2e Meeting Maart Mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door chantal84, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vrinedlief kom je nu toch niet de 16e?ik dacht dat je zei dat je wel zou komen?

ehh zo blijft het een beetje dubben he, ff lijstje maken wie er nu wel gaan de 16e?

Linda ik snap je hoor, dus tis ff slim als we het morgen echt allemaal kortsluiten!

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wie wil er de 16e naar de meeting komen:

-anoniempjuh

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Owkee..... Ik zit er dus over te denken om misschien ook even langs te komen......

Hihi dat had ik nooit verwacht van mezelf haha maar ik ben nu toch weer wat actiever enz.

@Linda ik geloof dat het iets van acht euro of zo was toch? Die wil ik best betalen hoor zelfs als ik uiteindelijk toch besluit niet te komen. Op mij kan je dus ook rekenen.

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest En betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen:

anoniempjuh
    Janneke
    Kussie

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest En betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen:

anoniempjuh
    Janneke (johannal)
    Kussie
    Lindavnr

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ johannal: T was maar iets van een euro of 5-6 volgens mij. Ligt eraan hoeveel meiden komen...

Wat super leuk dat je toch komt!!!!!!!

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

*duimt heel hard, dat iedereen reageert en toch komt!!!*

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    als iedereen er nog wel is voor morgen..maar zondag of maandag op de bus doen maakt ook niet uit; dan komt ie toch dinsdag binnen.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linda, dat is idd waar, boomer zei gister ook dat ze wel wil, en chantal ook, en nijnja en gewenolyn, nou dan zitten we al op een aardig aantal, dus denk dat je het gewoon kan boeken hoor, en als t niet doorgaat, dan betaal ik ook gewoon hoor!!!

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #270 Alies05, 8 jan 2011
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
    Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen:

Anoniempjuh
    Johannal (Johanneke)
    Kussie
    Lindavnr
    Alies05
    Gwenolyn (tot 16 uur)

Deze hadden gisteren al door gegeven wel te komen
    Nijnja
    Vriendlief
    Boomer
    Chantal
    Boomer
    Lara

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik ben ook zenuwachtig hoor en onzeker. Ook toen jij hier bij mij kwam voor de minimeeting. Ik vond je helemaal niet onzeker eerlijk gezegd. ;)

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik denk dat we allemaal onzeker zijn, de een meer als de ander, en de 1 laat het ook meer merken als de ander...
    Maar ik vind het zo leuk om al die kleintjes samen te zien dat ik er gewoon niet over nadenk, en vanzelf wel zie hoe het allemaal gaat...

het word vast gezellig meiden
    !!!!!

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

SCHIJN, SCHIJN SCHIJN, ik krijg dat vaker te horen, dat ik zo "spontaan" overkom enzo... Maar ik ben elke keer weer bang dat als ik met iemand afspreek ik het verpest, dat ze me stom of wat dan ook gaan vinden. Zelfs met mijn vriendinnen, ookal zijn sommigen al meer dan 10 jaar mijn vriendin, ik blijf onzeker!! :(:(:( Daarom zie ik er ook altijd tegen op om af te gaan spreken, zo bang dat ik het verknal...

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0

anoniempjuh
    Janneke (johannal)
    Kussie
    Lindavnr
    Gwenolyn

Wel ga ik helaas eerder naar huis:( (uurtje of 4). Heb een verjaardag waar ik echt niet onderuit kan.
    Heb ik het ene kunnen verzetten, komt het andere:D

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: Nou meid goed dat je het toch gewoon doet!!! :)

@ meeting: Nou ik doe morgen de overeenkomst op de bus!! :)

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Yes (maakt nu een vreugde dansje)!!

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nou ik vond het SUPER gezellig hoor vorige week! Je hebt zo'n beetje dezelfde humor als ik. Dat waardeer ik wel. ;)

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #278 Alies05, 8 jan 2011
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
    Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen:

Anoniempjuh - Maaike
    Johannal - Janneke
    Kussiexx - Sandra
    Lindavnr - Linda
    Alies05 - Claudia
    Gwenolyn - Gerda

Deze hadden gisteren al door gegeven wel te komen.
    Nijnja - Johanneke
    Vriendlief - Suzanna
    Boomer2009 - Amy
    Chantal84 - Chantal
    Lara85 - Lara

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    tot 5 uur de ruimte is ook alleen omdat het een dagdeel is hoor. Ik ga denk ik ook wel rond 4, anders zijn we pas erg laat thuis, rekening houdende met de avondspits.

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Nope: Janneke is het ik zag ergens een lijstje met jullie echte namen dus ik dacht ik noem die van mij ook ff Janneke dus.

Enne wat mij betreft mag iedereen (incl de baby's) wel een naamkaartje dragen met forumnaam en echte naam hihi

Deel Deze Pagina