Dunne zwaterige afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lizzie93, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Haai..

Heb sinds vandaag hele dunne waterige, doorzichtige afscheiding. Heb veel gegoogled maar je leest eigenlijk weinig over deze dunne afscheiding. Herkennen jullie dit? En wanneer had je dat in je cyclus?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.301
    17.357
    113
    Ik ken dat eigenlijk alleen van tijdens m'n zwangerschap (vanaf een week of 19).

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik had het weleens voor mijn menstruatie en erna.

4. Anna2015

Anna2015 Lid

2 jan 2016
    80
    0
    6
    Provincie Utrecht
    Ik heb dat de laatste tijd voordat ik ongesteld word.

5. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Volgens mijn schema is mijn menstruatie pas over een week.. en mijn ei is al geweest. dus weet eigenlijk niet wat t is:p Ik heb rond mijn ei ook eigenlijk geen dik slijm gehad.

Vreemd

6. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ik had het alleen maar tijdens mijn zwangerschappen.

7. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Heb ik ook gehad, vorige week.. ik weet alleen mijn cyclus nog niet.. daarna was het juist weer dik, en ben ik een dikke donkere klodder verloren... geen idee wat het is!!

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier dus ook enorm veel! Tis echt een natte bende zeg. Normaal na mijn ei ben ik kurkdroog en vanaf dag 9/10 begint het dan weer, maar niet zo nat als dit. Heb af en toe idee dat ik in mijn broek heb geplast.

Ik weet niet exact wanneer mijn ei was. Moest vorige week woensdag eigenlijk de pregnyl zetten, maar kreeg een no go ivm teveel follikels. Normaal behoorlijk veel eigezeur. Ovutesten waren na vrijdag op dus vermoed zelf zaterdag of zondag eisprong. Maar door die natte drap en continu gezeur dacht ik nou is nou nog niet geweest. Vandaag ovu test gedaan en is omowit. Dus moet al geweest zijn.

Maar die natte drap ken ik niet. Bij alle drie de keren was ik anders zwanger.

Deel Deze Pagina