2e kindje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door majelke, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Goeiemorgen!

Voor mij een iets mindere goeie morgen want ik ben vanmorgen ongesteld geworden, alweer 6 dagen na mijn eisprong. Daar wordt je toch niet goed van, zo wordt ik nooit zwanger met een luteale fase van 6 dagen:x:x:x:x:x.

Ben erg chagerijnig en erg boos op mijn lichaam. Toen met Luca was mijn LF ook niet erg lang (11 of 12 dagen) maar dit is wel heel erg kort.

Heb alweer een afspraak voor een FM staan, volgende week vrijdag 13 aug op cyclusdag 11. Nu maar hopen dat mijn ei rechts groeit zodat ik een IUI ga krijgen en ook weer van die utogrestan (weet niet of je het zo schrijft) bolletjes kan gebruiken.

Veel liefs
    Nataly

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oh Nataly wat ontzettend *piep*!!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat je eitje dit keer rechts groeit en je gewoon weer verder kan!

Hier al 2 keer getest op ovulatie, gisteravond en vanochtend. Streepje is er wel maar nog niet donker genoeg om positief te zijn. Vanavond maar weer testen.
    Op een of andere manier kan ik het maar niet uit mijn hoofd krijgen dat ik dadelijk misschien mijn ovulatiesprong mis omdat hij gisteren al 18mm was en misschien de lhpiek wel al geweest is... dat zou toch niet he? Dan zou het ziekenhuis toch wel iets daarover gezegd hebben he?

Rubiootje: Weer een dagje voorbij!!! Blijft moeilijk he? De dag waarop je zal gaan testen. ...

Ik heb een stel slaperds hier, gisteren werden ze pas om 11.15u wakker!!! Helaas slaan ze dan dus het middagslaapje wel over.. nu (9.15u) hoor ik ze een klein beetje wakker worden!!!

xxxx

3. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik hoef voor de cryo helemaal niets te gebruiken. Doen ze in mijn eigen cyclus. Ik kon ook kiezen voor Met hormonen maar dan zou dat geen Progynova zijn volgens mij dus helaas geen ervaring hier. Misschien hoef jij voor de cryo ook wel dit hormoon niet te gebruiken!
    Wel grappig, stel dat deze cryo het wordt voor jullie dan is dat toch een soort tweeling van Joep (van dezelfde lichting!!);)

xxxx

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nataly, wat balen vand ie ongi en een LF van 6 dgn is wel errug kort ja! Hopelijk komt er nu rechts een eitje!

Jootje, nou hoop dat je de ovu niet mist en vanavond gewoon lekker posi test. Hoe lang daarna krijg je dan de tp van jullie cryo?

Rubiootje, houd je t wachten nog vol? 2e wachtweek: pffffffff spannend!!

Daffie, hoe gaat het met jou??

Jille, jij dus binnenkort beginnen! Ook weer spannend zeg!

@hier: dit weekend zal mn ei ongeveer zijn dus we gaan op goed geluk aan de klus (zijn al druk aan t oefenen geslagen ;)). Vanmiddag belt manlief het zkh voor een gesprek voor onze cryo. Die willen we tussen november en voor de kerst teruggeplaatst krijgen. Ze moeten nog ff kijken of er bepaalde uitslagen niet verlopen zijn, zoals de assistente zei van de ivf-kliniek dus ik denk dat we maar een gesprekje moeten doen ergens eind september ofzo........dan moeten we wel op tijd zijn!

5. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Esser: Ken progynova niet. Heb zelf al die keren decapeptyl (icm puregon) gehad, maar kreeg daar ook altijd hoofdpijn van.
    Nog heel eventjes geduld en jullie mogen voor een gesprek. Die weekjes gaan zo voorbij, hoor. (behalve als je in de beruchte wachtweken zit, dan duren ze zoooo ontzettend lang, maar dat is weer een ander verhaal....hi,hi).
    Kan mij voorstellen dat je alvast vooruit denkt en alvast een verwijzing hebt gehaald voor een verse poging.

Nataly: Wat onzettend kl@.. van die snelle ongi. Ga voor je duimen dat er deze maand een mooi eitje aan de rechterzijde mag groeien.

Jootje: Ook die ovulatie testen blijven spannend he. Toch weer de spanning of je het juiste moment net niet heb gemist.......grrr. Weet zeker dat jij morgen een positieve test vast heb en dat je cryootje snel aan boord mag. Wanneer zou deze dan teruggeplaatst gaan worden?

Susan: Denk idd dat september een mooie maand is voor een gesprek. Waarschijnlijk nog wat bloed prikken oid. Wie weet gaan jullie dit jaar dan wel een heel mooi kerstcadeautje krijgen.

Jill: Spannend. Nog effies en dan weer beginnen!!!. Las dat het vorige keer helemaal mis ging met de lucrin. Ken zelf dit hormoon niet, maar reageerde je er slecht op?

Daffie: Hoe is het met jou?

Hier idd weer een dag voorbij. Begin steeds meer te balanceren tussen hoop en vrees.......Het ene moment weet ik zeker dat het niet gelukt is, maar het andere moment weet ik weer positief te blijven. Zooo vermoeiend.....zucht. Weet ook nog steeds niet of ik een aantal dagen eerder gaat testen. Die onzekerheid...aaahhh. Probeer mijzelf maar over te geven aan het wachten en veel afleiding te zoeken.

Liefs

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @rubiootje:
    Zo frustrerend he? Die wachtweken/dagen!! Ik hoop dat het wachten in ieder geval beloond gaat worden. Hopenlijk heb je genoeg afleiding, dan vliegen (ahum...) de dagen voorbij.. (houden we onszelf maar voor he?)

@susan:
    Spannend weer he? Al dat plannen (voorzover je het plannen kan noemen)? Ook ik hoop voor jullie dat jullie een prachtig kerstkadootje krijgen!!

Ik ben hier weer een stappie dichterbij :D
    Vanochtend een positieve ovulatietest!!! Wat kan een mens daar dan toch weer blij om zijn..hahaha.
    Ik heb zojuist het lab gebeld en ze gaan mijn schatjes zondag ontdooien. Maandag mag ik dan om 9.15u bellen of dat gelukt is en dan worden ze maandag ook teruggeplaatst!! Willen jullie zondag allemaal even meeduimen???? Misschien helpt dat mijn bevroren schatjes goed ontdooien.
    Ze zeiden al: Klinkt laat dat je pas maandag mag bellen, maar ze zijn dag 4 ingevroren dus gaan ze ze ook dag 4 na de positieve test ontdooien.. klinkt logisch hihi..
    SPANNENDDDDD!!!

xxxx

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jootje; spannend!!! Mijn duimen draaien overuren:D

Rubiootje; oh meid, wat een ellende he dat wachten. Mocht je nu maandag officieel testen? Mijn duimen draaien ook overuren voor jullie hoor!!

Alle anderen...ik duim duim duim duim duim duim duim

Ik ben nu precies 2 weken nadat ik ongi werd na de ICSI en heb nu nog steeds bruinverlies....raar he!! Mijn eisprong is denk ik wel zo'n beetje gister of vandaag en misschien dat het nog oud bloed is wat langs de punctieplaats zat:( Roep ook maar wat, want blijf het vreemd vinden. Als het volgende week nog zo is, ga ik het maar eens aan de gyn. vragen...

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lieve daffie: Ik heb allebei de mislukte pogingen na 2 weken weer opnieuw bloed/bruinverlies gehad.... Ik heb er nooit naar gevraagd, ging er eigenlijk vanuit dat dat wel zou kunnen..hihi... Hopenlijk houdt het snel op!

xxx

9. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Hoi Meiden,

hier helaas negatief nieuws....ben vandaag onverwachts ongesteld geworden. Zat op mijn werk en had het totaal niet voelen aankomen. Werd er echt door verrast, zeg maar. Te meer omdat bij beide vorige keren ik pas ongi werd op de 12e wachtdag. Nu al op de 9e dag. Heb nog geen test gedaan, maar ben zodanig ongi geworden dat deze overbodig is.
    Weet momenteel niet echt hoe ik mij echt voel. Ik voel mij boos, teleurgesteld, verdrietig tegelijkertijd. Voel mij soort en met verdoofd. Op mn werk mij nog wel goed kunnen houden maar op de terug weg in de auto kwamen de tranen. Tot overmaat van ramp belde een vriendin van mij op. Zij was helemaal blij en had goed nieuws, namlijk dat zij zwanger was. Dat was dus ff een heel pijnlijk moment (wist zij uiteraard niet), omdat ik er net was achter gekomen dat deze poging mislukt is. Kon gelukkig nog net opbrengen om (gemaakt) positief te reageren, ben ook wel echt heel blij voor haar, maar de timimg was gewoon ff onztettend kl@..
    Ga nu straks vroeg mn bedje in. Mijn man heeft nachtdienst, dus ben vannacht alleen. Vind ik wel ff heerlijk. gewoon ff in mijn eigen "bubbel" kunnen terugtrekken en het een plekje zien te geven.
    Hebben nog wel 2 cryo's over maar daar verwacht ik eigenlijk totaal niets van. Ga mij maar alvast langzaam voorbereiden op Dusseldorf ofzo.

Jootje: Heel veel succes!. Ga extra hard voor je duimen dat het jouw deze maand wel gaat lukken!!!!!

Liefs

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh nee Rubiootje, wat ontzettend kl*te!! Ik had het eigenlijk ook niet echt verwacht want had er best een goed gevoel over. En die timing van je vriendin is niet de beste maar idd wel leuk voor haar... Voor nu, lekker aan jezelf denken en doe rustig aan. Dikke knuf!

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oh lieve Rubiootje, weet zo goed hoe je je voelt.....wat ongelooflijk klote voor je meid!! 2 weken terug gebeurde mij precies hetzelfde inclusief verhaal van vriendinnetje die vertelde zwanger te zijn...en nachtdienst van mijn man.
    Ik wil je alleen maar een hele dikke virtuele knuffel geven....

liefs Daffie

12. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oh nee Rubiootje wat ontzettend K***TE!!
    Ik snap helemaal hoe je je voelt... en dan ook nog een vriendin met haar "goede" nieuws, wat voor jou nu even juist helemaal geen goed nieuws is...
    Kruip maar lekker in je bed en probeer het allemaal een plekje te geven..
    Ik denk aan je...

En blijf hoop houden hoor.... (snap dat dat heel moeilijk is)

Knuffel

13. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi Rubiootje,

Wat ontzettend klote voor je :(!
    Even lekker aan jezelf denken nu hoor! Ik hoop voor jullie dat de cryo's goed zullen ontdooien tegen die tijd en dat die blijft zitten. Zoals al eerder gezegd....het kan wel met een cryo!

Sterkte.

Groeten
    Jille

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Rubiootje................ Wat een k*t nieuws meid..... :(
    Bah........! En dan ook nog zo'n telefoontje er bij, nee.........dan wordt het echt allemaal even zwaar. Denk aan je!
    liefs

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Lieve Rubiootje, ik denk aan je net en zoals alle andere dames hier ook al hebben gezegd, denk aan je zelf. Ik weet ook hoe jij je voelt, ik werd al na 6 dagen na eisprong ongi, dus ook totaal niet verwacht. Heb de eerste dag van mijn ongi een heel groot stuk stokbrood met filet americain gegeten en 's avonds een paar glazen wijn gedronken en 1 dag geen foliumzuur geslikt. Ik had even overal schijt aan zogezegd.

Dikke knuffel!
    Nataly

16. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Rubiootje: Hoe gaat het met je?

Ik heb verder weinig te melden, ben aan het wachten tot het zondag is, dan word ik even heel zenuwachtig want die dag gaan ze onze eskimootjes ontdooien.. maandagochtend om 9.15u mag ik dan bellen... aaaarrggghhh..
    Maar goed, vandaag en morgen even niets dus.
    Vanavond maar weer eens lekker laten verwennen door de kapper.. weet nog niet wat ik zal doen ermee, ben mijn haar altijd na een paar maanden (lees 3 maanden ofzo) weer beu....

xxxx

17. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik vind het heel bijzonder dat jullie voor een tweede poging gaan. want het valt niet mee, al die ziekenhuis bezoeken,prikken, teleurstellingen...heel knap van jullie.

wij zijn 8 juli bevallen van een zoontje via tese-icsi, de eerste poging was meteen raak. wij hebben 4 jaar in de medische molen gezeten.
    wij wachten eerst af tot ons zoontje 1 jaar wordt en dan gaan we kijken of we nog een poging willen wagen voor een 2e kindje.

ik wens iedereen heel erg veel suc-6

18. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    Hier dus nog 1 die al de kriebels heeft voor een tweede.

Na ong. 4 jaar MMM was de eerste ICSI behandeling gelijk raak en ben ik afgelopen februari bevallen van onze prachtige zoon !!
    We hebben nog 3 cryo's en van de week hebben we echt de knoop doorgehakt en besloten dat we eind september een her-intake gesprek gaan hebben in het ziekenhuis om dus voor de tweede te gaan.

Erg snel op elkaar, maar goed, ik ben ondertussen 35 (volgende maand 36) en ik wil niet al te lang meer wachten.
    Hier natuurlijk ook de angst/spanning of het allemaal wel gaat lukken of niet.... we waren zooo gezegend dat het de eerste keer gelijk raak was.
    Ik ben nog niet zo heel actief hier op het forum, maar daar wil ik toch wel verandering in gaan brengen :D

19. s1986

s1986 Niet meer actief

Wij zijn nu ook zwanger van tese icsi. We hebben nog 2 cryo's die we willen proberen.Lukt het niet stoppen we er mee. Athans zo denken we nu. Misschien is de wens en teleurstelling dan zo groot dat we alsnog een poging doen.

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

welkom allemaal hier....

ook al is het weer een hele stap om de MMM weer in te gaan, we mogen allemaal best een brusje willen voor onze kindjes en we zijn sterk genoeg om ons erdoorheen te slaan;)

Met mij gaat het ondertussen weer helemaal goed na de teleurstelling van 2 weken terug. Heb me nu voorgenomen om ook nog eens wat kilo's kwijt te raken voor we weer beginnen met de volgende poging, omdat dat de kans op een zwangerschap ook nog zou verbeteren (ook al heb ik een prima cyclus;)) Las in het Freya magazine dat het echt kan helpen om af te vallen en toen ik zwanger werd van ons meisje was ik ook 10 kilo lichter, dus ga er maar weer voor.
    Ben vanmorgen meteen naar de sportschool geweest waar ik vanaf maandag begin met de slim back en legs (4 weken 3 x per week met een speciale broek aan sporten)...hoop dat het werkt en dat ik daarna de drive kan vinden om door te gaan....;)

Deel Deze Pagina