Haai.. Heb sinds vandaag hele dunne waterige, doorzichtige afscheiding. Heb veel gegoogled maar je leest eigenlijk weinig over deze dunne afscheiding. Herkennen jullie dit? En wanneer had je dat in je cyclus?
Volgens mijn schema is mijn menstruatie pas over een week.. en mijn ei is al geweest. dus weet eigenlijk niet wat t is Ik heb rond mijn ei ook eigenlijk geen dik slijm gehad. Vreemd
Heb ik ook gehad, vorige week.. ik weet alleen mijn cyclus nog niet.. daarna was het juist weer dik, en ben ik een dikke donkere klodder verloren... geen idee wat het is!!
Hier dus ook enorm veel! Tis echt een natte bende zeg. Normaal na mijn ei ben ik kurkdroog en vanaf dag 9/10 begint het dan weer, maar niet zo nat als dit. Heb af en toe idee dat ik in mijn broek heb geplast. Ik weet niet exact wanneer mijn ei was. Moest vorige week woensdag eigenlijk de pregnyl zetten, maar kreeg een no go ivm teveel follikels. Normaal behoorlijk veel eigezeur. Ovutesten waren na vrijdag op dus vermoed zelf zaterdag of zondag eisprong. Maar door die natte drap en continu gezeur dacht ik nou is nou nog niet geweest. Vandaag ovu test gedaan en is omowit. Dus moet al geweest zijn. Maar die natte drap ken ik niet. Bij alle drie de keren was ik anders zwanger.