Allemaal welkom!!! Natuurlijk is het voor ons allemaal weer stap om de hele mallemolen weer in te gaan, je weet immers wat het is en wat voor teleurstellingen het met zich mee kan brengen. Maar ja, bij ons geldt in ieder geval dat we altijd al hebben geweten het liefst nog meer kinderen te willen.. we gaan de strijd dus gewoon weer aan!! Iedereen alvast heel veel succes met de keuze! Daffie: knap van je zeg!! Ik zou ook wel nog wat af willen vallen, ik woog bij mijn bruiloft 10 kilo lichter dan toen ik zwanger werd van Aron en merlijn, Na Aron en Merlijn ging het op zich goed en moest ik er nog 7 kg om op mijn trouwgewicht te zitten, helaas door de stress en hormonen na de eerste poging in een korte tijd weer er 7 aangekomen... daar zijn er nu wel weer 2,5 vanaf maar toch... aarrrrgggghhhh... Ik wacht deze cryopoging weer af.. stel het mislukt heb ik ook weer een paar weken om nog wat af te vallen... En ik ga er echt aan werken als ik klaar ben met zwanger worden!! Dan ga ik echt lijnen en veel sporten om mijn eigen lichaam weer terug te krijgen...hihi Echt knap van je dat je dat nu alvast gaat doen!!! hopenlijk voor je gaat dat een beetje lukken!! xxxxx ps. duimen jullie morgen allemaal even voor ons..?? Morgen worden onze eskimootje ontdooid..
Duimen draaien hier Jootje ! De andere dames: ook welkom. Ben hier ook nog niet zo lang geleden bij aangesloten. 20 augustus prikinstructie voor ronde twee Groeten Jille
Jootje; mijn duimen draaien vandaag, spannend! Zal aan je denken tijdens mijn ritjes vandaag in de bob, fata morgana en de droomvlucht. Daffie, you go girl! Super dat je er zo voor gaat. Weg met die kilo's! @andere meiden; welkom hier....gestaag aan groeit ook dit topic. Allemaal met een even zo fijne wens: weer een mooi buikje! Hier nog 15 dagen te gaan.........
Ha meiden! Vandaag zijn als het goed is onze eskimootjes ontdooid... zo spanndend of dat goed is gegaan.. Morgenvroeg mag ik pas bellen of het allemaal gelukt is... Nog even doorduimen dus! @Esser Wat heerlijk, een dagje Efteling!! Heb je ervan genoten? Allemaal nog even een fijne weekend en ik laat snel wat weten. xxxx
Ha allemaal! Dank jullie wel voor de meelevende berichtjes!!!. Ben weer helemaal uit mijn "bubbel"gekropen en heb het inmiddels wel alles een plekje kunnen geven. Voelde mij de eerste paar dagen heel onwerkelijk. Alsof ik elk moment kon wakker worden en ik alles gedroomd had. Helaas.....dat was dus niet zo. Die zwangere vriendin heb ik inmiddels ook al een paar keer gezien (wij werken nl ook vaak samen) en ben oprecht blij voor haar. Maar...ik had het mijzelf natuurlijk ook zo gegund! Voel mij nu heel rustig (berustend, eigenlijk) en ben er nog steeds van 100% van overtuigd dat er ooit een brusje gaat komen. Vanwege dit volledige vertrouwen en hoop, hebben wij defintief besloten om door te gaan voor een vierde poging!. Ga mij er wel pas mee bezig houden als ik wat meer rust in mijn hoofd heb. Merk aan mijzelf dat ik er de afgelopen maanden (te)veel mee bezig ben geweest. Wil eerst weer wat meer bewust gaan genieten van hetgeen wij al hebben mogen ontvangen met ons zoontje. Zodra ik het "dwangmatige" van het brusje willen krijgen, wat meer heb kunnen loslaten, gaan wij wij pas weer op voor een nieuwe poging, maar dan in Dusseldorf. Als je dan toch zelf moet betalen, dan maar all the way! Vind het aan de andere kant ook wel weer "eng" want een garantie heb je niet. Voorlopige geen verre tropische reizen meer voor ons, maar een weekendje Landal in Duitsland...hi,hi. Verre reizen maken over de wereld was nl onze hobby. Zelfs met ons zoontje hadden wij al een paar verre reizen gemaakt. Op de een of andere manier heb ik er altijd wel al rekening mee gehouden (soort voorgevoel) dat wij ooit daar in Dusseldorf terecht zouden komen. Gek he? Hebben nog wel twee cryo's. Deze willen wij wel volgende maand laten ontdooien. Heb zo iets van: Mazzel kan je hebben en anders kan ik het tenminste defintief afsluiten wat betreft het Nederlandse deel. En nu ik het dan toch over cryo's heb: Jootje, ik duim mij helemaal gek!!! Dook juist heel bewust vandaag weer voor het eerst op het forum om te kijken of je al positief bericht had ontvangen! Blijf voor je meewensen dat je morgen een positief telefoontje gaat krijgen!!!!! Alle andere meiden, natuurlijk ook veel succes! Liefs
Helaas meiden, de cryo's zijn het proces niet goed doorgekomen en er wordt dus niets teruggeplaatst!! Ene kant vind ik het verschrikkelijk, andere kant had ik er wel erg rekening mee gehouden en vind ik het fijner dat ik het nu al weet dan dat ik er 2 weken lang mee "rondloop" en dat ik dan weer een teleurstelling heb. Even traantje wegpinken en we gaan er weer voor... om half 11 kan ik weer bellen naar de verpleegkundige. Ik wil meteen door, zodat ik meteen als ik ongesteld word weer aan de pil en spuiten kan.. ik hoop zo dat ze daar plaats voor hebben, want ik zou het wel echt erg vinden als ik nog een maand moest wachten, voor mijn gevoel heb ik nu al een maand gewacht.. Rubiootje: Fijn dat je er weer bovenop bent en ook nog zo positief blijft!!!! Mooi dat je besloten hebt in ieder geval nog voor een vierde poging te gaan! Jullie gaan er helemaal voor, dat moet toch wat opleveren? Ik ga nu even bijkomen.. xxxx
@ Jootje78, Zat hier al de hele ochtend te kijken of er al nieuws van je was, balen dat het ontdooien niet is gelukt. Als ik jou schoenen stond had ik ook meteen door gewilt want iedere maand is er 1 teveel. Dikke knuffel! Nataly
Jootje, wat ontzettend balen! Nu maar hopen dat je bij je nieuwe idd gewoon weer kan beginnen met de nieuwe ronde (en dus weer nieuwe kansen).
Dankjewel!!! Het voelt echt een beetje klote, maar aan de andere kant, ik verwerk het toch het beste door weer meteen door te gaan... Ik heb met mezelf afgesproken pas echt verdrietig te mogen zijn als het helemaal niet meer mag lukken, en zover zijn we nog lang niet. Ik heb zojuist het ziekenhuis weer aan de lijn gehad en ik mag gelukkig ook meteen door zodra ik ongesteld word. Ik moet nu zelf eerst de pil gaan halen bij de apotheek en als ik ongesteld word dan mag ik bellen en plannen ze me in en krijg ik de recepten opgestuurd! Ik ben overigens stiekem toch wel blij dat ik bij de cryopoging geen hormonen heb gebruikt.. nu heb ik "verder" nergens last van en mag ik ook meteen door.. anders was dat anders geweest en had het toch gevoeld alsof ik die hormonen voor jan met de korte achternaam zou hebben genomen... xxxxxxx
Ja Jootje dat klopt! Nu heb je eigenlijk gewoon 1 maand rust gehad na de mislukte gestimuleerde poging dus het scheelt ook gewoon 'tijd' zeg maar...
Jootje, wat vervelend! Had het je zo gegund! Wel onwijs fijn dat jullie direct weer door kunnen. Moeten wachten is ook zoooo frusterend! Geef je zelf idd lekker ff de ruimte om vandaag flink te balen zodat je binnenkort vol nieuwe energie weer aan een verse poging kan beginnen. Liefs
Lieve Jootje; ah nee toch....ook al heb je er rekening mee gehouden, toch is het kl^&^&*. Wel heel fijn dat je meteen door mag als je ongi begint....wanneer verwacht je hem?? Ik ga dan in ieder geval weer keihard duimen. Rubiootje; fijn dat je weer een beetje rustiger bent. Knap g=dat je nog in Dusseldorf gaat proberen. Weet je hoeveel het daar ongeveer kost? Zit mezelf er namelijk ook al op voor te bereiden Ga gauw genieten van het mooie weer. Ben vandaag dus weer gaan sporten en het voelt lekker. Misschien wordt ik dan ook weer wat energieker!!
Daffie: Ik heb nog niet echt geinformeerd, maar als ik de andere forums mag geloven moet je rekenen op zo'n 2300 euro ecxlusief hormonen. Dan heb je nog geen extra's zoals picsi, assisted hatching, narcose etc. Kwam ook nog een website tegen over een kliniek in Turkije. Ken het verder niet en gaan het daar ook niet doen, maar leek mij wel relax om het te combineren met een vakantie....hi,hi. Ga nu eerst een kopie van mijn dossier opvragen en wil deze dan per mail naar Dusseldorf sturen. Maar wij gaan gewoon met z'n allen zo hard voor je duimen dat voor jou wel drie keer scheepsrecht is, dat je dit gewoon allemaal niet hoeft te gaan doen!!! ( maar kan mij wel voorstellen dat je er rekening mee houd, deed ik ook). Liefs,
Ik heb geen ervaring met Dusseldorf, maar volgens mij kost een icsi-behandeling hier in Nederland ook wel zoiets hoor als je hem zelf moet betalen. En tsja als je inderdaad voor narcose enzo gaat dan zul je wel steeds meer bij moeten betalen.. Ik denk er nog niet aan, hoop het niet nodig te hebben... maar hoor er wel heel goede verhalen over.. Ze zijn daar ook lekker snel. Je krijg geloof ik een uitgangsecho en daarna ga je meteen stimuleren. Ik vraag me dan alleen weer af: Gaat daar alles in het Duits? Want ik spreek wel beetje Duits maar zou het niet fijn vinden als er van alles uitgelegd wordt op medisch gebied en het is in het Duits... Hier gaat het allemaal wel lekker nu. Ben gisteravond wezen Zumba-en en heb lekker alles uitgezweet!! Heerlijk... HOe is het met de rest? xxx
Jij ook aan het sporten Jootje hahaha. Ik ben net weer naar de sportschool geweest en ben lietrs kwijtgeraakt volgens mij Eigenlijk vindt ik het wel even lekker om er helemaal niet mee bezig te zijn....lekker genieten en geen last hebben van de hormonsters Ga gauw weer genieten van het zonnetje!
Hey meiden, Hoe is 't hier? Jootje, hoe voel je je? Heeft het wat kunnen rusten? Nog flink gaan sporten? Daffie, hoe is 't? Even niets, en dan de 16e weer een afspraak toch? Rubiootje, was het gelukt met je dossier en ook al respons van Dusseldorf ontvangen? Hier alles z'n gangetje, lekker aan het genieten van mijn vrije dagen met Joep saampjes. Manlief vandaag nog werken en dan lekker het weekend in. Merk wel dat ik echt aan het aftellen ben en dat het stiekem steeds meer spannend wordt..... Nog 10 dagen te gaan. liefs
Hier gaat het allemaal goed hoor.. teleurstelling wel al verwerkt, ik wil er ook niet al te veel bij stilstaan.. ik ben nu aan het wachten tot ik ongesteld word (waarschijnlijk volgende week donderdag ongeveer, als ik de ovulatietest mag geloven...) en dan mag ik meteen weer beginnen met de pil en vanaf dag 17 weer decapeptyl en dan begint dus het circus van voor af aan.. Sporten deed ik altijd al 1 keer in de week, maar op sommige momenten is het gewoon fijner te sporten, als je even een dipje hebt dan vind ik het heerlijk om extra te zweten!! Ik hoop wel nog een paar kilo af te vallen voordat ik eventueel zwanger word, daar heb ik dus nog ongeveer 6 a 7 weken voor... Ben er nu 2 kwijt, maar woog al veel te zwaar dus dat is nog niets...hihi.. Esser: Nog maar 10 nachtjes en dan heb je je intake weer!! Spannend he? Ik hoop dat je dan snel mag beginnen met de cryo's. HOe is het met de rest? xxx
Hai, Met mij gaat het redelijk, ik heb gisteren weer een FM gehad op dag 11 en er was qua eigroei nog niet zoveel te zien. Dat kan wel kloppen want meestal heb ik mijn eisprong pas rond dag 20. Moet dus dinsdag weer terug komen voor een nieuwe FM. Er was helaas wel iets anders te zien, een cyste van 3,5 cm bij 3,5 cm in mijn linkereierstok (die verkleeft is). Waarschijnlijk is die de oorzaak van mijn heftige bloedverlies 1 week al na mijn eisprong. Uiteindelijk heeft mijn bloedverlies 10 dagen geduurt en het was 8 dagen heel heftig. Ik vroeg aan de gyn of die cyste groot was en hij schrok niet van die grootte, kwam vaak voor mij vrouwen die hormonen gebruiken volgens hem. Deze cyste zou de groei van eitjes niet tegen moeten houden maar dat is dus even afwachten. Heb ook helemaal geen klachten afgezien van het heftige bloedverlies dan. Op naar dinsdag dan maar weer voor een nieuwe FM. Veel liefs Nataly
Jootje, hup met die kilo's dan! Super van start gegaan, dat is al het halve werk. Toch? Nataly, thumbs up voor dinsdag! Zou wel ff schrikken hoor wanneer je daar ineens een cyste ziet. Heb je dit al eerder gehad? De gyn. was er dus niet zo van onder de indruk......... dan er dus maar op vertrouwen dat het niet van invloed is.