Koffie is toch juist helemaal niet duur Linda? Of is het Senseo? Die pads zijn wel duur, een gewoon pak koffie is toch ongeveer het goedkoopste van het lijstje?
Ik wil wel iets lekkers voor de mama's meenemen? Dan ga ik even lekker iets van muffins bakken ofzo? Of lekkere appeltaarten of zoiets?
Ohw whaham ik ben geen koffiedrinker hahah. Ik dacht dat zo'n pak iets voor 3,50 -4 euro kost? En dat de rest goedkoper is? maar ik ben ook niet zo heel erg op de hoogte van de supermarktprijzen whaha Ai...16 januari, verdorie, dan benk aan het lijnen!! hahaah. Dus geen muffin of appeltaart voor mij Dan maak maar appeltaart, da lust ik toch niet!! hahah. Misschien kunne nwe nog iets van euhh...worteltjes of komkommer kopen voor de lijnerds
1 pak koffie + 1 pak koffiefilterzakjes 3 pakjes thee (3 smaken) 1 pak suiker en 1 fles melk 3 pakken sap voor de mama's 4 flessen frisdrank voor de mama's 1 fles diksap voor de kids 1 doos koekjes voor kindjes + 1 doos soepstengels 1 of 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee 2 keer iets lekkers voor de mama's (marye + ...) Iets gezonds zoals komkommer/worteltjes??
Voor de kids hoeft toch in principe niks meegenomen worden? Ieder neemt toch zelf mee wat zijn/haar kids lekker vindt???
uhmm ja dat kan oook best, maar vond het wel een grappig idee; een pak koekjes voor de kids en voor de mama's haha. Maar tis niet nodig verder idd
Hmmmz dan ga ik even denken aan iets gezonds/caloriearm en lekkers. Doen we toch allemaal gezond mee?!
hahaah ik vind appeltaart prima hoor; maakt het voor mij alleen makkelijekr om niets te pakken En ach ,tis weekend dan, dan mag er wel een uitzondering gemaakt worden voor iets lekkers hahaha
1 pak koffie + 1 pak koffiefilterzakjes 3 pakjes thee (3 smaken) 1 pak suiker en 1 fles melk 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's 1 fles diksap voor de kids (ik heb er een open staan net 1 week dus die neem ik wel mee Setti) 1 doos koekjes voor kindjes + 1 doos soepstengels 1 of 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee 2 keer iets lekkers voor de mama's (marye + ...) Iets gezonds zoals komkommer/worteltjes??
1 pak koffie + 1 pak koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) 1 pak suiker en 1 fles melk 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's 1 fles diksap voor de kids (ik heb er een open staan net 1 week dus die neem ik wel mee Setti) 1 doos koekjes voor kindjes + 1 doos soepstengels 1 of 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee 2 keer iets lekkers voor de mama's (marye + ...) Iets gezonds zoals komkommer/worteltjes?? Ik heb nog wel een vol pak koffie. We drinken meestal Senseo dus het pak kan zo ook een keer gebruikt worden. En ik heb ook nog wel wat koffiefilterzakjes.
1 pak koffie + 1 pak koffiefilterzakjes (Alies) 3 pakjes thee (3 smaken) (Gwenolyn) 1 pak suiker en 1 fles melk 3 pakken sap voor de mama's (Setti) 4 flessen frisdrank voor de mama's (Gwenolyn) 1 fles diksap voor de kids (ik heb er een open staan net 1 week dus die neem ik wel mee Setti) 1 doos koekjes voor kindjes + 1 doos soepstengels 1 of 2 pakken koekjes voor bij koffie/thee 2 keer iets lekkers voor de mama's (marye + ...) Iets gezonds zoals komkommer/worteltjes?? Ik heb nog wel een vol pak koffie. We drinken meestal Senseo dus het pak kan zo ook een keer gebruikt worden. En ik heb ook nog wel wat koffiefilterzakjes.
yeahhh, heb er ook superrr veel zin in. Maar toch ook weer spannend idd. Vond het vorige keer zeker in het begin ook echt wel ff vreemd hoor. Je kent elkaar zo goed van internet, maar als je mekaar dan ziet, is dat juist persoonlijker, maar t voelde voor mij eerder wat onpersoonlijker, lekker vaag haha, kan t niet echt uitleggen... Maar idd wat is de tijd? Neomi slaapt meestal tot een uurtje of 1, kan r wel iets eerder wakker maken, rond 12.30, maar dan ben ik er nog pas om 14.00, das zeker laat? Ik neem ook wel wat mee, pak suiker en een fles melk is dat goed?
Ano dan moet je je naam ff bij het lijstje zetten, zodat de meiden nog zien wat nog open staat om mee te nemen.
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Hier zet je waarschijnlijk sneller wat persoonlijkers neer dan dat je op een meeting ter sprake zou brengen. Daar praat je vaak wat over luchtige dingen.
Oh heb een mail met welke tijd we willen. Volgens mij gaat het daar per dagdeel, maar zal ik zeggen van 13.00u tot 16.30? Waarschijnlijk maakt zij dr dan een dagdeel van, maar dat zien we dan wel. Maar dat lijkt me wel een prima tijd toch? Zet ik er wel bij of het een probleem is dat we evt. pas rond 13.30-14.00u aankomen maar dat we dat niet helemaal precies weten. Ik geef de kids dan maar een keer geen brood maar een flesje, dus 4 flessen. Dan geef ik die om een uur of 11-half 12 en dan kank rond 12 uur aanrijden en ben ik dr rond kwart over 1 ofzo. Dan geef ik rond een uur of 3 ofzo wel weer een fles daar. Als ik brood ga geven ben ik echt pas laat, dus dan maar keer niet haha. Slaan ze wel vaker over
alies, idd ja, hier praat je over van alles en 'ken' je elkaar. Maar toen we elkaar in het echt zagen was dat toch wel anders, ineens zijn het niet namen op een forum maar echte mensen, das wle ff anders... ben niet zo goed in lijstjes maar zal het er zo ff bij zetten. Linda, klinkt prima. Tja brood overlaan vind ik ook niet erg, maar hier gaat ze altijd rond 11.00 naar bed tot een uurtje of 13.00, ben benag als ik r echt vroeg wakker maak ze niet echt gezellig is haha, nou kijk wel even of ik wat kan schuiven, 14.00 is misschien wel laat...