wie al spulletjes?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Degoe1982, Apr 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

wie van jullie heeft er al babyspullen, kleine of grote. ...
    gewoon benieuwd :)

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik. Bijna alles al op wat kleertjes en verzorgingsproducten na
    De rest is allemaal binnen en klaar! :) (25+1).

3. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Ik merk wel dat ik steeds meer naar spulletjes ga kijken. Wat zou ik zelf aanschaffen, wat is leuk/ handig, enz. Maar echt kopen, nee, nog niet.

(off topic: Whut?!! zo veel kg verloren?! Respect!)

4. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bedoel wel de meiden die nog niet zwanger zijn:)

ik kijk ook heeeeeeel veel en vaak maar nog niets gekocht.

5. barbara1980

barbara1980 Actief lid

Feb 11, 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nog niets gekocht. wel een familie lid die veel spullen ( bedje, kast, kleding enz ) bewaard heeft voor mij
    Hopen dat ik dat ooit kan gebruiken, wij zijn al vanaf februari 2011 bezig, in de MMM 1x zwanger geweest helaas een mk.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, wij hebben wel al babyspullen. Al vanaf we begonnen (bijna twee jaar geleden)

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Niets zelf gekocht, maar wel van m'n zus al een luierpakje gekregen. Heel lief!

(en we zijn nog niet eens begonnen met proberen, lol :p)

8. Janna

Janna Fanatiek lid

Ja, ik, en wij zijn ook niet eens bezig!

Ik heb een dochter van 2 en toen ik een keer kleding voor haar aan het kopen was, zag ik zo'n fantastisch lief boxpakje... Niet gekocht, maar als ik in diezelfde winkel kwam voor mijn dochter, keek ik er wel steeds even naar, met de gedachte dat ik het zou kopen als ik zwanger was. Op een gegeven moment was het in de uitverkoop, omdat het de collectie uit ging, dus toen heb ik het meegenomen.

Nou moet ik er misschien bij vertellen dat wij anderhalf jaar geleden bezig waren voor een tweede, maar toen gestopt zijn omdat mijn man ziekte van pfeiffer kreeg. We dachten toen nog dat we na een paar maanden wel weer konden beginnen, maar toen kreeg ik het een half jaar daarna ook, dus moesten we het nog veel langer uitstellen... Dat pakje heb ik gekocht voordat ik pfeiffer kreeg.

Toen we bezig waren voor mijn dochter heb ik bewust niks gekocht, totdat ik zwanger was. Maar goed ook, want ik had mezelf helemaal gek gemaakt, omdat het niet heel snel raak was.

9. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Heb net een hobbel eland gekocht bij ikea. Duurt natuurlijk nog heeeel lang voor die gebruikt kan worden naar mijn man en ik waren er helemaal weg van. Wil hem eigenlijk bij positieve test in de gang zetten als mn man thuis komt :D
    Verder wel vanalles aan het kijken, maar in kamer die vabykamer wordt staan nog allemaal kasten die naar de kelder moeten en dan verven/behangen. Nu nog niet echt plek voor spulletjes, al kan het eerst in de berging als we echt goede aanbieding zouden zien.

10. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Leuk toch!
    Als je eenmaal zwanger bent is die kamer zo leeg :)

11. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hihi ja;)

Toen VL en ik hebben besloten om er vanaf de volgende cyclus voor te gaan. Toen waren we een week later op een stedentrip en hebben we in een groot warenhuis lekker rondgesnuffeld en weggezwijmeld en een super schattig geel unisex pakje gekocht met een olifantje erop hihi:D

En de wieg staat bij mijn ouders, die speciaal voor mijn moeder toen ze zwanger was van mij 25 jaar geleden is gemaakt.

Ohja! En vochtige doekjes voor de baby, gekregen van mijn tante als grap/hint..:cool:

Verder kijk ik wel veel en lees ik veel over dingen, maar echt dingen kopen pas als ik zwanger ben, dan moeten we ook wat te doen hebben om de tijd door te komen natuurlijk!

12. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor, al is dat rondsnuffelen ook eeg leuk om te doen
    die billendoekjes altijd handig

13. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

Apr 9, 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben al een kinderwagen;) was in de uitverkoop en we waren er helemaal verliefd op! Hebben erover nagedacht en toen toch besloten om hem te halen.. Vroegen ze me wanneer ben je uitgerekend..?? Ik uhmm nog niet maar word vervolgd :)

14. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha!! Nou mooi toch die heb je vast binnen, hoop dat je er gauw mee
    mag rondrijden met jullie beebje erin.♥
    Vriendlief is steeds kijken voor het maken van de babykamer van steigerhout
    en ww kijken ook vaak op mp samen naar kinderwagens :)

net op mp een Lief! Luiertas gekocht..... hihi

15. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

Apr 9, 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ligt het toch niet alleen aan mij!! Vind het zo leuk als ik de logeerkamer op kom lopen.. Altijd even kijken! Zelfs me vriend kent hem nu al van binnen en buiten hoe die werkt!

16. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Nee, hier nog niks gekocht.

Krijg wel een aantal dingen van mijn zus maar die wil ik ook nog niet in huis hebben. Voelt voor mezelf niet goed om hier een wandelwagen te hebben staan en niet eens zwanger te zijn.

17. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Gelukkig heb ik dat nog niet gedaan.. Niet echt fijn om er dan een jaar op te moeten gapen en nog steeds met lege handen te staan..

18. Alou

Alou Bekend lid

Nov 14, 2013
    635
    0
    0
    Ja echt heel erg! Kleertjes enzo :D
    Verder van de kringloop wat puzzels, boekjes. Maar dat word ook gebruikt door kindje van vriendin!
    En ik kon die echt niet aan me voorbij laten gaan een hele gave kinderwagen.. Die ik ook gebruik voor kindje van vriendin als ze hier is en straks voor nichtje als ze er is :)

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik heb nog helemaal niets. Daar ben ik nu heel blij mee. Zou er niet aan moeten denken om steeds geconfronteerd te worden met die spullen..
    Ook heb ik nu, 2 jaar later, een heel ander idee bij de babykamer dan toen we net begonnen;) dus gelukkig nog niets gekocht.

20. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Heel bewust nooit wat gekocht omdat ik het eng vond en de vraag was of ik ooit blijvend zwanger zou kunnen zijn.
    Uiteindelijk pas met 22 weken zwangerschap de eerste dingen aan gedurfd te kopen.

Maar goed ieder moet zijn eigen hart hier in volgen ben ik van mening.

Share This Page