whahhah mafkezen. Wij kregen mooi zelfs 2 paar badstoffen slippers bij die luieremmer whahah. Staat ook heel stoer op: "Diaper champ" whahah. idd, die combi hebben ook nooit echt begrepen hoor! hahah
Hier in huius mogen geen schoenen, maar ik heb geen sloffen haha, loop altijd op sokken. maar zie wel of ik dat morgen doe hoor! Laar en Lisetje leuk dat jullie toch meegaan. ik heb sinds vanacht behoorlijk last van me keel, hoop echt dat het komende nacht niet doorzet, wil zooo graag mee morgen!!! Neem nu 2 pcm en ga dan lekker slapen. tot morgen, denk dat ik rond 16.00 wel wegga, want weet haast zeker dat Neomi dan wel moe is, maar kijk wel even... Tot morgen!!
hey meidenm miss hele rare vraag.. maar zijn er bijv.glazen of bekers voor het drinken of moet je die ook meenemen?
volgens mij wel Lisetje, maar pin me er niet op vast, misschien weet Linda het nog te vertellen vanochtend? Ik heb ook geen sloffen hoor, doe altijd alles binnen op sokken. Gelukkig is Fenna weer zo goed als de oude. Vanacht nog wel een klotenacht gehad, ze werd om het halfuur wakker zowat. Maar goed, uiteindelijk heeft ze dr slaap gepakt. @Lisetje en Lara; tof dat jullie ook (toch) komen! Ik denk dat Fenna en ik er al rond 13.30 uur zijn misschien. Want ik moet manlief afzetten ergens zo rond 12 uur vertrekken. En het is maar een uur rijden naar Soest heb ik net gezien. En ook maar goed ook, dan kan Fenna wennen aan iedereen die binnenkomt. Tot strakjes!
pff vanacht een paar keer wakker geworden omdat het slikken zo pijn deed, niet Zo lekkere nacht gehad dus. Heb net weer 2pcm genomen en wat gegronken en t gaat al wel iets beter gelukkig, voor ik vanmiddag wegrij neem ik er weer 2 en dan zal het wel goedkomen.
Glazen ed zijn daar gewoon. Had ik ook al gevraagd en Linda zei dat dat er gewoon allemaal is. Maar nu hebben we nog steeds geen mobiel nummer van iemand voor mocht er wat zijn onderweg.
Wij gaan zo rond 11 uur weg. Eerst naar mijn schoonzus en zwager en hun 2 kids in Amersfoort. Rond half 2 ga ik daar dan weg en blijft mijn man met Alies daar. Volgens de routeplanner is het 15 minuten rijden vanaf daar uit. Dus ik zal er zo rond 13.45-14.00 uur wel zijn.
Wie wil er de 16e naar de meeting komen in Soest EN betalen ondanks het eventuele niet doorgaan of zelf niet kunnen komen: (voor adres en info zie helemaal onderin dit bericht) Anoniempjuh - Maaike Johannal - Janneke Kussiexx - Sandra Lindavnr - Linda Alies05 - Claudia Chantal84 - Chantal Vriendlief - Suzanna Boomer2009 - Amy Setti - Priscilla Nijnja - Johanneke Amanda21 - Amanda Marye1986 - Marye Lisetje809 - Lisette Lara85 - Lara Kleintje88 - Kelly komt niet Lynette84 - Lynette komt niet Gwenolyn - Gerda komt niet Eliesah - Elisah komt niet Darcy - komt niet Wie neemt wat mee: 1 pak koffie + koffieschepje + koffiefilterzakjes (Alies) pakjes thee (Boomer 1 pakje groene thee / Vriendlief theebox met diverse smaakjes) 1 pak suikerklontjes (Anoniempjuh) 1 flesje/pakje of kuipjes koffiemelk (Johanna) pakken sap voor de mama's (Setti 3 pakken / Vriendlief 1 pak) flessen frisdrank voor de mama's (Boomer 1 fles cola(light) / Vriendlief 1 fles 7up, 1 fles cola) 1 fles diksap voor de kids (Setti) 1 doos koekjes voor kindjes (Amanda) 1 doos soepstengels (Chantal) 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee (Anoniempjuh) 3 keer iets lekkers voor de mama's (Marye + Amanda + Nijnja) 1 schaaltje komkommer etc. (Kussiexx) 1 pak drinken (Kussiexx) 1 zakkie rijstwafels voor 8+ maanden (Kussiexx) worteltjes (Linda) Adres er nog ff bij en omschrijving: Alle Ruimte Soest Insingerstraat 39 3766 MA Soest Om 14 uur begint het. Als jullie op het terrein aan komen rijden (nummer 39 tot 52 staat aan de weg vermeld) kunnen jullie direct rechts schuin parkeren. Bij onvoldoende parkeerplek kun je het bordje volgen 'meer P-ruimte'. De serre komen jullie tegen bij het wandelend volgen van de bordjes 'zalenverhuur' of 'BSO de Speelruimte'. De deur die open staat is niet de deur die je het eerste links tegenkomt, maar volg het paadje om de serre heen, er zit een grote rode deur met handvat (een duwdeur). Die is open. Voor de laatste keer nog een keer hier alles.
Wahahahaha, als je het maar laat!! Ik wilde net al typen, jaaaa Linda, Daan en Jesse zijn er deze keer bij . Linda, of je er blij mee moet zijn dat ik kom is nog maar de vraag.... Bart's vraag om je twee schitterende mannen in m'n tas te stoppen staat nog steeds hé Kussie, wat ben je toch een schat! En natuurlijk ook de andere meiden, bedankt voor alle lieve reacties! *Kus* @Johanna, goed idee! Ik neem ook m'n sloffen mee! Zijn wel een beetje kapot geloof ik, hmmm, anders m'n skisokken! @Slippers en luieremmers, je weet toch dat je nóóit zonder slippers in de buurt van een luieremmer mag komen hé??? Wij kregen ze er ook bij, en doen ze altijd aan voordat we Robine's kamertje inlopen!! @Ano, niet ziek worden hoor!!!! Anders lekker een trachitol nemen, dat vind ik altijd goed werken in ieder geval. @Slaapkoppie, ik ga straks Robine maar weer terug op bed leggen. Want gewoonlijk slaapt ze 's morgens van 10u tot 12u en dan 's middags van 14u tot 16.30u dus ze moet maar even een beetje voorslapen ! Dan naar Marye en dan...... naar Soest!!!! Yeah! Liefs en tot vanmiddag!!!!
Ik heb er zo'n zin in!!! Heb al een erg productieve ochtend gehad! De gezonde snacks staan klaar in de koelkast, nu nog zorgen dat ik ze niet vergeet!! Whahaha!!! Stan gaat zo op bedje, mama even douchen.. En dan nog even eten en hoppa die kant op!! Geen idee hoe laat ik er ben, denk ook tussen half 2 en 2 uur.... Tot dan!! liefsss
laar, lief dat je reageerd! Tragitol?ken ik niet. ik heb nu gewoon strepsils en pcm, hoop dat het niet erger word.... tot straks!
over spullen meenemen, ehh als ik aankom moet neomi de fles, die drinkt ze in de wipper, dus de wipper moet mee, en denk de loopkar, word een flink gesjouw haha..
Jeetje, mag Neomie nog wel in de wipstoel dan met haar gewicht? Ik dacht dat het maar tot 9 kilo mag, tenminste bij die van ons wel
boomer haha heb geen idee, maar daar drinkt ze altijd de fles in, in de eetstoel gaat dat niet zo lekker want dat zit ze wel heel rechtop...
oh oke, ja, hier eet fenna ook graag in de wipstoel, maar hij gaat toch echt weg, want ze kruipt er telkens bijna uit, ik kan har echt niet alleen erin laten want dat valt ze om. Maar let wel op het gewicht, anders houdt dat ding het straks niet en zakt ze er doorheen je weet het maar nooit he
@ano, ik heb hier ook nog wel advil liggen.. als je wil, kan ik er paar meenemen? @wipper, heb sem al ff niet meer in de wipper gehad haha hij zakte zover door.. ik neem sem zn loopauto mee en een boxkleed, kan ie daarop spelen als ie wil haha hij ligt nu lekker op bedje en hoop dat ie nog uurtje slaapt.. dan slaapt ie ook wel in de auto en moet ie t wel redden hoop ik en dan weer op de terugweg.
over tel.nr.. ik heb t nr van linda chantal en setti dus dat moet wel goedkomen denk ik zo ik tref chantal ergens onderweg en dan rijden we ieder geval achter elkaar aan
Das ook ideaal, achter elkaar aanrijden!! En niet verdwalen heh!! Want dan is er niet 1 maar 2 mama's te laat, whahahaha!! Geweldig, heb er schik van!! Wat een onderneming heh.. Hier de auto al ingepakt, maar heb een beetje de zenuwen.. Pffff! Liefsss