wat denken jullie?

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by zogezegend, Mar 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

er is iemand met wie ik chat....ik ken hem vaag van vroeger.

hij woont niet meer in mijn stad, maar komt hier af en toe, omdat ik kids heb ben ik voorzichtig in het contact.

wat wil.....ik hoor via via, (terwijl mijn wereldje aardig klein is) dat hij al jaren samenwoond met een meisje....
    hij heeft hier niks over losgelaten in de tijd (5 mnden) dat ik met hem praat...
    ik heb hem na een tijdje dubben gevraagd hoe het zit, en hij zegt dat het roddels zijn, hij zich niet gaat bewijzen, en dat hij er niet van gediend is dat ik over hem "praat"....

dus ik heb hem gezegd dat het alleen maar goed is van mij dat ik voorzichtig ben, en niet gevraagd heb zoiets te horen te krijgen...

wat denken jullie waar rook is, is vuur?

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Ik vind zijn reactie op jou nog wat fel en zou daarom zeker wel twijfelen als ik eerlijk ben. hij had ook gewoon kunnen zeggen dat er niemand anders is en je thuis kunnen uitnodigen bijvoorbeeld.
    niet gediend van.... vind ik ook wat heftig klinken.
    maar tja uiteindelijk zul jij w.s. het beste weten hoe en wat, ik ken hem verder natuurlijk niet

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Nou, nou hij is er niet van gedient dat jij met iemand anders over hem praat? Dan heeft hij vast wat te verbergen, zo denk ik dan.
    Hij geeft met zijn antwoord geen antwoord op jouw vraag.
    Daarom zou ik er van uit gaan dat hij inderdaad een relatie heeft.
    Misschien gaat zijn relatie niet goed en wil hij het onderwerp vermijden?
    Waarom heeft hij het idee dat hij zich moet gaan bewijzen?
    Mmm, sorry maar ik vind het een beetje dubieus en zou mijn twijfels echt hebben.

4. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ja idd, waar rook is is vuur en vooral die rare felle reactie die hij gaf. Pff, goed uitkijken hoor, met dit soort figuren.

5. zogezegend

thanks meiden!!!! jullie bevestigen mijn gevoel dusssss ik ga verder geen contact meer met hem aan...kan mijn tijd wel beter besteden.
    liever voorkomen dan genezen..

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Internet is een fantastisch medium om je heel anders voor te doen dan je werkelijk bent. Als je al langer contact met iemand hebt, dan is het toch heel natuurlijk om te weten wat iemands burgelijke status is? Als iemand zo fel reageert, gaan mijn voelsprieten ook altijd erg jeulen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik denk dat je een goede keuze maakt.

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

inderdaad een overdreven reactie. beter kwijt dan rijk zo iemand.

8. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Nouu ik zou het wel weten na mijn ervaringen met internetdate`s wegwezen...vooral na die rare reacties!

9. zogezegend

deze topic mag gesloten worden.

10. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ben blij dat je je keuze hebt gemaakt, en ik wil nog even zeggen dat ik denk dat het indd een heel juiste keuze is geweest...

Succes meid!!!

Share This Page