Hallo meiden. Ik ben zo vreselijk ongeduldig en wil graag weten of iemand dit herkend. Sinds deze maand begonnen met tempen. Donderdag zou officieel mijn eisprong moeten zijn. Maandag een enorme piek van 37,5 graad. En sinds 2 dagen plopjes links onderin mijn buik. Mijn temp. Is de hele tijd al wat hoger dan normaal. Ik zit normaal rond de 36 graden en nu steeds niet onder de 36,5. Afgelopen maand netjes op tijd ongesteld geweest, maar ik had maar 1 echte ongesteldheids dag. Mijn intuïtie zegt dat ik zwanger ben, en ik snap niet waarom. Dat kan toch helemaal niet? Zo vroeg symptomen? Kon ik nu maar testen.... Helaas duurt dit nog 2 weken. Zijn er meiden die dit ook wel eens gehad hebben? En lakte dit positief of negatief uit??
en je heb je ei miss nog helemaal niet gehad als ik naar je banner kijk .. pas 7 tot 10 dagen na je eisprong vind er een mogelijke innesteling plaats... soms eerder soms later maar dag 13 is wel ergvroeg.. of je moet al zw zijn van vorige maand
Dankje voor je reactie. Ik dacht dat het misschien mijn eisprong zou kunnen zijn. Maar het duurt dan best lang.... Het is wel bijna zeker dat ik een vroege eisprong heb gehad, aangezien mijn temp op de 11e dag al was gestegen. Ik ben niet heel regelmatig ongesteld dus hopelijk kan ik eerder testen.... Wat jammer dat het bij jou niet raak was. Hopelijk de volgende ronde....
Ik herken de plopjes heel goed heb er deze ronde ook last van en meerdere kwalen. Maar mijn situatie is even anders als de jouwe . Het zou niet mogelijk zijn bij mij , ik heb nu bloed getest op overgang en zwangerschap om te kijken wat het is . Mijn lijf kan ook aan het verwerken zijn dat er geen wondertje komt. ongi ben ik gewoon geweest. Als ik je banner bekijk is het vandaag je vruchbaarste dag, zou ik gaan klussen als ik jouw was. Houd het na tijd nog aan en ook na je ongi dan aan de bel trekken. Succes
ik zou zeggen, het zijn je darmen. Ik heb dat al jaren. In een periode dat ik me druk maak, dan heb ik het heel erg. Net ofdat er van binnen iets zit te schoppen en af en toe voel je het echt ploppen
pff dat is altijd lastig...! wanneer ben je nu zwanger. Ik had deze maand ontzettend veel symptonen en dacht ook continue het zo toch niet??? helaas vanochtend ongesteld geworden en wel exact op tijd dus heb niet hoeven wachten. maar baal wel hoor. Toen ik 2 jaar geleden van mijn zoon zwanger was had ik altijd symptonen als ik ongesteld werd,dus pijnlijke borsten, buikpijn, misselijk, draaierig etc... gewoon dus zwangerschapsverschijnselen. Maar toen ik dus daadwerkelijk zwanger was had ik totaal nergens last van, niet eens misselijk, geen buikpijn of opgezette borsten. Die symptonen kwamen allemaal toen ik dik 7 weken zwanger was. dus ik denk dat ik me daar maar op ga richten, als ik niets voel dan is het waarschijnlijk wel zo haha succes meis, want wat is dat wachten ontzettend irritant he!!!
@marnat: wat heb jij dan?? Kan het niet bij jou?? Ik heb een periode veel stress gehad. Sinds 2 maanden hebben wij weer rust in huis en dat doet ons heel goed. Ik zit enorm lekker in mijn vel, heb weer zin in het leven. Het nadeel is dat wij er dus sinds 2 maanden ook meer mee bezig zijn. Daar hadden we in de maanden daarvoor geen tijd voor. Dus stress kan het echt niet zijn! Ook vandaag weer plopjes. Weer links.... Heel appart.... Oooow kon ik het nou maar loslaten! Dan hield ik mijzelf niet zo voor de gek!!
Wuppie@ Zo als je in mijn onderschrift kunt lezen is het over en uit voor ons. Wat er nu met mij aan de hand is dat moet uit de bloedtest komen .
Wat moet ik me voorstellen bij 'plopjes'? Ik lees dit vaker, maar weet eigenlijk niet wat hiermee wordt bedoeld. Is dit een soort van luchtverplaatsing in de darmen?
Je schrijft dat je deze maand voor het eerst aan het tempen bent, dan zal deze ronde de temp je nog weinig zeggen meid. Pas na 2 rondes tempen zul je er inzicht in krijgen. Daarbij is tempen er alleen om je eisprong vast te stellen... daarvoor en erna je temp zegt helaas niks.... over de plopjes, het zouden je darmen kunnen zijn. Doordat je er meer mee bezig bent (ongemerkt of niet) ga je nieuwe dingen voelen en meer op dingen letten. Ik kan er over mee praten, ben 22 rondes ermee bezig geweest. Steeds van alles (nieuws) gevoeld en steeds niet raak. De ronde dat het wel raak was voelde ik helemaal niks... zo raar.. Succes met wachten, en hoe moeilijk ook; heb geduld! Liefs,, PS: je kan altijd een testje doen als je zelf overtuigd bent, als die negatief is weet je dat je nu niet zwanger bent...
@marnat: wat afschuwelijk! Hebben jullie al wel kinderen? En hoe kunnen ze zeggen dat het over en uit is terwijl er nog niets is geconstateerd?? Echt vreselijk! Wat zul je kapot zijn van dat nieuws! Sterkte meid! @ karnijn: het is alsof er van binnen iets tegen je buikwand aantikt. Een plopje in je darmen voelt echt als een balonnetje maar dit is meer een soort tikken. Soms voelt het als steekjes. Geen id wat het is eigenlijk. Ik heb het al sinds maandag op dezelfde plek. heel appart...
@bezigbijtje: wat raar zeg! Ik heb mij laten vertellen dat als je temp met minimaal 0,2 graad stijgt je dan een eisprong hebt gehad! Die van mij was maandag 0,7 graad gestegen. Ik begrijp nu van jou dat dat niets zegt? heel vreemd want het is nu weer constant dus dan gebeurt er dus niets met mijn lijf? Gefeliciteerd met je zwangerschap. Is het wel via de natuurlijke weg gelukt? Wat een tijd zeg 22 maanden. Ik ben zoo bang dat het bij mij nooit zal lukken! Ik krijg het maar nooit uit mijn hoofd. Ik vind dit helemaal geen leuke tijd, iedere maand weer die teleurstelling... Vind je het spannend dat je een tweeling krijgt? Lijkt me erg druk!
Haha ja dat zijn gewoon je darmen. Ik ben niet eens bezig met zwanger worden en ik heb het soms ook. Ik heb er tegenwoordig wel een nostalgisch gevoel bij want zo voelen de eerste schopjes van je kindje namelijk ook ongeveer
Wuppie@ Dat kunnen ze als ze niets meer voor je kunnen doen meis . En nee we hebben geen kinderen wij blijven helaas kinderloos . of nu in eens dat de bloedtest anders uit pakt . Maar gaan uit van rouwen om dat we geen kinder kunnen krijgen of overgang. Wil je meer weten over mij in mijn statistieken kun je er meer over vinden .
@ fabsie onndanks mijn hoge temp gewoon verder klussen dus! wie weet praat ik mezelf wel wat aan! (grote kans....) en is het gewoon een soort fantoompijn! @marnat echt vreselijk voor jullie zeg! De nachtmerrie van iedere vrouw denk ik..... Ik zal het morgen eens doorlezen allemaal. Is het niet frustrerend voor je als je al die mensen op dit forum ziet schrijven dat ze zwanger zijn?
@ wuppie, je temp moet minimaal 3 dagen hoger zijn dan de temp die je had op de eerste dag van die cyclus (dus de eerste dag dat je deze maand ongesteld was) Pas dan kun je er vanuit gaan dat je ei gesprongen is.