2e kuur cytotec werkt niet, ervaringen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door cd28, 24 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Omdat de hcg in mijn bloed te hoog was en er nog restweefsel zit heb ik nog een keer cytotec voorgeschreven gekregen.
    Heb nu al voor de de derde keer 2 tabletten ingebracht maar het werkt niet.
    Iemand nog positieve ervaringen dat het toch nog komt? Een curettage willen ze liever niet doen aangezien ik de vorige keer verklevingen heb gehad. Bah... Had zo gehoopt er na de eerste keer af te zijn.

2. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

mag je niet een hogere dosering? Er zijn ook vrouwen die 2x4 moeten in brengen ipv 4x2.. nu schijnt 4 ineens wel erg vele te zijn maar wellicht mag of kan je meer krijgen? hoe lang zit het restweefsel er nu?

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Een hysteroscopie waarbij ze alleen het restweefsel weghalen. Niet te lang door blijven lopen met restweefsel.

4. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ik heb gevraagd of het niet beter was om er 4 in te nemen maar ze zeiden dat door langer 2 in te nemen de periode dat het lichaam wat doet langer is...

Moet op 5 oktober voor controle komen maar kan misschien beter bellen of dat eerder kan.

Doen ze zo'n hysteroscopie met een roesje? Heb het wel eens eerder gehad, niet fijn maar wel te doen. Zie alleen het weefsel weg halen niet zitten..

Heb 2 weken terug de eerste kuur gehad, dus het zit er nu ruim 2 weken

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik had een fikse infectie dus bij mij met narcose gedaan.. Maar dit doen ze hier niet snel

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb hetzelfde gehad met mijn MA, de tweede kuur deed helemaal niks, dácht ik. Want enkele dagen later brak het alsnog door, was toen toevallig aan de andere kant van het land, was zo heftig allemaal dat ik Naar de spoedeisende hulp moest, en daar uiteindelijk een soort mini bevalling kreeg, na 3 uur was ik 'schoon' en mocht ik naar huis. Bij controle bij mijn eigen Gyn enkele dagen later, bleek dus dat het nog even door kan werken die cytotec. Hadden ze mij dus niet verteld.

7. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Bedankt, ik zorg dat ik genoeg spullen in de auto gooi en wacht nog maar even af. Hopelijk gaat het zo nog weg..

8. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Hoe gaat het met je? Ik hoop dat de cytotec toch nog iets op gang heeft gebracht. Ik heb ook net de tweede kuur achter de rug, maar hier lijkt het ook niets geholpen te hebben...

9. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    De tweede kuur heeft weinig gedaan. Wel iets maar pas een paar dagen later. Hopelijk was het genoeg. Volgende week controle.

Hoe gaat het met jou dan proudmom. Wanneer heb jij weet controle?

10. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Nou ik hoop ook voor je dat het genoeg is dan. Ik moet volgende week terugkomen... spannend hoor.

Deel Deze Pagina