@ Johannal: Whahah vind je dat leuk 'voor even'. Nou, dan ga ik na een uurtje wel aan de andere kant van de serre zitten met ze
Lol maar dan toch liever dat je zonder Daan en Jesse gaat dan kan ik me even voorstellen hoe het is als mama van een tweeling of van een meisje (want zo bedoelde ik het eigenlijk even doen als of ze bij mij horen al jullie gescheiden zitten)
Stelletje ouwehoeren zeg Ik heb ook niks op mijn lijstje staan, maar ik vind ook dat we dan vrijdag effe moete kijken en verdelen. Ik wil ook niet met lege handen aankomen natuurlijk.
oehhh hou me tegen, hou me tegen, grrrrr ik hoor het vrijdag wel van de verdeling vind alles prima, heb er zin in....catfight, ehh bedoel gezellig samenzijn met mama's en kinders.
My god!! Hier word meer geschreven als op het topic zelf!! Pffff, hahaha... Ik ben te herkennen aan maat tent en natuuuuuurlijk mijn accent!!! Aangenaam! 8)8) Ik ga es even een lekker hapje voor mijn mannetje maken... Vandaag doen we eens helemaal anders, we doen pap!! Dat krijgt ie ja noooooiit!! En jongens, ff serieus, op zondag zijn er toch geen mega files?? Ik heb er geen verstand van, rij nooit in de spits maar kan natuurlijk niet mijn ventje laten verhongeren, en onderweg hem eten geven vind ik ook nix... Liefsssss
@ Kussie: hah nee normaal gesproken zijn dr amper files. Ik vergiste me even en had niet in de gaten dat het een zondag was.
ik had gisteraaf visite en vanmorgen uitgeslapen en wezen sporten en was pas 12.30 thuis ff eten dus sorry voor mn late reactie dussss hoelaat? heeft iemand nog ff t adres voor mij? hihi bent alweer kwijt en heb eigenlijk niet veel zin om 5 pagina's terug te lezen want jullie hebben zoveel gekletst. en vrijdag begreep ik dat er geinventariseerd werd met wie wat meenam?
Ik wil heel graag, maar ik kan gewoon niet beloven dat de kids opgeknapt zijn. En 1 ding wil ik niet en dat is dat ik jullie kinderen in gevaar breng hetzelde te krijgen. Ik moet dus 100% zeker zijn dat het over is. Lastig dus...
Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen: (voor adres en info zie helemaal onderin dit bericht) Anoniempjuh - Maaike Johannal - Janneke Kussiexx - Sandra Lindavnr - Linda Alies05 - Claudia Gwenolyn - Gerda Chantal84 - Chantal Vriendlief - Suzanna Boomer2009 - Amy Setti - Priscilla Deze hadden eergisteren al door gegeven wel te komen. Klopt dit nog? Nijnja - Johanneke Lara85 - Lara Gaan deze dames nog mee? Amanda21 - Amanda Eliesah - Elisah komt niet? Kleintje88 - Kelly komt misschien Lisetje809 - Lisette Lynette - Lynette84 Marye1986 - Marye Wie neemt wat mee: (vrijdag inventariseren we nogmaals wie wat meeneemt) 1 pak koffie + koffieschepje + koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn) 1 pak suiker en 1 fles melk(anoniempjuh) 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn) 1 fles diksap voor de kids (Setti) 1 doos koekjes voor kindjes (amanda) 1 doos soepstengels (Chantal) 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (anoniempjuh) 3 keer iets lekkers voor de mama's (marye + Amanda + nijnja) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (kussiexx) worteltjes (Linda) Adres er nog ff bij en omschrijving: Alle Ruimte Soest Insingerstraat 39 3766 MA Soest Om 14 uur begint het. Als jullie op het terrein aan komen rijden (nummer 39 tot 52 staat aan de weg vermeld) kunnen jullie direct rechts schuin parkeren. Bij onvoldoende parkeerplek kun je het bordje volgen 'meer P-ruimte'. De serre komen jullie tegen bij het wandelend volgen van de bordjes 'zalenverhuur' of 'BSO de Speelruimte'. De deur die open staat is niet de deur die je het eerste links tegenkomt, maar volg het paadje om de serre heen, er zit een grote rode deur met handvat (een duwdeur). Die is open.
helaas meiden.. ik ben er niet bij dit keer komt gewoon te lastig uit. maar wens jullie heel veel plezier!
lisetje geeft niet meid maar ik wil die knapperd ook wel eens int echt zien hoor dus op naar volgende meeting dan maar
Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen: (voor adres en info zie helemaal onderin dit bericht) Anoniempjuh - Maaike Johannal - Janneke Kussiexx - Sandra Lindavnr - Linda Alies05 - Claudia Gwenolyn - Gerda Chantal84 - Chantal Vriendlief - Suzanna Boomer2009 - Amy Setti - Priscilla Deze hadden eergisteren al door gegeven wel te komen. Klopt dit nog? Nijnja - Johanneke Lara85 - Lara Gaan deze dames nog mee? Amanda21 - Amanda Eliesah - Elisah komt niet? Kleintje88 - Kelly komt misschien Lisetje809 - Lisette komt niet Lynette - Lynette84 Marye1986 - Marye komt misschien Wie neemt wat mee: (vrijdag inventariseren we nogmaals wie wat meeneemt) 1 pak koffie + koffieschepje + koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn) 1 pak suiker en 1 fles melk(anoniempjuh) 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn) 1 fles diksap voor de kids (Setti) 1 doos koekjes voor kindjes (amanda) 1 doos soepstengels (Chantal) 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (anoniempjuh) 3 keer iets lekkers voor de mama's (marye + Amanda + nijnja) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (kussiexx) worteltjes (Linda) Adres er nog ff bij en omschrijving: Alle Ruimte Soest Insingerstraat 39 3766 MA Soest Om 14 uur begint het. Als jullie op het terrein aan komen rijden (nummer 39 tot 52 staat aan de weg vermeld) kunnen jullie direct rechts schuin parkeren. Bij onvoldoende parkeerplek kun je het bordje volgen 'meer P-ruimte'. De serre komen jullie tegen bij het wandelend volgen van de bordjes 'zalenverhuur' of 'BSO de Speelruimte'. De deur die open staat is niet de deur die je het eerste links tegenkomt, maar volg het paadje om de serre heen, er zit een grote rode deur met handvat (een duwdeur). Die is open.
Hoera! Ik ben erbij, hoor! (had intussen al wel weer andere plannen gemaakt, maar niets groots, dus geen probleem!)