2e Meeting Maart Mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door chantal84, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wie kunnen er dan wél?
    Gewoon naar Soest dan he!

- Nijnja
    - Ano
    - Vriendlief
    - Boomer
    - Chantal
    - Boomer
    - Kussie
    - Linda

?????

Is dat niet genoeg dan? En dan prikken we toch weer een nieuwe datum voor de grote mama-meeting?

Voor de kosten hoeven we het niet te laten toch? Ik ben voor...:)

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik had t al in mijn agenda staan dus wat mij betreft kan het gewoon doorgaan tenzij er te veel zieken ervoor zijn ivm besmettelijkheid enz.

marye gaf al aan dat ze de 16e wel wilt komen mids de kids weer helemaal gezond zijn natuurlijk en ze zou nog ff informeren ivm de besmettelijkheid.

lisanne krijgt de 13e wel weer prikjes maar daar zou ze alleen die dag of de dag erna nog last van hebben en ik denk dat ze dan wel weer normaal dr zelf is.

Ik hoor t wel of t door gaat of het verzet wordt. en anders misschien toch voor de meiden die wel willen

3. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej lieve meiden!
    Ik ga even heel hard bijlezen, maar ik begrijp uit de nieuwe datumprikker-uitnodiging dat de 16e niet doorgaat?
    Zou wel heeeeeeeeel jammer zijn, mochten er toch een paar meiden kunnen.... Robine en ik hebben het in onze agenda staan! ;)
    Liefs Laar

4. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Aaaah snapsnap het!! :D
    Nouja, ook met een klein groepje zal het vast heel gezellig worden en dan kunnen we misschien de 'grote' meeting op een nieuwe datum zetten.

Soest is voor mij maar een uur rijden dus dat valt ook wel mee, en ik ben gek op (lange afstanden) auto rijden en Robine ook dus dat komt helemaal goed.

Ik wil natuurlijk ook eten/drinken meenemen, maar weet niet zo goed wat er nog lekker is. En met hoeveel meiden we nu zijn.

Hopelijk tot volgende week!!! :D Natuurlijk is het een beetje onwennig de eerste keer dat je elkaar in het echt ziet. Zeker omdat we online zoveel hebben gedeeld soms tot het seksleven aan toe :p.
    Maar ik vond het toch heel gezellig en ik we kennen elkaar natuurlijk nu al!!
    Al vind ik het nu wel weer enger omdat ik zo weinig op ZP ben en jullie vooral via hyves volg, ik kom er gewoon écht niet aan toe!

Lieve Linda, bedankt voor het berichtje via hyves over dit topic!!! Lief dat je aan me dacht. Dankjewel!!

Kussss

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mezelf er ook even bijgezet!

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nogmaals bedoelde het niet lullig ofzo mijn vorige berichtje, en voor mijzelf maakt het ook niet uit maar nou ja snapte het niet helemaal....

ik kan ook gewoon volgende week!!!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ....

8. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meid :D
    Welk berichtje? Reageerde ik daar op? Sorry dat was niet m'n bedoeling, ik heb geen berichtje gezien wat ik lullig vond overkomen!

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Nee joh Laar, bedoelde het niet persoonlijk tegen iemand, maar in het algemeen.
    Het was het berichtje dat ik straks had geplaats over dat ik niet snapte waarom er wel een minimeeting in brabant kon plaatsvinden en niet gewoon in soest zoals afgesproken?!?!

Hoe is het met Robine, nog even dan is de eerste verjaardag al!!!!

xx

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    haha, 2 boomers ja...:p

Ik kan mijn hondje meenemen, die heet ook Boomer :)

11. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Aah vandaar :p. Ik moet ook niet dingen half lezen ;)!!
    Gewoon 2 mini-meetings, één in Soest en één in Brabant. Hoe meer hoe beter, haha!

Met Robine gaat het heel goed, wat gaat het nu snel zeg. Ze zet los haar eerste stapjes, loopt aan alles wat ze te pakken kan krijgen (inclusief onze katten :p) en zwaait naar alles en iedereen. Behalve tata, dada en paaaapaaaa zegt ze nog niks maar dat komt vast vanzelf wel met zo'n kletsmuts als haar mams! ;)
    Inderdaad in februari al haar verjaardag....

Hoe is het met Neomi? Heeft ze leuke kerstdagen gehad? En heeft ze ook lekker doorgeslapen met oud en nieuw?

Liefs!

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ano: ben het helemaal met jou eens....snap een minimeeting ook niet zo.....Overigens is ook iedereen welkom in purmerend hoor ;)

ik hoor wel hoe het verder gaat.
    Maar als er virusjes zijn die besmettelijk zijn dan ben ik niet zo voor

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik zit nog met die overeenkomst thuis die verstuurd moet worden voor de ruimte.....
    Niet dat ik die nu dadelijk verstuur, het niet doorgaat en ik met de kosten zit he :D. hjihi.

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou ja een lijstje maken wie er nog wel komen de 16e of doen jullie toch liever die minimeeting in brabant?

vriendlief hahaha das wel een endje, alhoewel, voor mij denk ik een uurtje?!is dat in de buurt van hoorn?

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Laar vergat jou nog ff haha.

Jeetje Robine is ook een echte vlotte meid he!!!dat doet Neomi echt nog niet hoor!!
    Ja we hebben leuke feestsdagen gehad, Neomi is lekker door het vuurwerk heen geslapen, Robine ook?En hoe gaat het met Bart zijn werk?

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano: Nee ik doe niet liever een meeting in brabant, maar als de grote meeting niet doorgaat, dan doe ik liever nog wel EEN meeting, als geen meeting. Ik heb speciaal een dienst verzet die dag van het werk en dan zou ik het jammer vinden als dat voor niets was..

Mgoed... Ik wacht wel tot morgen met die overeenskomst opsturen, en dan zal ie bij haar dinsdag aankomen. Hopelijk is dat geen probleem.

Dan wil ik wel graag vandaag horen of die ruimte nu geboekt moet worden of niet?! :)

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou wij gaan waarschijnlijk toch geen weekend weg...
    Maar ik wil wel een kijken hoe het de aankomende week een beetje hier thuis gaat! En dan kijk ik even of wij komen of niet... Als dat goed is ?

Al moet ik zeggen dat ik het zelf ook nog niet zo weet eigenlijk!
    Precies zoals iemand al zei; het beetje "buitenbeentjes" gevoel ofzo! Tja kan het niet zo goed omschrijven.....
    En ik ben ook niet zo'n echt sociaal dier geloof ik :p haha

18. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    linda: ik wacht dan wel op de grote meeting en laat de 16de verschiet gaan.

ano: ja een half uurtje van hoorn af heb alleen een heel klein huis :(

laar: dacht gister nog gaat lara en robine niet mee! wat is ze snel jullie kleine meid!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Vriendlief; Ehm..de 16e ís de grote meeting...als die tenminste doorgaat??

Als die niet doorgaat, dan gaan wat meiden die in en bij brabant wonen waarschijnlijk ergens bij iemand thuis afspreken.

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik ben ook zenuwachtig, omdat ik altijd bang ben dat mensen me niet aardig vinden en op het forum puur reageren uit beleefdheid... Ik ben zoo onzeker over mezelf, dus ik durf ook nie, maar
    aan de andere kant, jullie zijn voor mij als echte (forum)vriendinnen geworden! K deel met jullie meer als met menig ander... En ergens hoop ik gewoon dat ik er ook helemaal bij hoor!!! :):):)

Ik hoop echt dat het door gaat, dus van mij mag de overeenkomst echt worden verstuurd, lijkt me ook zo mooi daar, in zo'n serre...
    Met al onze toppertjes... En Linda, al verstuur je hem, en gaat het niet door, dan nog zal ik ECHT wel betalen hoor!! Ik laat jou er niet alleen voor opdraaien en ik denk niemand hier..

Alleen ben ik ook wel bang voor virusjes etc. maar k neem aan dat mama's met kindjes die op dat moment ziek zijn of nog besmetting over kunnen brengen ZELF ook liever niet op pad gaan met hun kids...
    En ach, op KDV kunnen ze ook virussen oppikken toch, al gaat Stan daar nie naar toe...

Ps. Is Lynette ook op de hoogte?
    Ze leest nog wel mee op forum heh?

Liefsss

Deel Deze Pagina