden! Veel die weer in de 'startblokken' staan!! Blijf jullie volgen en zoooo onwijs duimen draaien. :D

En natuurlijk nu al helemaal alvast voor Kleintje. Jullie cryootje mooi warm houden in je buikkie hoor!
    liefssssssss

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    En toch ook hier natuurlijk, hoe kan ik jullie meiden nu vergeten? :p
    Gister getest..........en..............

3. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Esser: Super gefeliciteerd hoor! :D:)
    Dat is een mooie dikke +

Groeten
    Jille

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wooow esser, wat goed! :) wat zullen ze in het zh ook blij zijn zeg, een nieuwe methode die goed aanslaat! maar goed, voor jou ben ik blijer hoor,haha.;) genieten!

kleintje, wat spannend zeg, en wat duurt dat wachten lang hè. maar goed, nog even volhouden.

ik verwacht as donderdag ongeveer ongesteld te worden, dan kan ik bellen voor de 1e echo (dag 8 waarschijnlijk)
    ik hoop dat het allemaal een beetje op vrije dagen gaat vallen, want heb geen zin om te liegen of me ziek te melden. maar goed, als dat het ergste is, en de rest zit mee ben ik helemaal blij! :)

5. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Esser!!!!!! Wow!!!!!! Zwanger!!!!!!!! Supergefeliciteerd!!!!

:):):):):):):):):)

Geniet er van! Hoe voel je, je en wanneer krijg je de eerste echo?

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Het blijft nog steeds erg onwerkelijk en weer opnieuw spannend om goed de eerste weken door te komen tot de 1e echo. En dan daarna tot de 12 weken en dan......
    Maar goed, eerst de echo en die is op di. 29 maart om 9 uur 's ochtends. Ben zoooo benieuwd en hoop op fijn nieuws.

Denk aan jullie meiden!!
    liefs

7. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee, moet je zolang wachten op je eerste echo?????????

Ik kan me mijn eerste echo nog herinneren, tjonge wat waren wij blij!!!

Ik ga morgen testen, ik hou het niet meer uit. veel te vroeg, maar what ever, ik ga testen.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nic, wanneer mag je 'officieel' testen dan??

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nic, wanneer had jij je eerste echo dan?
    Bij Joep was dat met 6 weken en 4 dagen en nu ben ik dan 6 weken en 5 dagen. Vind dat toch best vlot. Grotere kans ook dat alles goed in t zicht is en kans ook groter op t zien van een kloppend hartje. Toch?

Oh, morgen de testen Nic? Spannend.........
    Maar je zegt te vroeg? Hoe ver ben je nu dan?
    Ik kom morgenochtend spieken hier.......
    liefs!

10. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag officieel de 20e pas testen.

Maarrrrrrrrrr......ik heb nog geen enkele drup bruin gehad.....mijn gevoel zegt dat het gelukt is, ik ben er vrij zeker van.......ik kan er niet van slapen...was om half zes al op...

Esser, ik heb t even nagekeken, ik had de 1e echo precies een week na de positieve test. ruim 3 weken na de tp dus.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    En Nic, heb je nou wel getest dan vanmorgen???

12. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik ben ook erg nieuwschierig

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nic, hoe is t nu meid?
    Nog getest vanmorgen? Of wordt het toch op een later moment?
    Denk aan je....
    liefs

14. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry dat het zolang duurde, maar....ik denk het niet.

Ik heb gisteren na mijn werk een test gehaald, NIET ZWANGER.

Oke. maar waarom ben ik dan elke ochtend en middag misselijk? Waarom zijn mijn borsten ineens weer een cupmaat groter? waarom heb ik dat hele sterke berustende gevoel dat ik zwanger ben? dat is een paar dagen minder geweest maar weer terug. Vanochtend bij de dokter geweest voor mijn bronchitus, die gaf een kuurtje. Omdat ik er niet helemaal gerust op ben (en ik gewoon absoluut niet wil dat ik niet zwanger ben) naar het ziekenhuis gebeld. Uitgelegd dat ik gisteren negatief getest heb, wel verschijnselen van zwangerschap heb en eigenlijk een kuurtje moet nemen.
    de vp heeft geregeld dat ik vandaag nog een bloedtest krijg, want........als je 4 dagen te vroeg test is de uitslag niet 100% betrouwbaar. Om half drie ga ik bloedprikken, dus uiterlijk om 5 uur weet ik meer.

Ik weet zelf ook wel dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Dat ik niet zwanger ben. En na zoveel mm zou ik toch echt wel beter moeten weten.
    Niet dus.
    Er zit nog steeds een heel klein vaag stemmetje dat zegt: wat als je nou toch zwanger bent?????

na 5 uur laat ik het jullie weten.

15. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    update

net de uitslag van de bloedtest gehad; niet zwanger.
    De HCG-waarde was kleiner dan 2. Die had groter dan 10 moeten zijn als ik zwanger was geweest.

Voor mij houdt het hier definitief op. Ik maak te weinig eitjes aan en de kwaliteit laat ook te wensen na. Behalve de medische malaise die bij ons meespeelt werkt nu ook mijn leeftijd tegen, mijn eierstokken staan al met 1 been in het pensioen.Het worden elke keer minder eitjes, deze ronde hebben na de punctie maar 3 goede eitjes overgehouden, waarvan er maar 2 de bevruchting hebben doorstaan. Het waren geen toppers en ook niet voldoende kwaliteit meer voor cryos (het waren er sowieso te weinig). Daarbij wil ik zelf niet meer. Het is genoeg geweest.

Ik blijf wel hier nog rondhangen om te zien hoe het jullie verder vergaat. Esser, alle succes en geluk van de wereld toegewenst!!!! en Hypo, ik heb nog niet gezien of het bij jou nu wel of niet gelukt is, hoe dan ook, alle respect voor jou meisje, 4 x icsi getuigt van jouw kracht, moed en hoop. Ik hoop van harte dat ook jouw wens uit mag komen.

alle anderen, heel veel succes en kracht toegewenst!
    lieve groetjes, Nic

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ach nee Nic ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Ik hoop dat je het een plekje kan geven en ik wens jou en je gezinnetje al het geluk toe!! Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken hiervan. Heel dikke knuffel!

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.291
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    @nic72,
    Jammer dat je zo'n beslissing moet nemen maar je moet doen wat voor jullie het beste voelt, sterkte met het verwerken ervan.

Ik weet wel een beetje hoe jij je voelt want ik maak ook heel erg weinig eitjes aan. De eerste IVF poging is afgebroken omdat er helemaal geen eitjes wilde groeien. Nu bij poging 2 zitten er 3 follikels en heb ik morgen in DD de punctie. Ik weet dus niet of in deze follikels goeie eitjes zitten en of ze bevrucht gaan worden. 3 is niet zo heel veel maar mijn eicelreserve is heel erg laag dus heeft de gyn bij ons zoiets ieder ei is er 1 en gaan we toch voor de punctie. Ik hou wel rekening met het feit dat de eitjes van slechte kwalitiet zijn en dat ze niet bevrucht worden.

Volgens mij zijn wij even oud (nic72 en nataly 1972 slaat denk ik op ons geboortejaar 1972) dus speelt mijn leeftijd ook een groten rol.

Ik kan het nog niet loslaten, ik wil op zijn minst een keer een bevruchting hebben gehad en een terugplaatsing want zover ben ik nog niet gekomen.

Veel succes voor alle anderen.

Veel liefs
    Nataly

18. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nataly, ik ben ook van 72, de leeftijd blijkt wel erg van invloed te kunnen zijn. Ik had 4 follikels in totaal. Ik blijf me maar afvragen hoe ze die vrouw van 62 zwanger hebben gekregen. Kom op zeg, ik ben 38??!! Maar ja, het zit er gewoon niet meer in. Ik heb de laatste keer de hoogste dosering gonal gespoten, en dan nog zo'n lage score.
    Ik baal van mijn lichaam, waarom was ik niet in staat de eitjes vast te houden? of tenminste 1?

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nic, wat ontzettend sneu voor je zeg, ik leef met je mee. kan begrijpen dat je er helemaal doorheen zit. zoveel moeite, en dan zo weinig eitjes, respect hoor. veel sterkte met het verwerken hiervan.

20. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend een afspraak gemaakt voor een evaluatiegesprek op 14 april. Telefonisch al gesproken over de mogelijkheid om een ander hormoon te spuiten dan Deca en Gonal-F.
    Heeft dat zin, vraag ik mezelf nu af. Met de deca en de Gonal-F ben ik klaar. Die hoop en wanhoop doe ik mezelf niet meer aan, ze bereiken bij mij niet (meer) het gewenste resultaat.
    Heeft iemand anders hier ervaring mee? Zijn er sterkere hormoonpreparaten die de klus wel nog kunnen klaren?
    Ik wil heel graag nog een kindje, maar met deca en gonal-F lukt het niet om voldoende eitjes te maken van een kwaliteit die goed genoeg is, dus dat ga ik mezelf niet meer aandoen, daar blijf ik ook bij. Zijn er meiden die andere hormonen spuiten die sterker (of anders) werken?
    Ik ben erg aan het twijfelen omdat ik eigenlijk heb besloten om te stoppen.

Deel Deze Pagina