geef jezelf alsjeblieft niet de schuld, want dat het mis is gegaan komt niet door jou! ik wil je heel veel sterkte wensen meid! Liefs Marie
Boh wat verschrikkelijk ook nog eens zonder je vriend / man dit doorstaaan ! Alle sterkte van de wereld! Dont blame yourself! Je wordt ook een trotse mama, gun het je van harte Groetjes dreams
Lieverd, ik leef heel erg met je mee meis, maar er is 1 ding dat je niet moet doen en dat is jezelf de schuld geven. Na mijn 2e mk dit jaar dacht ik ook wat doe ik verkeerd of het is allemaal mijn schuld maar daardoor raak je alleen maar dieper in de put. Een miskraam is echt heel erg en zeker 2 kort op elkaar maar echt geef jezelf niet de schuld. Mijn vk zei tegen me dat een mk vaak komt omdat de aanleg van het vruchtje niet goed is en dat stoot je lichaam het af. Meid ik wil je heel veel stertke wensen en ik denk aan je en voel met je mee. Liefs Noesje
Ooh wat afschuwelijk voor je Framboosje. Ik schrik er helemaal van om je hier weer terug te zien. En zo moeilijk dat je niet alleen je vruchtje kwijt bent, maar ook je vriend. Neem de tijd om hier van bij te komen. Heel veel sterkte bij het verwerken van deze vreselijke momenten in je leven! Liefs, Marla
Lieve Framboosje, wat onzettend rot voor je! Jeetje, je krijgt het echt flink voor je kiezen zeg... hele dikke knuffel en veel sterkte meid Amber
Lief Framboosje, Ik wil je nogmaals veel sterkte wensen met alles. Schrijf het hier maar van je af, er is altijd wel iemand die reageert. Liefs Minka
Ik volg hier zo ieder bericht mee en ik wete niet precies wat je doormaakt Framboosje, maar kan me er wel een goede voorstelling bij maken. De blijdschap van een positieve test en dan die rotte teleurstelling en dan nog eens je vriend die je in de steek laat en je bent nog maar zo jong, het leven is soms hard en niet leuk ECHT HEEL VEEL STERKTE MEIS! JOUW TIJD KOMT GEHEID! Kuss dreams
Oh wat erg meid! Ik heb helaas ook al 2 keer een Mk gehad. En alsof dat al niet moeilijk genoeg is ben je nu ook nog je vriend kwijt. Heel veel sterkte! Dikke knuffel van Neia
Ach meid, wat een elende kan een mens in 1 keer hebben zeg, maar zeg niet dat je nooit meer moeder wilt worden. De zon gaat voor jou weer schijnen en dat is het jou ook gegunt weer gelukkig te zijn en moeder te worden samen met een man die WEL voor jou en het kindje gaat! Sterkte