2e kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laura2705, 4 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.589
    113
    Vrouw
    Heb vandaag getest (nod) maar negatief.. Zal volgende week weer eens contact opnemen met de huisarts.
    Wel fijn dat op de echo alles er goed uitzag.. hopelijk mag je snel zwanger zijn

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Dank je :)
    Ik heb eigenlijk maar 2 maanden echt hulp gehad van het ziekenhuis. De eerste maand was puur onderzoek. Ik wist al voordat we voor de tweede gingen dat ik er na de bevalling hormonaal iets niet goed zat. De huisarts zei na 7 maand proberen: hoort gewoon bij je cyclus. De gyneacoloog zei: de klachten zijn niet gewoon. Die gaan we aanpakken en na 1 injectie was ik een paar dagen zwanger, na 2 injecties blijvend :) dus heb veel geluk gehad en een gyn die écht naar mij luisterde. Dat laatste gaf zo'n rust! Echt zo fijn.

3. Laura2705

Laura2705 Lid

12 feb 2017
    57
    6
    8
    Ja ik wil zeker langs een fertiliteitsarts. Wij proberen het nog twee maanden en dan word ik inderdaad ook doorgestuurd. 10% is wel heel weinig :(
    Het is bij ons ook niet dat we het niet op het juiste moment doen.

Zeker veel geluk gehad. Wat voor klachten had je als ik vragen mag? Ik snap dat het rust geeft als iemand je begrijpt en naar je luistert. Mijn huisarts is ook super fijn. Voel je je goed?

4. Laura2705

Laura2705 Lid

12 feb 2017
    57
    6
    8
    Shit zeg! Mijn NOD is morgen. Mijn temperatuur is al gedaald en ook een negatieve early test. Dus ga ook voor de volgende ronde. Hoop voor jou ook dat je snel zwanger bent.

5. Laura2705

Laura2705 Lid

12 feb 2017
    57
    6
    8
    Ik heb alleen een echo van mijn baarmoeder en eierstokken gehad. Ik wilde weten of er misschien iets beschadigd was na de spoedkeizersnede. Dat bleef namelijk tussen mijn oren zitten. Ik moet ook zeggen dat ik het overzicht in berichten een beetje kwijt ben ;)

6. Laura2705

Laura2705 Lid

12 feb 2017
    57
    6
    8
    Grappig mijn dochtertje is 15 maanden. Dus ze zijn even oud. Leuk. Snap dat je liever geen ziekenhuistraject wil. Ik ook liever niet. Gebruik je ovulatietesten en temperatuur je ?

7. Laura2705

Laura2705 Lid

12 feb 2017
    57
    6
    8
    Ik heb een topic aangemaakt bij "zwanger worden clubs" Tweede kindje. Wie het leuk vindt om informatie met elkaar te delen en/of te kletsen kan zich daar melden.

Groetjes,
    Laura

8. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Ik had begin dit jaar wat bloedonderzoek (ivm herhaalde miskramen). En ik begrijp je wel, voor mijzelf denk ik dat er misschien handig is om een hsg of hysteroscopie te doen.. na mijn laatste miskraam en dan curretage zou er iets in de weg kunnen zitten waardoor de eileiders niet goed doorhankelijk zijn (wie weet houd dat de zwangerschap tegen :rolleyes:). Na mijn eerste miskraam (nog voor mijn zoontje) had ik een hysteroscopie om restwefsel weg te halen en daarna was ik binnen 3 maanden zwanger.. Eingelijk hoop ik dat de fertiliteisarts dat gaat voorstellen ;)

9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Een week voor ik ongesteld moest worden TM dag 3 menstruatie elke dag migraine, heel erg koud hebben,en wat buikpijn, geen pijnlijke borsten meer continu roze/bruine/rode afscheiding. Mijn progestron daalde vermoedelijk in de week voor de menstruatie waardoor ik net te vroeg pms kreeg. Na de bevalling was dat ineens zo. Huisarts verwees mij wel door nadaf erom vroeg omdat ik een check wou na de operatie :) en de gyn sprak de magische woorden: alle uitslagen zijn meer dan uitstekend, maar ik wil je hier graag houden omdat je klachten niet passen bij een normaal cyclus én als je zwanger bent, jij hier 2 echo's krijgt zonder eerst verwijzing etc hoeft te regelen. Ze liet mij pas gaan nadat ik zwanger was dus heel fijn :)
    Maakte de kinderwens ook dragelijker, een extra teamlid erbij die kon helpen

En ik voel mij best oké, lichamelijk minder maar mentaal echt geweldig :) zo ongelooflijk dankbaar en blij: dat is dan het voordeel van het nadeel van al het verdriet en geduld.... De beloning is alleen maar groter.

10. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Hoi nee geen clomid meer gelukkig, heb dit echt maanden achter elkaar gebruikt. Absoluut geen domme vraag hoor! Ben nu Menopur injecties aan het spuiten. Morgen eerste fm in het ziekenhuis, ben benieuwd dus.

11. DMonique30

2 mei 2019
    58
    29
    18
    Vrouw
    Hier ook bezig voor een 2e kindje, al 6 maanden, maar door hevig bloedverlies elke maand waardoor bloedarmoede en lange cyclussen van rond de 48 dagen wil het ook nog niet helemaal lukken!

wij hopen dit jaar toch ook echt zwanger te mogen zijn en dat het bij ons mag komen zonder miskramen:)!

succes meiden en keep your head up! geloof erin:oops:

12. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Mijn dochtertje was er na 3 jaar. Was iedere keer super snel zwanger maar 4x ma gehad, veel complicaties en operaties.
    Nu alweer ruim een jaar verder en 2x zwanger geweest. Een ma met ruim 10 weken na 3 goede echo’s en een vroege mk.
    Raak nu veel minder snel zwanger als voor mn dochtertje..

Deel Deze Pagina