Hoi meiden! Ik kom me ook even melden (bedankt Linda voor het hyvesberichtje ). Ik kan allebei de data, dus 16 januari is helemaal goed hoor wat mij betreft! Had december wel leuker gevonden want januari is nog zo laaaaaaaaaaaang!! Liefs en knuffel! Laar
hihi, uhh.. maar is 11 dec nog een optie nu? Want dan kan lisetje dus niet.. Kleintje en nijnja moeten zien te regelen dat ze wel kunnen. Ik had ook liever 11 dec hoor, want dan is het tenmisnte wat eerder.. maar tis juist ook wel leuk als er iedereen bij kan zijn en dat het dan 16 januari wordt. Mgoed... moeten we natuurlijk wel ff kijken wat we beslissen??
Ik heb een zeer inspiratieloze dag! Mijn moeder had laatst wel een leuk idee toen ik het over de volgende maartmamameeting had. Zal vanmiddag wel's vragen wat dat ook alweer was Heb er echt zin in elkaar weer te zien Liefs
ik meld me ook. December komt het beste uit omdat ik nog niet weet of ik in januari al genoeg ben hersteld ( om samila te kunnen tillen.).
In januari kan voor mij ook hoor. Heb niks gepland staan. Inderdaad wel jammer dat het nog zoooooo lang duurt. Zou er dan al eeentje kunnen lopen?
Hmmm nou, ik gok dat he tde 16e wordt?! Zullen we dat maar gewoon nu afspreken?! Dan kunnen de meeste! Goed....waar?!
16 januari it is! Helemaal goed! LEUK LEUK LEUK!! En nu inderdaad het volgende dilemma, whaha, WAAR? en HOELAAT?
Is Amersfoort misschien een idee.. Is iets hoger dan Utrecht. Voor de meiden die ut het noordn van 't land moeten komen..
Voor mij is Amersfoort wel te doen in ieder geval! Gaat Arno tenminste elke dinsdag heen en volgens routeplanner is het een ruim uur, maar dat zal wel 1.5 uur worden dan. Maar dat vind ik wel okee hoor. Als dat idd scheelt voor de meiden uit het noorden.
ik vind t prima hoor!!! ts voor mij een half uur rijden en als t iets meer naar boven wordt tis t ook goed hoor