2e Meeting Maart Mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door chantal84, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: Een meeting in brabant zal het niet worden, da's meer een mini meeting met een paar mama's. :)

De grote meeting wordt niet zomaar gecanceld hoor :D hihi. die gaat door..maar zo te lezen niet de 16e...
    Ik zal morgenavond als we besloten hebben dat het niet doorgaat dat vrouwtje mailen.

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tja het is idd wel leuker natuurlijk met meer meiden en meer kindjes.
    Het maakt mij niet heel veel uit, ik weet niet of er mensen echt vrij hebben genomen oid.
    Anders kunnen we kijken hoeveel meiden er wel de 16e kunnen en die het toch leuk vinden om te komen, en dat het dan een soort van minimeeting word en dan gewoon een nieuwe datum prikken voor februari als er dan meer kunnen?
    weet ook niet hoor, tis maar een idee.

3. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ano: Ja ook voor het verboer twijfelen ik maar als ik heel eerlijk ben....ik heb het idee dat ik er een beetje bijhang.....weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Is natuurlijk helemaal niet erg maar voel me een beetje ongemakkelijk erbij.... Ben wel van mening dat ik gewoon kom hoor!!!! Vind het wel leuk om kindjes van Jan zijn leeftijd te zien ook!

Tja verzetten is dan dnek ik beter anders is straks iedereen ziek......ook voor de mammas die een beetje lopen te kwakkelen is dat niet zo lekker natuurlijk

Nouja Ik lees gewoon mee en zie dan wel waneer het doorgaat. En als ik iets moet doen of regelen dan hoor ik het wel he!!!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het is volgende week he ?

Ik las op hyves bij Marye dat ze het RS-virus hadden ?
    Het zou natuurlijk wel leuk zijn als zij er ook bij kunnen zijn!

Hier weet ik het nog niet echt eigenlijk... even afhankelijk van hoe het gaat met vriendlief, hij gaf al aan dat hij snakt naar een weekend weg en dat wordt dan mogelijk volgende week (aangezien ik deze zondag moet werken ) maar ja het maakt mij in principe niet uit hoor!
    DUs kiezen jullie maar...

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Als ik het zo lees, kunnen we het denk ik beter afblazen en een nieuwe datum prikken.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Vriendlief, hoezo heb je het gevoel dat je erbij hangt?ik denk dat ik je wel een beetje snap hoor.
    Ik zei het hier van de week ook al, dat via het forum is het allemaal heel gezellig en heb je echt ene band, en toen ineens met de meeting lijkt het toch net of je vreemden bent.in feite ben je dat ie real life ook, maja we hebben een digitale band he, maar das toch wel anders.
    weet ook niet goed hoe ik het moet uitleggen:(, maar ik vond het toen ook wat onpersoonlijker allemaal, en voelde me ook niet helemaal op mijn gemak, maar misschien was dat ook omdat het de eerste keer was.
    als we elkaar nu weer zien is het misschien al een stuk makkelijker allemaal.
    hoop dat je er gezellig bij bent hoor!!!!gaan wij wel samen in een hoekje zitten:p nee grapje natuurlijk.

meiden zoals ik zei het maakt mij niet uit, een minimeeting, de hele meeting verplaatsen, ik vind het prima.
    heb wel het idee dat steeds meer meiden niet willen/kunnen..jammer...maar aan de zieke is natuurlijk niks te doen, laten we hopen dat ze allemaal snel weer beter zijn!!!

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ano: ja precies.......en ook omdat ik jullie hier niet zo bij houd. Als ik er dan een keer ben reageer ik een beetje kort en doe mijn eigen verhaal beetje ego dus. Maar een 2de keer zal zeker meevallen denk ik!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mij maakt het niks uit, ik vind beiden goed.
    Verder ken ik nog niemand persoonlijk, dus voor mij helemaal "spannend":D

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh ik heb geen spanningen hoor :D hihi. Ik heb chantal en lisetje overigens ook al eens gezien, scheelt misschien..
    Maar verder vind ik het alleen maar leuk :)

Mgoed...ik denk ok dat het een andere datum moet worden..is wel zo leuk.

Misschien voor de meiden in brabant een meetinkje? haha

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ooohh ik had me zo verheugd op volgende week! Maar ik snap wel als we het verzetten.... maar vind het wel jammer. Ik wil zo graag weer jullie ukkies zien en nu lijkt het me veel leuker dan de vorige keer, want toen lagen ze maar een beetje te schreeuwen (nou Fenna dan ;)) En nu kunnen ze allemaal zoveel.

Mini-meeting in Brabant lijkt me ook leuk! Om de tijd te overbruggen naar de grote meeting dan

Ik ga weer werken :(

11. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey meiden,

ik lees dat de grote meeting waarschijnlijk niet door gaat.. Wel jammer. Heb nu net met veel moeite geruild met een andere collega. Opzich wel ben, mocht de grote meeting niet doorgaan wel voor een mini Brabant meeting. Wellicht dat Eliesah dan ook mee wil? En heb ik iig niet voor niks vrij geregeld op mijn werk.

12. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ik vind het wel jammer... Ik had me er wel op verheugd!
    Maar als ik daar dan alleen met Chantal zit... Niets ten nadele van jou hoor, Chantal :D:D:D!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Miisschien wel slim om gelijk naar een neiuwe datum voor de big meeting te kijken?? Anders komt het er dadelijk niet meer van :(.

Chantal heb jij tijd voor de datumplammer? IK ben op het werk dus kan dat helaas nu even niet doen...

@ mini meeting: Ik ben voor hoor! :)

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb een nieuwe datumprikker verstuurd. Als het goed is moet iedereen hem hebben ontvangen...

Amanda / Amanda21
    Amy / Boomer2009
    Chantal / Chantal84
    Claudia / Alies05
    Eliesah
    Gerda / Gwenolyn
    Johanneke . Nijnja
    Kelly / Kleintje
    Lara
    Linda / Lindavnr
    Lisette / Lisetje
    Lynette, Lynette84
    Maaike / Anoniempjuh
    Marye / Marye1986
    Priscilla / Setti
    Sandra / Kussiexx
    Suzanna / Vriendlief

15. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ingevuld :)

volgens mij kan ik veel dagen wel haha

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Als jullie wel gaan de 16e, dan komen wij ook hoor!!! Of gaan jullie het dan nu in brabant doen en niet meer in Soest?

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ikke kom ook gewoon hoor......

18. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Het liefste wil ik met z'n allen afspreken maar mocht dit alles niet meer doorgaan dan ben ik wel voor een minimeeting..

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wat moet ik er nu mee doen????
    Mailen dat we de datum verzetten of niet??

Ik ben er meer voor in ieder geval om een maandje of wat later ofzo te doen dat ook marye, darcy, lisette en setti er bij kunnen zijn - als ik nu niemand vergeet -

En dan zouden we de 16e idd een meeting in brabant kunnen doen met wat meiden....?

Maar naja...zeg maar; ik moet het wel laten weten aan die mevrouw van de ruimte, voordat we dadelijk 'n volgende keer ook niet meer welkom zijn

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    misschien beetje rare vraag en tis niet lullig bedoeld hoor, maar ik snap niet helemaal dat er dan wel een minimeting in brabant komt en niet de 16e in soest, terwijl er dan nog meer meiden zullen zijn....

Een aantal meiden geven aan dat ze ondanks alles toch graag willen komen, maar ik lees nu alleen maar over een minimeeting in brabant....beetje jammer voor de meiden die ook graag willen komen maar waar brabant te ver voor is.....(voor mijzelf scheeld het denk ik maar een kwartiertje hoor)

Deel Deze Pagina