6 april heb ik mijn miskraam gehad, ik had daarvoor een cyclus van zo 25 a 26 dagen. Na de miskraam eentje van 32. nu zit ik dus weer in de wacht en ben heel benieuwd of deze weer wat meer normale lengte zal zijn. Hoe ging dat bij jullie. Nog steeds langer dan anders of weer redelijk normaal?
hoi bij mij was tie langer toen ging die weer naar de normale tijd na drie maand zat ik op mijn oude cyclus nu is tie weer langer kan er dus eigenlijk geen peil op trekken. hoop dat het snel weer regelmatig wordt is makkelijker liefs miriam
Hoi, Ik heb 15 weken geleden een miskraam gehad en heb nog geen menstruatie gehad sindsdien en ben ook niet zwanger. Helaas.... Ik hoop dat het bij jou sneller gaat. Groetjes Ellen
Ik heb ook een cyclus van 25 dagen, de eerste cyclus na mn mk was 28 dagen en de 2e cyclus weer zoals gebruikelijk 25 dagen de cyclus daarna was ik weer zwanger. Die cyclus was ook weer 25 dagen want ik vond mn eisprong met een ovulatietest op berekende datum volgens een cyclus van 25 dagen.
Ik heb een maand de pil moeten nemen en de cyclus erna was 35d ( ontpillen ). De maand erop 22d. De vruchtbare periode breekt nu aan ( rugpijn ) dus deze keer zal ie iets langer zijn. Het enige wat ik hoop is dat ie een keertje constant blijft, maakt niet uit hoe lang ie is.
Tweede cyclus na mijn MA was 28 dagen. Ben ook heel blij dat het gelijk weer op orde was. Nou hopen dat het zo blijft...