hihi lust vanalles, maar geen appelflappen en appeltaart maaarrrr ik ben aan de lijn, dus die mag je gerust maken!! hahah Anders moet ik misschien gaan zondigen zondag ach...zondig, zondag... lijkt op me kaar...dus dat kan best. Whahah goeie smoes? Snappen jullie me uberhaubt nog hahaha
Ja hoor Lin ik snap je nog. Zondig jij maar zondag. Op zondag is het normaal dat je toch kunt zondigen? Desnoods ga je daarna nog ff naar de kerk en biecht je je zondes op. Snap jij mij nog?
haha ik zondig ook hoor, sport volgende week wel een keer meer haha. Lynette, jammer dat je er ook niet bij kan zijn.Hoeveel ben je kwijt aan benzine dan?Kan natuurlijk niet voor de anderen spreken, maar we zijn met een man of 13, als we allemaal 1euro geven zit je al op 13euro, kom je al best ene eind of niet?maar zoals ik zeg ik weet niet hoe de rest ervoer denkt... truste meiden
Ik denk dat Lynette dan nog niet zal komen, omdat ik op hyves las dat haar valkjes ziek zijn. Dus daar zal ze al zorgen om hebben en bij willen blijven lijkt me. En het duurt dus van 14 tot 16 uur of nog wat later? En moeten we per pb nog iemands mobiel nummer hebben voor als er onderweg wat is?
ik ga straks nog even naar de winkel. ik denk dat ik pannenkoeken ga maken(met banaan, rozijnen, appel). als jullie dat lusten? groetjes amanda
Hoi lieve meiden! Ik moet helaas voor morgen afzeggen ben ik bang. Door dat hele rotgebeuren met Bart's werk en mijn salaris wat vorige maand opeens is ingehouden om het ouderschapsverlof nog te compenseren, heb ik gewoon geen geld voor benzine om morgen te komen... Komt deze maand gewoon net klote uit :'(. Kan wel janken want had er zoveel zin in. Maar we hebben nog 44 euro en over 10 dagen komt er weer salaris, en van dit geld moeten we ook nog tanken omdat we toch op't werk moeten komen!! Eigenlijk wilde ik het niet zeggen want schaam me dood, maar dacht, bij jullie kan ik eerlijk zijn . Natuurlijk betaal ik die 6,15 wel, zoals beloofd!!! Lieve schatten, ik wil jullie morgen heel veel plezier wensen en mocht er een wonder gebeuren . Wie weet vind ik wel een tientje op straat ofzo , kom ik natuurlijk wel. Liefs en een dikke knuffel!
Edit: Willen jullie hier alsjeblieft niks over zeggen op m'n hyves. Heb niet zo'n zin dat al onze bekenden ervan weten . Kus!
Hoi Meiden, Ik wil jullie ontzettend veeeel plezier wensen. Indd zijn mijn valkparkietjes doodziek. Ze hebben Gardia darmparaciet. Deze is dodelijk en zit nu met 7 valkjes in een ziekenkooi binnen. Straks wel naar waalwijk en krijg ik nog een leuke rekening van de dierenarts. en volgende week weer op controle.... @ano Je bent een schat vind ik zo een lief gebaar!!! De kosten van brandstof is indd zo rond de 13 euro. Maar Rowan is nu ook bij zijn vader en ik zou hem dan toch mee willen nemen. @Laar Megaknuffel voor jou. Hoop dat het snel 10 dagen verder is. Het is echt k*ote om zo weinig geld te hebben En je hoeft je daar zeker niet voor te schamen hoor. En indd hier kan je eerlijk zijn @Nijnja en setti Ook jullie een knuffel jullie zijn allemaal schatten. Ik moet en zou de volgende keer er bij zijn. Knuffie van mij.... Ik ga zo onderweg naar waalwijk... Hoop dat de valkjes snel beter zijn
lynette veel beterschap met je valparkieten balen zeg, hoop dat ze toch nog beter worden. Laar dat is zeker balen meid, hoef je je niet voor te schamen hoor, maar snap dat je liever ook niet wilt dat iedereen het weet. Maar we hadden het voor Lynette voorgesteld, dus dat kan ook voor jou denk ik!!!! Als we allemaal een eurootje neerleggen hebben we dus 13euro kun je daarvan wel komen? Linda ik moet het nog overmaken maar het apparaatje doe t steeds niet, kan ik t morgen anders ook aan je geven of...? xxx
@ Lisetje: jaaah!!! LEUK!!!! @ Lara: KOn je niet met marye samen rijden net als de vorige keer? En anders wil ik ook gerust een euro bijleggen voor je hoor!! Je hoeft overigens als niet komt dat geld niet te betalen; lisetje gaat mee dus dan klopt het bedrag alsnog gewoon! @ ano: haha morgen is goed hoor.
Leuk Lisetje dat je kunt komen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En Lara jammer dat je misschien niet kunt komen.