tweede cyclus na miskraam weer normaal?

Discussion in 'Miskraam' started by Sann, May 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    6 april heb ik mijn miskraam gehad, ik had daarvoor een cyclus van zo 25 a 26 dagen. Na de miskraam eentje van 32. nu zit ik dus weer in de wacht en ben heel benieuwd of deze weer wat meer normale lengte zal zijn. Hoe ging dat bij jullie. Nog steeds langer dan anders of weer redelijk normaal?

2. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Bij mij was hij meteen normaal na 28 dagen ongeveer.

3. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Bij mij werd-ie steeds een beetje korter, van 32 naar 28 dgn.

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi bij mij was tie langer toen ging die weer naar de normale tijd na drie maand zat ik op mijn oude cyclus nu is tie weer langer kan er dus eigenlijk geen peil op trekken.

hoop dat het snel weer regelmatig wordt is makkelijker
    liefs miriam

5. Ellen

Ellen Lid

Jan 4, 2007
    50
    0
    0
    Hoi,

Ik heb 15 weken geleden een miskraam gehad en heb nog geen menstruatie gehad sindsdien en ben ook niet zwanger. Helaas.... Ik hoop dat het bij jou sneller gaat.

Groetjes Ellen

6. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik heb ook een cyclus van 25 dagen, de eerste cyclus na mn mk was 28 dagen en de 2e cyclus weer zoals gebruikelijk 25 dagen de cyclus daarna was ik weer zwanger. Die cyclus was ook weer 25 dagen want ik vond mn eisprong met een ovulatietest op berekende datum volgens een cyclus van 25 dagen.

7. Saartje41

Saartje41 Lid

Aug 25, 2006
    42
    0
    0
    Ik heb een maand de pil moeten nemen en de cyclus erna was 35d ( ontpillen ). De maand erop 22d.

De vruchtbare periode breekt nu aan ( rugpijn ) dus deze keer zal ie iets langer zijn.
    Het enige wat ik hoop is dat ie een keertje constant blijft, maakt niet uit hoe lang ie is.

8. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Tweede cyclus na mijn MA was 28 dagen. Ben ook heel blij dat het gelijk weer op orde was. Nou hopen dat het zo blijft...

Share This Page