2e Meeting Maart Mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door chantal84, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Heel veel plezier morgen allemaal!!!

Kijk nu al uit naar de foto's.

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Leuk Lara dat je toch mee kan. :)

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Meiden, heel veel plezier morgen!!
    De volgende keer wil ik er echt bij zijn hoor hihi.. ;)

Ben erg benieuwd naar de foto's! Have fun.. :)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Euhhh nu lara dan wel mee gaat heb ik uiteindelijk 1 keer 6,15 teveel...
    Trouwens, stomme stomme ik..whahah..ik ben wortels vergeten te kopen! hahaha. sorrrrrryy!!!! zit op het werk en ben het compleet vergeten.
    Mgoed, we hebben volgens mij genoeg eten, dus dat vergeven jullie me vast wel! hahah
    Ik zal nog wel wat kinderkoekjes ofzo meenemen, ook al hebben we die volgens mij ook al genoeg :p hahah.
    Kijk thuis ook nog wel ff in de kast of we nog iets hebben wat mee kan :p.

Maar goed...dan zit ik nog steeds met die 6,15 die 1 keer teveel betaald wordt. Wat is handig?

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Doneer je dat aan Lara. Die kan dat wel gebruiken ook al wil ze het niet. ;)

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, dat meen je toch niet echt?? Dat is toch van de zotten meis!!! :):):) Dat kan echt niet hoor!!!! *snif*

@ Lara, pfff, ik las dat je er niet bij kon zijn en baalde echt, maar ben blij dat het nu toch nog alsnog gaat lukken!! Erg lief van Bart dat hij dit heeft gezegd!! Wat een schat!!! Hij moet maar mee komen, kan hem wel knuffelen dat jullie toch komen!! :D:D

@ Gwen, meid toch, ik had me er zoooo op verheugd om jou en Joenna in het echie te zien!! Stomme auto ook!! BAH BAH BAH!
    Wat een pech!!

@ Lynette, beterschap met je parkieten meid!! En logisch dat als je zou komen dat je dan ook indd met Rowan wil komen!! Volgende keer beter!

@ Lisetje, hoeraaaa je komt toch nog met Sem!!! LEUK LEUK LEUK!!

@ Kleintje, begrijpelijk meid, dat je als je de hele week ook al hebt gewerkt nu liever bij je mannetje wil zijn!

@ Eliesah, ik vind het ook knetter jammer dat jij en je supersnelle meiske er niet bij zullen zijn! Maar reken maar dat er foto's worden gemaakt!! Dus komt allemaal goed!!! Maar das toch anders heh! :(

Gets, komen eigenlijk weer dezelfden als de vorige keer nie!! Das echt balen!! Maar jah, dan is er maar 1 oplossing, en dat is

NOG EEN KEER MEETEN!! HOERAAAA!!

Liefsss

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hahha ja helemaal mee eens! Maar lara zelf niet volgens mij, hahah.
    stop ik het wel stiekem in d'r jas ;)

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: Euj! Ik ben er deze keer wel bij he! :D

9. Soda Pop

Dat is superr handig, als je kinderkoekjes mee neemt.. Want ik ben de zak rijstwafeltjes die bij mijn ouders lag vergeten mee te nemen
    neem nu mijn eigen zakkie wel mee, maarreh, dies nie meer vol hahahahaha!!! WOEPS!
    Maar heb wel pitloze druiven, paprika in geel en rood, 2 komkommers, een pak drinken en kaas medunkt! :D Hoe gezond wil je het hebben!!!

10. Soda Pop

Oowww Linda, vergeef me!! TUURLIJK GAAN WE DAAN EN JESSE EN DAN OOK NOG JOU EN ARNO in real-life zien!! JOEPIEJJJJ!!
    Ik heb er zo'n knetter zin in!

En ben tegelijk ook zooww zenuwachtig!
    Vanmiddag raakte Stan voor het eerst sinds best al wel een poosje weer helemaal overstuur toen we bij mijn tante even wat gingen drinken! Pfoeh, ik hoop zo dat hij morgen goed te passe is!! En het allemaal aan kan!

11. Soda Pop

Wij lijden haar af, door alle jochies te laten sjansen met Robine en jij stopt haar jas vol!!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: Oh ik heb ook nog rijstwafels! Zijn er maar 4 uit ofzo..want ze zijn niet zo'n fans tot nu toe van die dingen ahha.
    Neem ik ook wel mee!

13. Soda Pop

Ik vind zo stom. heb vanacht bij mijn ouders gelogeerd, en vanmiddag wel 10 x mijn tassen na gekeken en TOCH NOG iets vergeten!! AARRGHGHH das zo typisch iets voor mij!

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    kussie: vergeet je niet op de paprika en komkommer misschien al te snijden weet niet op pdat daar kan???

Setti: ik heb ook nog wel een legge boodschappentas;) hihihihi nee hoor geintje :D

15. Soda Pop

Dat was wel de bedoeling grapjas;):D!! Heb allerlei bakjes met deksel meegekregen van moeders om alles in te proppen!! :p

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Linda ik heb het geld naar je over gemaakt...

Ps ik neem zelf mijn eigen sloffen mee dat vind ik wel fijn als ik zoveel bij hem op de grond zit. Daarnaast vind ik zelf dat ik dan geen 'troep ' aan mijn schoenen mee naar binnen neem nu ze zoveel kruipen en over de vloer gaan...

Maar ik wil niemand iets opdringen het is gewoon een tip.

Oh ja en het koffiemelkje is al gekocht :)

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    o dat is een goed idee........sloffen...maarrem mijn sloffen heeft de hond stuk gebeten en zitmomenteel zonder heb hele oudjes maar die zijn ook niet zo fris :S hm ik kijk wel even

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ik loop thuis altijd op sokken rond, heb niet eens sloffen :p dus doe loop gewoon op sokken! :D hihi

Maar wel een goed idee idd, zeker nu het zo nat is buiten.
    Heb nog wel slippertjes die ik ooit gekregen heb bij onze luieremmer, whaha. Die mag arno mooi aan :p

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    linda: slippertjes bij een luieremmer......hmm rare combo

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008