2e Meeting Maart Mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door chantal84, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    1 pak koffie + 1 pak koffiefilterzakjes (Alies)
    3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn)
    1 pak suiker en 1 fles melk(anoniempjuh)
    3 pakken sap voor de mama's (Setti)
    4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn)
    1 fles diksap voor de kids (Setti)
    1 doos koekjes voor kindjes (amanda)
    1 doos soepstengels (Chantal)
    1 of 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (anoniempjuh)
    2 keer iets lekkers voor de mama's (marye + Amanda)
    1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx)
    1 pak drinken (Kussiexx)
    1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (kussiexx)
    worteltjes (Linda)

2. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hmm kan ik nog iets meenemen???

Eliesha: wat jammer nou mei maar ook volkomen te begrijpen hoor! We komen ook gewoon een keer naar brabant hoor.....Of ik nou een uur of anderhalf uur in de auto zit maakt ook niet uit!

Uhm zou ik iemand zijn telefoon nummer mogen voor als ik het niet kan vinden....k geloof dat ik kussie en chantal der nummer nog van de buddies heb maar weet niet of die het nog doen

3. babystuff

babystuff Actief lid

20 mei 2009
    180
    0
    0
    Hey maart mama's!!

Wat leuk dat ik jullie weer gevonden heb..
    Jullie zijn allemaal nog erg actief zeg, dan moet ik me schamen:)
    Gaat het allemaal goed met alle kleintjes??
    Groeien ze goed? Ben wel heel benieuwd hoor.

Ik zie dat jullie al een keer een meeting gehad hebben, echt super dat jullie zo met zijn allen afspreken!

In ieder geval voor iedereen de allerbeste wensen voor 2011!

Liefs

4. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    we doen bijna alles lopend dus 2 uur valt wel mee. en volgens mij vind hij het zelf wel even lekker om alleen te lopen. en misschien gaat ie wel wat anders doen maar dat ziet hij dan wel( helaas is ikea niet open)

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wauw Babystuff wat zie ik! Al weer zwanger van een brusje? Gefeliciteerd! Leuk dat je wat van je laat horen. :) Verloopt de zwangerschap naar wens? En hoe gaat het met Jasmijn? (ff in de lijst gespiekt :D)

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    OOooohh Ik weer met mijn asosociale gedrag!!! Log ik nu pas weer in in dit forum! Shame om me! Ik zie dat jullie het al geregeld hebben! tof! En zo goedkoop zeg. Heerlijk :)

Ik heb het soms ook zo druk, 's avonds kom ik er niet meer aan toe om in te loggen en op mijn werk gaan het ook niet. Dus das een beetje mijn excuus.

Kan ik nog iets meenemen? Nog meer soepstengels misschien :p Of nog iets lekkers voor de mama's?

Pfff Soest, vanuit Breda ook niet heel leuk.... Vind het ook eng hoor om te rijden, ben tegenwoordig best een muts geworden. Eliesah; superjammer dat je niet kan gaan meid. Als je je nog bedenkt, mag je me altijd pb-en, misschien wil je alsnog meerijden?

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap!!! Erg speciaal zeg!

Hier alles prima met alle beebies, ze groeien uitstekend. We hebben trouwens nog een algemeen maart-forum in de lijst staan, dit forum is namelijk enkel voor de meeting. :)

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    babystuff: gefeliciteerd!!!

Meiden: sorry ben ook aan het twijfelen te komen!!!!:S

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    twijfelen hoezo dan?? zo eng is het toch niet meer je hebt de meeste al gezien

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik kom uit Tiel, dus als iemand ergens op de route Tiel - Soest woont, en niet zelf kan/wil/durf te rijden, er is nog plek in de auto.

Afstanden maken mij niks uit. Rij rustig naar mijn zusje in Zierikzee toe om daar even te gaan lunchen:D

11. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    1 pak koffie + 1 pak koffiefilterzakjes (Alies)
    3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn)
    1 pak suiker en 1 fles melk(anoniempjuh)
    3 pakken sap voor de mama's (Setti)
    4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn)
    1 fles diksap voor de kids (Setti)
    1 doos koekjes voor kindjes (amanda)
    1 doos soepstengels (Chantal)
    1 of 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (anoniempjuh)
    2 keer iets lekkers voor de mama's (marye + Amanda + nijnja)
    1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx)
    1 pak drinken (Kussiexx)
    1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (kussiexx)
    worteltjes (Linda)

12. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ik zal brownies maken. Hebben we wel erg veel lekkers voor de mama's, maar dat is vast wel goed. Sorry voor de lijners!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aaaah kom op meid! De vorige keer was het toch ook hardstikke leuk?

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jammie....nou...dan stop ik de 16e fff met lijnen :p

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah geeft toch niet meid. ook jou met je knappe meisje zullen we wel eens int eggie zien we doen dan gewoon een keer een meeting in brabant. is voor mij ook een optie aangezien ik int midden van het land woon.

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hallooo

Jeetje wat zijn er hier een hoop meiden die niet alleen durven te rijden!Houden jullie daar gewoon niet van of heeft het echt een reden ofzo?

Vriendlief jij twijfeld zeker ook ivm vervoer?ik had je graag opgehaald, maar purmerend is volgens mij echt de hele andere kant op voor mij.jij woont een half uur na schiphol ongeveer?ik een half uur ervoor (zoetermeer) zal nog wel eens op routenet kijken...

zo er word vele gebakken, zijn de koekjes nog wel nodig haha?nou neem ze voor de zekerheid wel mee.

Nogmaals, wat voor koffiemelk, halfvol of volle?

xx

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    uhh meiden....aangezien er meiden afhaken/ziek zijn/kindjes ziek zijn. Gaan het de 16e gewoon door???

Want ik moet de overeenkomst nog op sturen..dus er staat nog niets vast maar als i kdat ding verstuur zitten we wel met de kosten waarschijnlijk.

Dus...naja... wat doen we ermee?

Pepijn en florine hebben een virus...moeten we even nazoeken hoe lang dat besmettelijk is?

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ik ben voor verzetten want dadelijk is de hele bups kindjes ziek en das natuurlijk ook niet de bedoeling..

maar goed, das mijn mening :D

enne, in feb of iets heb ik meer data dat ik kan ;)

ik lees t vanzelf wel..

19. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ik zelf heb gelukkig (tis een wonder) geen moeite meer met afstanden, ik vind het alleen nie prettig als Stan overstuur zou raken, dat ik dan zo ver van huis ben... (Ik ben trouwens nooit bang geweest voor de afstand, maar puur bang voor het feit dat ik ver van huis een paniekaanval zou krijgen.. Daarom ging ik op een gegeven moment nergens meer heen, maar goed, daar gaat het nu nie over ;))

Ik zou het jammer vinden als het een meeting zou worden in Brabant en dat het voor mij en Alies en ik denk nog wel meer geen doen is om te komen.. Dus ik hoop echt dat we een oplossing kunnen vinden die voor ons allemaal te doen is... Wil jullie allemaal graag (weer) zien!!

Dus misschien indd een nieuwe datum vanaf halverwege februari? Zodat Pepijn en Florine ook weer fris en fruitig mee kunnen komen?

Laat maar weten! Ik kan altijd wel, dat scheelt, haha, pas me wel aan!

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    voor de leukigheid en als alle kinders en mama's opgeknapt zijn lijkt t mij ook beter om het te verplaatsen.

we weten nu iig waar het een goede lokatie is en het goedkoop kan.

mocht de meeting toch doorgaan dan hangt t er wel vanaf wat er uit de urine test komt van lisanne maar dat lijkt me logisch

Deel Deze Pagina