Hee Tatty Teddy, zag net hier je topic staan. Meid, je maakt het wel spannend hoor! Hoop voor je dat je snel een duidelijker test zult gaan krijgen. Duim, duim, oo, wat doen die duimen zeer. hihi.
Pfffff, hou je het nou zo spannend! Denk een beetje aan mijn leeftijd zeg, die bloeddruk van mij blijft stijgen Raar hoor, eerst een test even positief en dan weg streep, plus daarna een test negatief. Ik blijf heel hard duimen!
Ik heb ook al eens zoiets voorgehad. Zelfs mijn apotheker dacht dat het raak was. Maar heb later opnieuw getest en het was niks... Toen ik dan wel effectief zwanger was was het een dikke duidelijke streep binnen de 30 seconden. Ik heb zo'n hekel aan die testen he!
haha sorry natas ! Ik bouw geloof ik de spanning op! Maar ik denk maar zo, geen bloed geeft moed, toch! @ Inez, denk je aan me tip over het duimen ! Ik duim voor jullie ook op die manier! @ Sam, Dat had ik met de vorige testen ook, deze streep kwam ook vrij snel, maar nu is tie foetsie! Ik krijg nu ook een hekel aan testen!
Nou Tatty, ik het het zuurstofapparaat hier voor me klaar staan dus kom maar op...... heb je alweer getest?
haha ik zie het al helemaal voor me! Ik heb niet meer getest vanmorgen, maar ik ben nog steeds droog! Ik las de net op de bijsluiter, dat de testlijn ( 2e lijn) alleen komt als je het hcg hormoon heb! Ik krijg wel steeds meer hoop nu! Geen bloed geeft moed !
Als ik jou was zou ik ook zeker hoop hebben! Maarreh, voordat ik een pacemaker moet bestellen, wanneer ga je weer testen?
hihi ik kijk het morgen nog een dag aan en dan ga ik woensdagochtend weer testen! Als het aan me vriend ligt, dan wachten we nog een week! Hij is nu door de mk's heel voorzichtig geworden! Dat snap ik heel goed, maar ik kan echt niet zolang wachten
Ik zou ook woensdag weer testen hoor. Oké dan, ik leg al m'n apparatuur alvast klaar voor woensdagochtend!
haha is goed natas, ik hoop dat ik dan eindelijk meer weet! Want hier wordt je ook gek van! Maar de hoop blijft er wel !
oehoehoeheoh tatty teddy wat maak jij het spannend! Ik hoop voor je dat-ie woensdag gewoon vet positief is
Hey mielenl, wat leuk om je te zien ! Hoe gaat het met je? Ik bouw echt de spanning op volgens mij! Weet je wat raar is, bij allebei me mk's had ik van te voren al ongiekrampen en testen dan positief! En nu heb ik af en toe wat steekjes in me buik en s avonds lijkt het net of er een soort van vuist in zit! Heel vreemd allemaal!
Een typische mannen opmerking. Wij lopen de hele dag te broekloeren maar zij hebben nergens last van.
met mij gaat het prima! Ik zag toevallig op het NOD forum dat je in twijfel zat.....je laat toch wel even weten bij de aprilmama's als het echt raak is he? (ik hou natuurlijk dit topic wel in de gaten woensdagochtend )
@ Luna, idd mannen merken er niks van! En het broekloeren blijft een leuke en spannende sport Ga toch gewoon woensdag testen of hij nu wil of niet haha! Wij vrouwen hebben dat voordeel weer, wij moeten over het staafje plassen! @ Mielenl, Ik ga het jullie zeker vertellen! Had ik al in me gedachten! Grappig dat je me een ''beetje'' voor bent!
ik zou het echt leuk vinden voor je hoor! en luna, voor jou breken er ook weer spannende tijden aan! * duim * duim * duim *
jaaaaaa spannend weer hoor. Je merkt het vanzelf, want dan schreeuw ik het weer van de daken. ben nu alleen op vakantie en heb geen test bij me. Alleen een ovu test en daar kun je dus ook wel mee testen maar is niet zo betrouwbaar als die clrea blue die zaterdag op me ligt te wcahten! hoe gaat het bij jou? Ga je al uitbuiken?
ben je op vakantie? en dan toch forummen?! verslaafde ja, mijn buik is er zeker al. mijn eigen broeken pas ik al een paar weken niet meer