Ik ga vanmiddag nog een test doen! Maar als je niet zwanger ben, kan dan ook zo streep komen te staan? Daarom vind ik het zo vreemd allemaal! Als ik dadelijk moet plassen ga ik gelijk weer testen! Deze test had ik met ochtendurine gedaan!
Nee, als je geen hcg in je lijf hebt kan er geen streep ontstaan volgens mij. Ik ben erg benieuwd naar je volgende test, ik kom vanmiddag/vanavond er weer even voor online! Ik duim, en ben positief gestemd voor je Tatty
Nou en je zei de net nog wel, dit is niet goed voor je bloeddruk, die van mij stijgt nu geloof ik ook heel erg ! Ik weet nu hoe ik er een foto op moet krijgen! Mij lijkt ook, als je geen hcg heb dat je dan geen streep kan krijgen! Maar omdat hij weer verdween na een half uur snap ik er niks van!
volgens mij krijg je alleen zo'n streep als je zwanger bent hoor! Trouwens resultaten na een half uur gelden toch niet? Dan maakt het ook niet uit dat je streep verdwijnt toch? Moet je al plassen?
hahaha nee nog niet tezz! En idd na een half uur geldt het niet meer , maar het maakt mij onzeker! Zucht waarom heb ik dat nou weer haha!
ach..denk maar zo: je eerste positest heb je misschien niet meer in het echt, maar in elk geval wel op foto! en nou dan? Moet je nou al plassen? drup drup drup drup EN?
ach, natasja, na 16 weken is het hcg toch al weer erg verminderd toch? Krijg je misschien ook wel zo'n vage test! Ik wil ook een vage test!
oei ik kan niets anders bedenken dan dat je zwanger bent. Want als je niet zwanger was geweest dan was die 2e streep toch veel sneller weg getrokken. Mens wat maak je het weer spannend! (Het kan bij ons nooit eens normaal gaan he).
Nee he luna wij blijven apart en dit gebeurd er uitgerekend in je vakantie! Ik dacht ik smsje dan kan je de foto ook zien! Ik bouw de spanning volgens mij gewoon op hihi!
heheheheh..moet je nou al eens een keer plassen of niet? Een beetje plas is ook al genoeg hoor! 1,2,3,4 komt er nog wat van 5,6,7, we wachten al zo lang.... .
he jouw banner telt niet door! Dan zal de mijne dat straks ook niet doen. Snel even een andere zoeken...
Nou om het nog ingewikkelder te maken......... ik teste de net negatief : Nu snap ik er helemaal niks meer van haha! Die banner telt idd weer uitzichzelf opnieuw! Banner doet vreemd.... testen doen vreemd.... moet niet gekker worden