Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen: (voor adres en info zie helemaal onderin dit bericht) Anoniempjuh - Maaike Johannal - Janneke Kussiexx - Sandra Lindavnr - Linda Alies05 - Claudia Chantal84 - Chantal Vriendlief - Suzanna Boomer2009 - Amy Setti - Priscilla Nijnja - Johanneke Amanda21 - Amanda Marye1986 - Marye Lisetje809 - Lisette Lara85 - Lara komt misschien Kleintje88 - Kelly komt niet Lynette84 - Lynette komt niet Gwenolyn - Gerda komt niet Eliesah - Elisah komt niet Darcy - komt niet Wie neemt wat mee: (vrijdag inventariseren we nogmaals wie wat meeneemt) 1 pak koffie + koffieschepje + koffiefilterzakjes (Alies) pakjes thee (Boomer 1 pakje groene thee / Vriendlief theebox met diverse smaakjes) 1 pak suikerklontjes (Anoniempjuh) 1 flesje/pakje of kuipjes koffiemelk (Johanna) pakken sap voor de mama's (Setti 3 pakken / Vriendlief 1 pak) flessen frisdrank voor de mama's (Boomer 1 fles cola(light) / Vriendlief 1 fles 7up, 1 fles cola) 1 fles diksap voor de kids (Setti) 1 doos koekjes voor kindjes (Amanda) 1 doos soepstengels (Chantal) 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (Anoniempjuh) 3 keer iets lekkers voor de mama's (Marye + Amanda + Nijnja) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (Kussiexx) worteltjes (Linda) Adres er nog ff bij en omschrijving: Alle Ruimte Soest Insingerstraat 39 3766 MA Soest Om 14 uur begint het. Als jullie op het terrein aan komen rijden (nummer 39 tot 52 staat aan de weg vermeld) kunnen jullie direct rechts schuin parkeren. Bij onvoldoende parkeerplek kun je het bordje volgen 'meer P-ruimte'. De serre komen jullie tegen bij het wandelend volgen van de bordjes 'zalenverhuur' of 'BSO de Speelruimte'. De deur die open staat is niet de deur die je het eerste links tegenkomt, maar volg het paadje om de serre heen, er zit een grote rode deur met handvat (een duwdeur). Die is open.
Meiden, ik ben er niet bij, dus wens jullie graag een heel gezellige dag samen! Benieuwd naar de groepsfoto
Nogmaals Het duurt dus van 14 tot 16 uur of nog wat later? En moeten we per pb nog iemands mobiel nummer hebben voor als er onderweg wat is?
Hmm ja zit wat in; kids liggen daar nog geen minuut op hier whahah Nummer, uhh ja, da's wel handig denk ik. Ik kan mn nummer straks wel even pben... maar moet nu naar ht werk! Liefs
speelkleden idd niet meer om op te liggen maar miss om op te spelen neem sem zn loopwagen ieder geval ook maar mee.. kan ie daarin rondracen 14.00 tot 16.00 vind ik op zich mooie tijd.. dan kan ie op terugweg in de auto weer slapen ..
een dagdeel is denk ik van 13.00 tot 17.00 dus dan zal t voor ons wel vanaf 14.00 tot 17.00 zijn ongeveer denk ik
Ja maar vinden de meeste mama's tot 17 uur niet te laat? Want je moet er vanuit gaan dat het merendeel tussen 1 en 1,5 uur terug moet rijden. Dan weet mijn man wanneer ie mij weer op moet halen. Hij zet mij namelijk af.
vorige keer gingen de meeste ook rond 4 uur weg dus t is natuurlijk ieder voor zich en ik weet niet wat linda heeft afgesproken met dat vrouwtje
@ Setti: Dat klinkt spannend, een hele boodschappentas?! hahah @ Ruimte: Je moet per dagdeel huren, dus idd van 13.00 - 17.00. Maar het maakt haar niet uit of we om 14.00 pas komen en 16.00 pas gaan. De ruimte is gewoon beschikbaar tot 17.00u. Ik denk dat wij rond half 5 aanrijden. En ik denk dat we er rond kwart voor 2 zijn ofzo. Schat ik! Maar goed, wij komen eigenlijk standaard later aan als dat we denken, dush et is een schatting
hihi ja ik heb t een en ander liggen wat ik kan missen en zij er goed gebruik van kan maken denk ik en ik zag nog dingen heel goedkoop bij de kruitvat liggen.
ik heb vanaaf een vrijgezellenfeest en morgen ben ik eerst sporten voor ik naar soest ga dus weet niet of ik nog echt online ben morgenochtend.
Heej meiden! Voor degene die hebben voorgesteld iets bij te leggen, hartstikke lief!! Maar dat wil ik sowieso niet hoor! Ik rij wel samen met Marye, maar om daar 3 kinderstoeltjes in te krijgen gaat denk ik niet passen. Dus dan rijden we achter elkaar aan. Ik was er vanmiddag best verdrietig over. Dus Bart heeft gezegd, fuck it, je hebt er zo naar uitgekeken en je gaat gewoon! Linda, eind van de week krijg ik kinderopvangtoeslag, is het goed als ik dan die 6,15 aan je overmaak? Want dat gaat er nu niet bij lukken. Als dat goed is wat Linda betreft dan ben ik er morgen gewoon bij . Liefs!!
Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen: (voor adres en info zie helemaal onderin dit bericht) Anoniempjuh - Maaike Johannal - Janneke Kussiexx - Sandra Lindavnr - Linda Alies05 - Claudia Chantal84 - Chantal Vriendlief - Suzanna Boomer2009 - Amy Setti - Priscilla Nijnja - Johanneke Amanda21 - Amanda Marye1986 - Marye Lisetje809 - Lisette Lara85 - Lara Kleintje88 - Kelly komt niet Lynette84 - Lynette komt niet Gwenolyn - Gerda komt niet Eliesah - Elisah komt niet Darcy - komt niet Wie neemt wat mee: (vrijdag inventariseren we nogmaals wie wat meeneemt) 1 pak koffie + koffieschepje + koffiefilterzakjes (Alies) pakjes thee (Boomer 1 pakje groene thee / Vriendlief theebox met diverse smaakjes) 1 pak suikerklontjes (Anoniempjuh) 1 flesje/pakje of kuipjes koffiemelk (Johanna) pakken sap voor de mama's (Setti 3 pakken / Vriendlief 1 pak) flessen frisdrank voor de mama's (Boomer 1 fles cola(light) / Vriendlief 1 fles 7up, 1 fles cola) 1 fles diksap voor de kids (Setti) 1 doos koekjes voor kindjes (Amanda) 1 doos soepstengels (Chantal) 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (Anoniempjuh) 3 keer iets lekkers voor de mama's (Marye + Amanda + Nijnja) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (Kussiexx) worteltjes (Linda) Adres er nog ff bij en omschrijving: Alle Ruimte Soest Insingerstraat 39 3766 MA Soest Om 14 uur begint het. Als jullie op het terrein aan komen rijden (nummer 39 tot 52 staat aan de weg vermeld) kunnen jullie direct rechts schuin parkeren. Bij onvoldoende parkeerplek kun je het bordje volgen 'meer P-ruimte'. De serre komen jullie tegen bij het wandelend volgen van de bordjes 'zalenverhuur' of 'BSO de Speelruimte'. De deur die open staat is niet de deur die je het eerste links tegenkomt, maar volg het paadje om de serre heen, er zit een grote rode deur met handvat (een duwdeur). Die is open.