2e Meeting Maart Mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door chantal84, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    oowww gelukkig maar

2. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Dat "Alle Ruimte" ziet er goed uit! En dan kunnen we gewoon allemaal iets maken en meenemen en dan zijn we veel goedkoper uit dan met bv een high tea (en misschien nog wel lekkerder ook!). Bel jij, Linda? Anders wil ik het ook wel doen.
    Oh, en ik ben er bij trouwens, haha! Misschien neem ik Karel mee, dan kan mijn man gaan klussen. Is dat goed?

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Als jij kan bellen a.s. maandag is dat ook goed nijnja? Want ik moet werken dus weet niet of ik 't haal.
    kan anders wel dinsdag bellen. laat maar weten of je er maandag heen gebeld hebt! :)

Tuurlijk is Karel welkom!! :D

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ all, jeezzz, heb gewoon een dik half uur moeten zoeken voor ik dit topic weer vond! Ik snap er nix van!!

Maar owww ik heb zo'n zin in de 16e!!

Wilde ik gewoon even zeggen!! :D En zo staat de link weer mooi boven in mijn lijst ;)

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi hoi, ik wou even mijn excuses aanbieden dat ik dit forum niet zo gevolgd heb :) Tuurlijk ben ik er ook bij....De 16e heb ik opgeslagen in mijn geheugen. Heb er al zin in! Nu duurt het niet meer zo lang he!! (ben trouwens wel blij dat we het niet in december hebben gedaan hoor! Tis zo druk allemaal!)

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Tis inderdaad al snel nu!! En sommigen dachten dat het weer in januari bar en boos zou zijn, maar hoe het NU is!! Whaha!! Strax ligt er op de 16e nix en is het zo dooi als wat!! :D:D

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    tuurlijk is karel welkom dan zien we die schat ook eens

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hoi Meiden, ook van mijn kant sorry voor het niet zoveel posten.. Is er al iets bekend over de tijd dat we afspreken? Ik moet waarschijnlijk tot 1200 uur werken.. (stomme ik, ik heb verkeerd zitten kruisen in mijn agenda :() Ik ben dus waarschijnlijk iets later.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik heb een mail gestuurd naar alle ruimte aangezien die geen tel nr hebben staan op de site.

Euhh..hoeveel meiden zijn we nu precies???

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Boomer
    Chantal
    Alies
    Eliesah
    Gwenolyn
    Nijnja - 2 kids
    Kleintje
    Lara
    Lindavnr - 2 kids
    Lisetje
    Lynette
    Anoniempjuh
    Marye - 2 kids
    Setti
    Kussie
    Vriendlief

Darcy?

Wie mis ik verder nog?? iemand??

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Floor20, Germini, Johannal, Franny, Superb? Noem maar wat. Ben ff vergeten wie ook al weer in het buitenland woonde.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat was toch superb, uit het buitenland?...:)

Amanda heeft zich in het begin wel aangemeld maar al lang niets meer laten horen van zich.

Deden de meiden mee die je nu noemt?

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Deze meiden staan op datumprikker

Amanda21
    Boomer2009
    Chantal
    Alies05
    Eliesah
    Gwenolyn
    Nijnja
    Kleintje
    Lara
    Lindavnr
    Lisetje
    Lynette84
    Anoniempjuh
    Marye1986
    Setti
    Kussiexx
    Vriendlief

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi ja dat hetzelfde lijstje als wat ik al geplaatst had ;) maar dan zonder amanda

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ow wist niet dat jij het ook van datumprikker had gehaald. Lol.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahha jaa :D

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nou ja beter een keer te veel alle namen dan helemaal niet. :D

18. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Sorry, ik lees hier nu pas weer. Ik zou geloof ik gisteren bellen? Dat heb ik dus niet gedaan, haha! Heb je al antwoord op je mailtje gehad, Linda?

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik heb een mail terug gehad ja!

Beste Linda,

Bedankt voor uw email! De serre is zeer geschikt en kan natuurlijk gehuurd worden. De verhuurmomenten zijn: Maandag- dinsdag- en donderdag-ochtend, alle avonden van de weekend, en beide weekenddagen. In de middagen is de ruimte verhuurd als BSO, waardoor de ruimtes ook kindvriendelijk zijn. Er zijn geen kinderstoelen aanwezig (ik weet niet hoe oud de baby's zijn)
    De serre heeft een koffiekeuken, waar ook een magnetron in zit. De prijs die wij vragen is €50,- per dagdeel (ochtend - middag - avond) voor de serre met koffiekeuken en toiletten. Thee en koffiezetapparatuur is aanwezig, u hoeft alleen koffie poeder en theezakjes mee te brengen. De huurprijs is zonder schoonmaken, dit kunt u zelf doen (achterlaten zoals gevonden) of ons laten doen (€30,- incl BTW).
    Hopelijk u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, hele prettige jaarwisseling gewenst!

Simone Haenen

Kheb teruggemaild of de ruimte op zondagmiddag 16 januari beschikbaar is

20. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ik hoop dat ze vrij zijn, dit klinkt namelijk erg goed! Waarschijnlijk willen we het wel met schoonmaak? Het is wel duur, maar ik zie ons nog niet met de baby's op de arm dweilen!

Deel Deze Pagina