@ setti: Dat ziet er leuk uit! En 50 euro? ofja, er staat vanaf, dus even kijken waar dat vanaf hangt dan, haha. Maar anders is dat idd een leuke ruimte! en handig met keuken!
Het is dan beurzentijd en dus is mijn man in het buitenland... maar als het lukt, dan kom ik ook de 16e Even uitzoeken nog!
ik heb t de vorige keer geregeld en er waren gewoon dingen die niet helemaal goed gegaan dus liever regel ik t nu niet hihi. ik kijk wel mee voor opties maar ben bang dat er weer dingen niet goed gaan en dat wil ik niet meer. ik weet dat jullie dames t niet echt erg vonden maar goed ik vond t zelf wel vervelend
Girls, Ik moet deze meeting helaas overlsaan Ik heb van vriendinnen een nachtje groningen gekregen, precies dan! Jeetje wat balen, wilde jullie zo graag allemaal eens zien!!
@ All, Hallo, ik meld mij ook weer es hier!! Zit even de links te bekijken!! Vind Alle Ruimtes Soest, wel heel leuk dat er een serre is met uitzicht in een bosrijke omgeving!! Plaats voor 30 man... Of zou dat te klein zijn? Lijkt me wel heel gezellig!! Is trouwens anderhalf uur rijden voor mij, dus voor Alies nog iets meer... @ Amershof, is ietssie dichterbij, een uur en een kwartier! Ziet er ook leuk uit! Is wel midden in het centrum lees ik maar een parkeerplek is er ook aanwezig, dus ook best ideaal!! @ Marye, gatdarre! Vind echt superrr jammer dat je er niet bij kan zijn! @ Darcy, ik hoop dat het jou wel gaat lukken, dat je man dat weekend net wel THUIS is!!
@ Setti, ik begrijp dat je het vervelend vind, maar ik weet nie eens wat er aan mankeerde? Het was toch superr? Behalve dan dat 1 iemand niet heeft betaald?? En okeej, alle hapjes gingen misschien niet op, maar ik vond locatie mooi, plaats goed. De fles konden we warm maken en we hebben elkaar allemaal gezien en gesproken, wat wil je nog meer! Dikke pluim dus voor jou!! Ow zo!
@ Hemels, ik zag alleen maar foto's met allemaal van die bankjes, super gezellig, maar of het ideaal is met kids? Kon niet een foto vinden van een "lege" zaal? @ De Kabouterhut, ik zag dat je daar ook recepties kan houden, dus neem aan dat dat ook een lege zaal kan zijn?
nou t vervelende is dat we moesten verkassen van zaal en ik had aangegeven dat er babys waren en die andere zaal was 100 keer beter en de parasols en dergelijke dat ik gewoon alles nog moest gaan regelen en dat ze zelf niet een beetje meedachten daar die obers.
zit er al een beetje schot in de zaak???Setti je had het prima geregeld hoor de vorige keer!!!!! Alleen raar en vervelend dat de betaling niet klopte maar daar kon jij natuurlijk ook niets aan doen!
nee nog geen schot in de zaak hahah. Maar moet wel door gaan want kheb mn dienst er speciaal voor verzet op het werk hoor!! dat zaltje van setti met die keuken, is dat niet wat?
pfff haha ik vind alles best! ik kom in ieder geval dus wel kunnen reserveren ook al is het bij de snackbar
Nou ik zal na het kerstweekend eens gaan kijken en evt bellen voor die zaaltjes en of dat kan, dan wordt er tenminste iets vastgelegd! Waren er nu meiden die niet kunnen???? Darcy wist het nog niet zeker... verder?
het werd zondag 16 januari toch???? want zaterdag de 15e heb ik een vrijgezellenfeest van mn dinnetje