1 pak koffie + 1 pak koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn) 1 pak suiker en 1 fles melk(anoniempjuh) 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn) 1 fles diksap voor de kids (Setti) 1 doos koekjes voor kindjes 1 doos soepstengels (Chantal) 1 of 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (anoniempjuh) 2 keer iets lekkers voor de mama's (marye + ...) 2 komkommers en een zak worteltjes?? (Linda) Iemand nog koekjes en iemand nog wat lekkers voor de mama's haha
ik heb al 2 pakken koekjes voor de mama's, suiker, en wat voor koffiemelk willen jullie?halfvol of vol? Heb er zin in!!!
Haa, Het huren van de ruimte gaat per dagdeel dus we hebben de ruimte nu van 13.00 tot 17.00 voor 50 euro. De schoonmaak hebben we er ook bij genomen dus dat is 80 euro. Het is geen probleem als we later dan 13.00u komen; de deur is open. Hierbij nog een beschrijving van waar je moet zijn als je bij het gebouw bent. In de bijlage de overeenkomst die ik heb opgesteld. Het is geen probleem als jullie later komen; ik zal zorgen dat de grote deur van de serre van het slot is. Ik heb de eindtijd ook een halfuur later gezet. Indien akkoord met de overeenkomst graag het document met handtekening per post versturen naar het adres wat in het contract vermeld staat Verder, als jullie op het terrein aan komen rijden (nummer 39 tot 52 staat aan de weg vermeld) kunnen jullie direct rechts schuin parkeren. Bij onvoldoende parkeerplek kun je het bordje volgen 'meer P-ruimte'. De serre komen jullie tegen bij het wandelend volgen van de bordjes 'zalenverhuur' of 'BSO de Speelruimte'. De deur die open staat is niet de deur die je het eerste links tegenkomt, maar volg het paadje om de serre heen, er zit een grote rode deur met handvat (een duwdeur). Die is open. Aangezien ik binnen 2 weken moet betalen vind ik het toch wel handig als we alle kosten vooraf regelen; dan hoeven we daar de 16e mooi helemaal niet bezig mee te zijn! Als we 5 dagen van te voren kijken wie allemaal mee gaan, dan kunnen we het bedrag door dat aantal personen delen en dan kan iedereen het geld binnen die 5 dagen naar mij overmaken. Ik stuur dan wel een pbtje naar alle mamas. Laat dus aub voor 11 Januari weten indien je NIET meegaat!
Maar van hoe laat tot hoe laat spreken wij als mama's af? Want straks zijn er een paar rond 13 uur en komt bijvoorbeeld het merendeel pas rond 14 uur.
Lieve maart dinnetjes, Ehm, ik heb er heel lang over nagedacht maar ben tot t besluit gekomen om niet naar de meeting te komen ! Vind het op zich niet eng om jullie te ontmoeten want dat lijkt me helemaal gezellig. Maar vind het best eng om met Taleah zover te rijden, aangezien we dat nooit gedaan hebben. Ze vind het vaak helemaal niet leuk in de auto, kleine stukjes is nog oké maar laat staan een uur. Marc die kan helaas ook niet mee want moet extra repeteren voor Z'n optreden een week later. Hij voelt zich er ook niet goed bij als we samen 'zover' op pad zijn. Taleah slaapt ook eigenlijk tussen die tijd dus zou al niet weten hoe ik dat moet doen. Het lijkt me slimmer om naar de meeting te gaan als ze wat ouder is en ook wat mooier weer is. Ik vind het ontzettend jammer en hopelijk hebben jullie er begrip voor! Dacht kan wel een smoes verzinnen of iets maar ben gewoon eerlijk naar jullie toe! Misschien eerst maar een mini meeting houden in Brabant? Nogmaals sorry dames! Xx
eliesah, wat jammer meid, maar hoe lang is het voor jou rijden dan? Jij komt uit brabant toch?er komen toch veel meer meiden uit brabant?kun je niet met iemand meerijden, of vind je dat ook niks? Zou het jammer vinden hoor... Als ik in de buurt woonde had ik je zo opgehaald, vind het niet erg stukken te rijden, en Neomi vind het altijd prima in de auto gelukkig. linda, toppie meid!!!Ik maak het geld wel naar je over dan, als je je gegevens geeft. Eh de tijd, tja, ik wil neomi graag tot half 1 laten slapen, dan rij ik om 1 uur weg, en ben ik er rond 13.45, dan geef ik haar daar bij aankomst wel de fles, er was daar een magnetron toch? Dus ja weet niet wat de rest voor tijd zou willen?
Hey allemaal, De lijst is al ingevuld, maar ik wil ook wel een zak rijstwafels mee nemen voor de kids en een pak (of 2) drinken meenemen? En ook wel een schaaltje met komkommer enzo? @ Eliesah, ik begrijp het helemaal meis, maar indd, ik vind het ook heel erg jammer!! Maar super dat je het gewoon zo eerlijk durft te vertellen!! Das toch een teken dat je ons vertrouwd en zo hoort het!! Ik zal proberen om ook wat filmpjes te maken met mijn camera en natuurlijk maakt iedereen foto's, kan je er toch nog een "beetje" bijzijn... @ Telefoonnummer, ik vond dat wel ideaal eerlijk gezegd, vooral omdat ik ook van ver moet komen, en het fijn vond om te melden dat het later zou worden, door enorme omleidingen en snelheidsverlagingen door het halve land!! @ Linda, jij geeft de gegevens, en wij geven geld, whahaha!! No Problemo!!
Ow jah, qua tijden, als ik Stan op tijd wakker maak (al is hij meestal al wakker) kan ik het zo schuiven dat hij rond 12 uur zijn pap krijg. K zou dan rond half 1 kwart voor 1 in de auto kunnen zitten... Dus 13.00 red ik nooit, maar hihi, de vorige keer kwam ik ook als laatste aansjeezen!! Maar komen doe ik, al is het ook maar voor een uur!
Kussie dan zet je je naam ook gewoon bij het lijstje van wat jij meeneemt. Misschien dat dan ongeveer 14 uur het beste uitkomt voor de meesten??
Aah eliesah wat balen! Vind het super jammer dat je niet kan komen. Maar ik snap het helemaal; als arno niet met mij mee zou gaan, zou ik ook niet durven rijden. Ik ga ook nooit zo'n eind.. het verste wat ik met de kids gereden heb is naar lisette..en da's niet zo ver, haha. Alleen vind ik alles prima maar met de kids vindt ik het zo eng op de snelweg..zeker een dik uur. magoed, gelukkig kan arno mee (al vindt ie het maar behoorlijk muf dat ie dan 2 uur ergens moet gaan rondhangen aangezien de stad dicht is..dus ik doe hem er helemaal geen plezier mee maar ja.. hij mij wel ). Ophalen is helaas voor mij geen optie aangezien we niet met 3 volwassenen en 3 kids in de auto passen.. maar we gaan zeker gewoon snel een keer een mini meeting houden! @ tijd; Laten we dan 14.00u maar aanhouden!
Ow jah, hahaha, goh SLIM K ben ook zo sufferd!! FF kijken! ben nie zo handig met die gekke lijstjes! Vond het al heel wat dat ik vanmiddag Stan's gewichten erbij heb kunnen krijgen op de andere lijst
Bedankt dat jullie zo lief reageren! Jullie zijn schatten.. Vind het echt jammer en ben er dan ook reuze blij mee als jullie foto's en filmpjes maken hihi!! Knuffel voor jullie....
1 pak koffie + 1 pak koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn) 1 pak suiker en 1 fles melk 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn) 1 fles diksap voor de kids (ik heb er een open staan net 1 week dus die neem ik wel mee Setti) 1 doos koekjes voor kindjes + 1 doos soepstengels 1 of 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee 2 keer iets lekkers voor de mama's (marye + ...) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (kussiexx)
Ah jammer hoor Eliesah. Maar ik ben ook geen held wat dat betreft. Als ik er alleen heen moest rijden was ik ook niet gegaan. Nu gaat mijn man met Alisha bij zijn zusje op visite die in Amersfoort woont. Dat is maar 15 minuutjes van Alle ruimte vandaan.
ik snap ook niet hoe ik dat moet doen met die lijstjes dus even snel zo en dan zoek ik zo uit hoe ik dat moet doen. ik wil wel koekjes voor de kids mee nemen en wat lekkers voor de mama's. We kunnen de auto van mijn schoonmoeder lenen als de onze nog niet klaar is. mijn man gaat wandelen in de omgeving (aangezien ik geen rijbewijs heb.) groetjes amanda
1 pak koffie + 1 pak koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn) 1 pak suiker en 1 fles melk 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn) 1 fles diksap voor de kids (ik heb er een open staan net 1 week dus die neem ik wel mee Setti) 1 doos koekjes voor kindjes (amanda) 1 doos soepstengels 1 of 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee 2 keer iets lekkers voor de mama's (marye + amanda...) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (kussiexx)
@ amanda; haha gaat ie 2 uur lang in zn uppie wandelen?? daar wordt Arno ook niet blij van, als ik zeg dat ie kan gaan wandelen hahah
haha met het lijstje gaat iets mis; ik sta niet meer erbij met mn gezond voedsel! En chantal nam volgens mij soepstengels mee... mmmm momentje