jeeeyy kunnen we die kerels van jou weer bewonderen en karel voor t eerst want die neem je ook mee toch
Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen: (voor adres en info zie helemaal onderin dit bericht) Anoniempjuh - Maaike Johannal - Janneke Kussiexx - Sandra Lindavnr - Linda Alies05 - Claudia Gwenolyn - Gerda Chantal84 - Chantal Vriendlief - Suzanna Boomer2009 - Amy Setti - Priscilla Nijnja - Johanneke Deze hadden eergisteren al door gegeven wel te komen. Klopt dit nog? Lara85 - Lara Gaan deze dames nog mee? Amanda21 - Amanda Eliesah - Elisah komt niet? Kleintje88 - Kelly komt misschien Lisetje809 - Lisette Lynette - Lynette84 Marye1986 - Marye Wie neemt wat mee: (vrijdag inventariseren we nogmaals wie wat meeneemt) 1 pak koffie + koffieschepje + koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn) 1 pak suiker en 1 fles melk(anoniempjuh) 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn) 1 fles diksap voor de kids (Setti) 1 doos koekjes voor kindjes (amanda) 1 doos soepstengels (Chantal) 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (anoniempjuh) 3 keer iets lekkers voor de mama's (marye + Amanda + nijnja) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (kussiexx) worteltjes (Linda) Adres er nog ff bij en omschrijving: Alle Ruimte Soest Insingerstraat 39 3766 MA Soest Om 14 uur begint het. Als jullie op het terrein aan komen rijden (nummer 39 tot 52 staat aan de weg vermeld) kunnen jullie direct rechts schuin parkeren. Bij onvoldoende parkeerplek kun je het bordje volgen 'meer P-ruimte'. De serre komen jullie tegen bij het wandelend volgen van de bordjes 'zalenverhuur' of 'BSO de Speelruimte'. De deur die open staat is niet de deur die je het eerste links tegenkomt, maar volg het paadje om de serre heen, er zit een grote rode deur met handvat (een duwdeur). Die is open.
Wat betreft Karel,dat ga ik die dag zelf bekijken. Hangt een beetje van klussen, slaapjes endergelijke af. En of hij wil, natuurlijk, hij heeft in dit soort dingen wel een keuze, het is niet meer een baby die je gewoon oppakt en in een auto gooit, haha! O ja, een vraagje: heeft iemand een loopkarretje (bv van nijntje of woezel en pip) die makkelijk in de achterbak past? Ik twijfel om er een voor Toon te kopen, maar zou graag eens kijken of hij het leuk vindt, vandaar. Geen idee hoe groot die dingen zijn en of het dus makkelijk mee gaat...
Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen: (voor adres en info zie helemaal onderin dit bericht) Anoniempjuh - Maaike Johannal - Janneke Kussiexx - Sandra Lindavnr - Linda Alies05 - Claudia Gwenolyn - Gerda Chantal84 - Chantal Vriendlief - Suzanna Boomer2009 - Amy Setti - Priscilla Nijnja - Johanneke Deze hadden eergisteren al door gegeven wel te komen. Klopt dit nog? Lara85 - Lara Gaan deze dames nog mee? Kleintje88 - Kelly komt misschien Marye1986 - Marye komt misschien; als de kindjes beter zijn Lynette - Lynette84 ? Amanda21 - Amanda (staat wel bij de meeneemlijst??) Eliesah - Elisah: komt niet. Lisetje809 - Lisette: komt niet. Wie neemt wat mee: (vrijdag inventariseren we nogmaals wie wat meeneemt) 1 pak koffie + koffieschepje + koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn) 1 pak suiker en 1 fles melk(anoniempjuh) 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn) 1 fles diksap voor de kids (Setti) 1 doos koekjes voor kindjes (amanda) 1 doos soepstengels (Chantal) 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (anoniempjuh) 3 keer iets lekkers voor de mama's (marye + Amanda + nijnja) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (kussiexx) worteltjes (Linda) Adres er nog ff bij en omschrijving: Alle Ruimte Soest Insingerstraat 39 3766 MA Soest Om 14 uur begint het. Als jullie op het terrein aan komen rijden (nummer 39 tot 52 staat aan de weg vermeld) kunnen jullie direct rechts schuin parkeren. Bij onvoldoende parkeerplek kun je het bordje volgen 'meer P-ruimte'. De serre komen jullie tegen bij het wandelend volgen van de bordjes 'zalenverhuur' of 'BSO de Speelruimte'. De deur die open staat is niet de deur die je het eerste links tegenkomt, maar volg het paadje om de serre heen, er zit een grote rode deur met handvat (een duwdeur). Die is open.
@nijnja, ik heb alleen zo'n babywalker met activity-bord van winnie the pooh. Dat is niet zo'n loopauto he. Die wil ik best meenemen, is ook leuk voor de kinderen om mee te spelen ter plekke.
Ik heb Amanda ff een pb gestuurd of zij ook nog wil bevestigen of ze mee gaat ivm het inventariseren op vrijdag.
Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen: (voor adres en info zie helemaal onderin dit bericht) Anoniempjuh - Maaike Johannal - Janneke Kussiexx - Sandra Lindavnr - Linda Alies05 - Claudia Gwenolyn - Gerda Chantal84 - Chantal Vriendlief - Suzanna Boomer2009 - Amy Setti - Priscilla Nijnja - Johanneke Laar85 - Lara Gaan deze dames nog mee? Kleintje88 - Kelly komt misschien Marye1986 - Marye komt misschien; als de kindjes beter zijn Lynette - Lynette84 ? Amanda21 - Amanda (staat wel bij de meeneemlijst????) Eliesah - Elisah: komt niet. Lisetje809 - Lisette: komt niet. Wie neemt wat mee: (vrijdag inventariseren we nogmaals wie wat meeneemt) 1 pak koffie + koffieschepje + koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn) 1 pak suiker en 1 fles melk(anoniempjuh) 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn) 1 fles diksap voor de kids (Setti) 1 doos koekjes voor kindjes (amanda) 1 doos soepstengels (Chantal) 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (anoniempjuh) 3 keer iets lekkers voor de mama's (marye + Amanda + nijnja) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (kussiexx) worteltjes (Linda) Adres er nog ff bij en omschrijving: Alle Ruimte Soest Insingerstraat 39 3766 MA Soest Om 14 uur begint het. Als jullie op het terrein aan komen rijden (nummer 39 tot 52 staat aan de weg vermeld) kunnen jullie direct rechts schuin parkeren. Bij onvoldoende parkeerplek kun je het bordje volgen 'meer P-ruimte'. De serre komen jullie tegen bij het wandelend volgen van de bordjes 'zalenverhuur' of 'BSO de Speelruimte'. De deur die open staat is niet de deur die je het eerste links tegenkomt, maar volg het paadje om de serre heen, er zit een grote rode deur met handvat (een duwdeur). Die is open.
Heej meiden! Natuurlijk ga ik mee en als het niet lukt dan betaal ik ook gewoon die paar euro wel hoor! Ik wil natuurlijk de catfight niet missen . Ik vind het nu een stuk doodenger dan de vorige keer eigenlijk Toen was ik superactief op het forum en nu heb ik echt het idee dat ik er helemaal buiten ga vallen omdat ik hier bijna niet meer kom . Bovendien vind ik nieuwe groepen mensen sowieso altijd een beetje eng. Maar zo te lezen hebben we daar allemaal wel in meer of mindere mate last van. Kussie, mag ik alsjeblieft een stukje van je stem opnemen op m'n mobiel . Ik heb het de vorige keer natuurlijk aan Bart geprobeerd na te doen maar dit mislukte nogal . En ik vind het ZÓ ontzettend gaaf accent Marye, rijden wij weer samen? Als je gaat natuurlijk... Liefs!! Ohja, nog even als voorproefje, foto van de vorige keer... Wat was het toen toch lekker warm!!
Ik kom ook rond 14u (na d'r slaapje). Je kunt mij herkennen doordat ik absoluut níet in bikini ga komen
Lekker hoor, ja Robine is gelukkig ook gewoon blijven slapen (wel een wonder want het was echt een $%^^&herrie bij ons in de buurt). Bart heeft het goed naar z'n zin op zijn tijdelijke baan. In maart zijn de sollicitatiegesprekken voor de opleiding OK-assistent. Duimen dus dat hij daardoor komt... Wat lief dat je daarnaar vraagt! Nou, genoeg gespamd hier . Nog even een foto van de baby's op de meeting... Ben benieuwd of we ze zondag ook weer met elkaar op een kleed krijgen, hahaha!
Ik neem Robine's loopkarretje sowieso mee (gewoon die om achter te lopen hé, niet d'r loopauto om in te zitten), dus dan mag Toon die natuurlijk ook proberen! Liefs! Ps. misschien een beetje stomme vraag, maar ben gewoon nieuwsgierig! Zijn er nog mama's die nog BV geven? Ik vind het soms zo jammer dat Robine na 6 maanden niet meer wilde, had best nog even door willen gaan
owwwwwwwww door die foto's van laar heb ik ook zoveel zin!!! maar ja.. t gaat m echt niet worden voor mij.. haha laar, denk dat de kindjes nu allemaal zittend op de foto kunnen
Hahaha, ja ik vind het eigenlijk wel een uitdaging om ze allemaal te laten liggen hihi! Denk dat zitten hier al een probleem wordt, mevrouw wil staan en anders niks. Zelfs d'r fles doet ze het liefst staand! Zal ik wel gemist hebben, maar waarom kun je niet Lisetje????? Wat jammer zeg!!!
lara: ik mis mijn man op de foto van vorige keer En volgens mij geeft nijnja nog bv en uhmmm er was nog iemand.....
Jeeeeetje wat viel ik vorige keer uit de toom hé met me blonde haren, nou dat zal me nu niet meer gebeurenHaha Neomi stond er vorige keer niet eens bij liggend op de grond met alle babies, ze lag in een hoekje lekker te slapen net als Melanie. En zitten doet ze ook niet op commande haha alleen als ze iets interesants te doen heeft, en ze kukelt ook nog best snel om haha, maar we gaan t gewoon proberen. Vind t super leuk dat het toch doorgaat!!!blij dat we hebben doorgezet!!! Laar, nou ik ga voor jullie duimen dat Bart door die ronde heenkomt dan, zou wel heel leuk zijn he.En Robine wil dus alleen staan haha Neomi kan dat echt nog niet hoor!!!!
ben de afgelopen weken flink ziek geweest.. longonsteking, begin deze wk weer met werken en heb t wknd ook al andere dingen staan.. t zou dus echt nog even te druk worden voor me. ik wil alles rustig gaan opbouwen en een heel vol wknd is dan ook nog ff niet de bedoeling