2e Meeting Maart Mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door chantal84, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Srrryyy ik ben helemaal vergeten mn nummer te pben. Mgoed, nu leest niet iedereen het meer. Maar heeft nit bijna iedereen een buddy nummer? Ikke wel iig haha.

@ Lara: haha je kunt bart nog altijd gewoon meenemen hoor!! :D

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lisetje, advil, wat is dat dan precies?Nou neem voor ik wegga nog 2pcm en neem natuurlijk strepsils mee, maar lief van je!

boomer, haha hier ook hoor, als ze iets laat vallen uit de wipper, pakt ze het gewoon zelf op, dat houd in dat ze dus echt helemaal uit die stoel hangt...
    Maja met de fles is t gewoon nog lekker makkelijk.

Nou had r ff voor elf uut op bed gelegd, hopende dat ze tot half 1 zou slapen dan ff douchen en weg, maar 11.20 lag ez nog te brabbelen en op de knieen te spelen, ben r toen maar snel in bad gaan doen en nu slaapt ze, maak r denk ik rond kwart voor 1 wakker en rij dan 1 uur weg.

xxx

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    tot strakjes meiden heb er zin in

ps ben net pas uit bed hihihihi. steef heeft lisanne verzorgt gister ik was pas om 03.45 thuis en wat was ik brak vanmorgen dus ben blijven liggen. hihi

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden!
    Ohhhh wat was het leuk!!!! Super, al die baby's samen!!! Vond het zoooo leuk!! :D:D:D

Hahha nou, even over de administratie nog ;)

heb geld op mijn rekening ontvangen van:
    Chantal
    Kussie
    S.b. Bond? hihi wie is dat? :) Suzanna?
    Alies
    Boomer
    Amanda
    Setti

Uhhh heb verder van 3 meiden vandaag gekregen....even denken hahah.

Nijnja
    Ano/Maaike?
    En uhh...nog iemand'...lisette?

Van lara komt woensdag?

Mezelf..

dan zit ik op 12... wie missen we en moet nog betalen? :)
    Daarnaast zit ik dadelijk nog steeds op 6,15 teveel haha. Kunnen we dat in de volgende meeting weer gebruiken, whaha.

5. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    yes linda, ik heb het je gegeven ;) je gaf nog 0,50 cent terug.. arno stond erbij ;)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohja! whahah. Pff ja ik onthou zulke dingen dus echt niet, whahah. Slechte penningmeester ;)

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik heb het gisteravond naar je over gemaakt... ik heb r
    Rabobank als jij dat ook hebt zou je het moeten hebben anders kan het even duren..

Vond het ook gezellig. Druk maar inderdaad leuk al die baby's te hebben gezien.

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    wat mij betreft betaald lara gewoon niet dan klopt alles toch gewoon weer?

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ johannal: Helemaal mee eens!!.

Enne, dan komt het vast maandag ofzo idd, want in het weekend worden er nooit betalingen gedaan bij banken :)

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ben er ook mee eens!!

11. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meiden!
    Vond het echt supergezellig gisteren!! En we hadden een heel rustig meisje gistermiddag/avond... Hahaha, die was zo moe, niet normaal! :D
    Wat een geweldige baby's zijn het toch allemaal. Echt heel leuk om iedereen weer eens te zien.

@Ano, Trachitol vind ik echt wonderspul, je moet maar's kijken als je bij de drogist bent, zit in een paars/oranje doosje. Ziet eruit als pcm maar smaakt naar pepermunt (je moet ze opsabbelen).

@Betaling, ik maak het echt woensdag over! En tuurlijk betaal ik mee, laten we dat geld vooral bewaren voor de volgende meeting! Die komt er toch wel hoop ik!? :D
    Wel heel lief dat jullie aan me denken *kus*.

@Vergeten, we zijn helemaal vergeten een groepsfoto te maken!! :( Ik zat gister de foto's te kijken en ik dacht, ik mis iets.... Echt zó jammer, alle beebs en mama's bij elkaar is toch wel heel leuk!!

@Mannen, hihi, nou Marye zei gister op de terugweg wel dat ze de volgende keer graag Don mee wil nemen omdat het alleen met een tweeling toch wel lastig is. Kan het me helemaal voorstellen! En Don en Bart kennen elkaar natuurlijk dus dan neem ik Bart ook mee dan zit'ie niet alleen in het kippen- en kuikenhok :p.

@Ziek, Nou ik duik m'n bed in want ik heb niet voor niks m'n werk afgebeld.... Hoofdpijn en koorts, hopelijk heb ik jullie of jullie kids niet aangestoken gister!!

Liefs en een dikke knuffel!
    Laar

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Lara; Geloof ik helemaal, van Marye! Ik was erg blij dat ik arno even kon inschakelen om in 't begin een flesje te geven..

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    jaja Sb Bond ben ikke hoor :D

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Geen familie van James Bond 007? :D

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dan nog maar via hier een keer

wie is de blauwe ring kwijt???? ik heb m maar meegenomen dus pb je adres maar ff

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ik zou het niet weten, een blauwe ring? Foto?
    Misschien reageert dan iemand?

En jah, Marye had niet meegekregen geloof ik dat Arno ook meekwam... Ze dacht nog steeds dat Mannen "er liever niet" bij zouden zijn...
    Dus meid, volgende keer gewoon DON mee nemen!! Klaar!
    Ik vind het dikke prima!!
    Dan vermaken de mannen zich samen wel!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whaha foto.. het is gewoon zo'n simpele plastic ring die om zo'n spiraal-ding hoort 8)

marye wist volgens mij wel dat arno mee kwam hoor :)
    had nog tegen dr gezegd dat ze don gewoon mee moest nemen :)

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    het is een blauwe ring van zo'n set ik weet niet van welk merk maar zo krijg je een indruk

Bekijk bijlage 122734

19. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Linda, haha, kon toch ook één van de bekende ringen zijn die we allemaal in de box hebben hangen :p:p Maar ik snap het nu in ieder geval! Van mij is hij niet, k had er geen meegenomen!! ;)

Thanks Setti voor de picture!! :p:D:D

Deel Deze Pagina